A
Anoniem
Guest
Mooie foto's E-One!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tweewout zei:Vandaag dan eindelijk mijn Gris Aluminium 308 SW Blue HDI opgehaald met achteraf ingebouwd leer (donkerbruin met zwarte stiksels). Hierbij wat foto's
![]()
![]()
![]()
![]()
Kilometervreter2014 zei:Even voor de mensen met elektrische stoelverstelling voor de bestuurdersstoel met geheugenfunctie, mijn dealer heeft een bevestiging gehad van Peugeot NL dat de geheugen functie alleen voor de stoel is en niet voor de spiegels helaas. Het staat wel in het instructieboekje maar dat is een fout, op de prijslijst staat het wel juist vermeld.
Jammer maar helaas, ik had het wel erg fijn gevonden als dit wel het geval was geweest.
308 ipv 207cc zei:Bij elk ander merk zit de spiegelstand wel aan het geheugen van de stoel gekoppeld.
Da's knap, een sedan.peu sjoo zei:Vorig jaar november al ongezien laten bestellen, na 'n proefrit in 'n sedan.
Kijk, nog meer Rouge Rubi rijders. Heb deze week de bestelling gedaan voor dezelfde uitvoering.peu sjoo zei:Zo, net gebeld, m'n rouge rubi 308 SW 1.6 BlueHDI 120 BLE (14%) komt er volgende week ook aan, hehe, blij toe.
Gilletti zei:Da's knap, een sedan.![]()
Nee zie je niet goed, komt door de foto maar is gewoon allemaal met leer bekleed.Poekoek zei:Is nou serieus de middenarmsteun niet met leer bekleed bij een volledig affabriek leren interieur?
ron.kraaijkamp zei:Met een beetje geluk wordt vandaag of begin volgende week mijn auto besteld via de LM.
Dan start het wachten op het volgende:
308SW Allure 2.0 BlueHDi, 150pk, automaat
met,
Denon HiFi geluidsysteem
CD-speler
Glazen dak en extra getinte ruit achterklep
Vernis metaallak Rick Oak
Pack Securité
Keyless Entry & Start
Achteruitrijcamera met actieve parkeerhulp en dodehoekbewaking
Trekhaak afneembaar 7 polig
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik 'm kan rijden.
HanTheMan zei:Nee zie je niet goed, komt door de foto maar is gewoon allemaal met leer bekleed.Poekoek zei:Is nou serieus de middenarmsteun niet met leer bekleed bij een volledig affabriek leren interieur?
Johann@s zei:ron.kraaijkamp zei:Met een beetje geluk wordt vandaag of begin volgende week mijn auto besteld via de LM.
met,
Denon HiFi geluidsysteem
CD-speler
Pack Securité
Keyless Entry & Start
Ik heb ongeveer dezelfde auto besteld. Alleen in Gris Artense en met 18 inch wielen en stoelen met massage. Ergens eind maart besteld en de dealer bevestigd dat ie week 29 bij hun afgeleverd wordt. Waarschijnlijk week 30 rijden. Ben echt heel benieuwd. Rij nu een Golf GTD met DSG automaat, 3 jaar lang probleemloos en met plezier in gereden. Hij staat nu op bijna 190.000 kilometer maar rijdt nog als nieuw.
MNJW zei:Johann@s zei:ron.kraaijkamp zei:Met een beetje geluk wordt vandaag of begin volgende week mijn auto besteld via de LM.
met,
Denon HiFi geluidsysteem
CD-speler
Pack Securité
Keyless Entry & Start
Ik heb ongeveer dezelfde auto besteld. Alleen in Gris Artense en met 18 inch wielen en stoelen met massage. Ergens eind maart besteld en de dealer bevestigd dat ie week 29 bij hun afgeleverd wordt. Waarschijnlijk week 30 rijden. Ben echt heel benieuwd. Rij nu een Golf GTD met DSG automaat, 3 jaar lang probleemloos en met plezier in gereden. Hij staat nu op bijna 190.000 kilometer maar rijdt nog als nieuw.
Voor mij staat sinds eind april ook een SW 2.0 HDI automaat in bestelling. Heb nog niet meer details mbt levering ontvangen dan ergens in augustus. Lijkt dan ook wel te gaan lukken gezien hij een maand later dan die van jou het bestelproces in is gegaan. Fingers crossed..
peu sjoo zei:Zo, net gebeld, m'n rouge rubi 308 SW 1.6 BlueHDI 120 BLE (14%) komt er volgende week ook aan, hehe, blij toe.
Vorig jaar november al ongezien laten bestellen, na 'n proefrit in 'n sedan.
Ben heel benieuwd, zal het eind volgende week wel laten weten.
Succes en plezier met de karretjes, eenieder.
its_me_leon zei:MNJW zei:Johann@s zei:ron.kraaijkamp zei:Met een beetje geluk wordt vandaag of begin volgende week mijn auto besteld via de LM.
met,
Denon HiFi geluidsysteem
CD-speler
Pack Securité
Keyless Entry & Start
Voor mij staat sinds eind april ook een SW 2.0 HDI automaat in bestelling. Heb nog niet meer details mbt levering ontvangen dan ergens in augustus. Lijkt dan ook wel te gaan lukken gezien hij een maand later dan die van jou het bestelproces in is gegaan. Fingers crossed..
