Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Skodarno zei:ABD Drachten ha. Ik ben daar nog geweest met mijn vorige auto, ook zo'n rooie Clio.... RS. Vonden ze wel leuk want die krijgen ze niet zo vaak in de werkplaats. Stond ook voor bij de ingang te shinen toen ik hem weer kon ophalen. Prima tent, schappelijk en je kunt er Fries spreken![]()
adinsx zei:Één probleempje... Ik spreek het niet
De Clio hebben we december 2014 overigens bij ABD Heerenveen opgehaald dacht ik. Of was het Leeuwarden. Dat vergt even vele pagina's terug in dit topic :T
Jay DoubleYou zei:adinsx zei:Één probleempje... Ik spreek het niet
De Clio hebben we december 2014 overigens bij ABD Heerenveen opgehaald dacht ik. Of was het Leeuwarden. Dat vergt even vele pagina's terug in dit topic :T
Ik dacht Leeuwarden.
vertmaori zei:ABD Drachten is een prima adres. Mijn achterneefje komt daar voor onderhoud met zijn Twingo RS Gordini en Clio RS Gordini. Je kent hem wel van alle FB Renault groepen
Bingo!Nico GTR zei:vertmaori zei:ABD Drachten is een prima adres. Mijn achterneefje komt daar voor onderhoud met zijn Twingo RS Gordini en Clio RS Gordini. Je kent hem wel van alle FB Renault groepen
Justin?
ClioRougeflamme zei:De kleur laat zich inderdaad niet goed vastleggen, op mijn myreview en de review van AK2 op het websitegedeelte buiten het forum om zie je op onze Clio's met dezelfde kleur als de Clio van jouw vrouw en deze Mégane. En toch ben jij en de verkopers prima in staat de auto op de foto te zetten. Dat lukt mij minder goed.
Misschien heeft het ook te maken met de wijze waarop de auto gewassen en gepoetst wordt. Bij mij is dat toch vooral de wasstraat (wel één zonder borstels, en zelf handmatig voorwassen). Uitgebreid poetsen heb ik recent de middelen voor gekocht maar ik woon in een stadscentrum en heb al zeker geen eigen oprit dus dat valt nog niet mee. Heb er om eerlijk te zijn ook nog te weinig verstand van.
ketelapper zei:Tegen de schutting met de buren, op zo'n vijf meter vanaf de voorkant kavelgrens, lijkt mij ook te overwegen.
FordFocus zei:Waarom