Mijn eind februari bestelde 2.0 SW automaat, Gris Artense, 17 inch, Allure wordt in wk 30 verwacht bij de dealer. Dit was wk 29. Tja de 14% rijders krijgen voorrang....
peu sjoo zei:Oke oke, coupe dan, niet beledigd zijn, hoor!Gilletti zei:Da's knap, een sedan.![]()
ENTE zei:Sorry hoor.... in de volksmond is een sedan zo'n ding met een kont. Aanbeden door Borat & Co.:T
Kappade zei:Veel kleine mierenneuk dingetjes, maar misschien help ik zo een realistischer beeld te scheppen.
iDS zei:ENTE zei:Sorry hoor.... in de volksmond is een sedan zo'n ding met een kont. Aanbeden door Borat & Co.:T
Tja, je wilt niet weten wat voor onzin er allemaal uit de volksmond komt.
Mijn informatie is niét een erg onvolledige pagina op (NL!) Wikipedia waarvan de oorspring en correctheid niet te achterhalen valt, maar een boekwerk (in het Nederlands) dat al zo'n 40 jaar geleden is gepubliceerd. Wikipedia (UK) onderschrijft dit trouwens.
Kappade zei:Veel kleine mierenneuk dingetjes, maar misschien help ik zo een realistischer beeld te scheppen.
klEvert zei:De automaat in de 308SW is toch ook een ETG? Of vergis ik me?
Wat voor automaat is dit? (De dealers die ik sprak gaven me niet echt de indruk van de hoed en de rand te weten).
Een conventionele met koppelomvormer? Een soort DSG of Powershift-achtige bak? En met het sport pack krijg je dan ook flippers? De folder en de website spreken elkaar enigszins tegen.
Erg benieuwd want ik wil de 308SW Premiere 1.2 automaat bestellen......
308 ipv 207cc zei:Kappade zei:Veel kleine mierenneuk dingetjes, maar misschien help ik zo een realistischer beeld te scheppen.
Als er inderdaad zo veel ergernissen zijn vraag ik me af waar je op gelet hebt bij de proefrit
HanTheMan zei:Ja hoor ook hier staat de 308 eindelijk voor de deur.
Vraagje: als ik mijn iPhone5s koppel kan ik niet Internet aanzetten dan geeft hij een fout. iemand een idee hoe dit zit?
Jeetje80 zei:klEvert zei:De automaat in de 308SW is toch ook een ETG? Of vergis ik me?
Wat voor automaat is dit? (De dealers die ik sprak gaven me niet echt de indruk van de hoed en de rand te weten).
Een conventionele met koppelomvormer? Een soort DSG of Powershift-achtige bak? En met het sport pack krijg je dan ook flippers? De folder en de website spreken elkaar enigszins tegen.
Erg benieuwd want ik wil de 308SW Premiere 1.2 automaat bestellen......
Als het goed is een echte ouderwetse automaat!!!
SilverSpecial zei:Ook ik heb deze week bericht ontvangen van de dealer. Mijn 308SW Première 1.2 e-THP 130pk (ook in Rich Oak) komt binnen in week 31 (planning). P308SWII, ben zeer geïnteresseerd in de plaatjes van een SW in die kleur. De auto is besteld op 22 april (een maand of 3 vind ik nog helemaal niet slecht voor een net geïntroduceerde auto). Bestelde opties: CD-speler, Driver Sport Pack, achteruitrijcamera met actieve parkeerhulp en dodehoekbewaking, verwarmbare voorstoelen met massagefunctie en een afneembare trekhaak (13 p.). Van de dealer: luxe kentekenplaten, rubber mattenset (voor de winter), een omkeerbare mat voor de bagageruimte en 2 witte kentekenplaten.
Kappade zei:Ook hier is hij vandaag afgeleverd
- standaardlak Gris Hurricane (eigenlijk alleen goed zichtbaar op onderstaande foto op de oplegger)
its_me_leon zei:Hier vond ik een plaatje: https://www.versteegbuurman.com/temp/stock_photos/1837/Stotijn.JPG
Mcsluis zei:HanTheMan zei:Ja hoor ook hier staat de 308 eindelijk voor de deur.
Vraagje: als ik mijn iPhone5s koppel kan ik niet Internet aanzetten dan geeft hij een fout. iemand een idee hoe dit zit?
Op je iphone "persoonlijke hotspot" inschakelen en kiezen voor delen via bluetooth. voila!
Dave.S84S zei:Mcsluis zei:HanTheMan zei:Ja hoor ook hier staat de 308 eindelijk voor de deur.
Op je iphone "persoonlijke hotspot" inschakelen en kiezen voor delen via bluetooth. voila!
Ik heb dit al enkele keren geprobeerd maar dat lukt niet. Heb dit even bij de dealer nagevraagd en die kon er niet op antwoorden.
Nu moet mijn nieuwe 308 wel terug binnen voor software fouten regelmatig komt mijn scherm niet aan en tijdens het rijden beginnen regelmatig mijn knipperlichten te flikeren.
Verder rijd de auto wel zalig alleen het verbruik krijg ik niet onder de 5 liter per 100 km dealer zegt dat het te maken heeft met de 18" wielen.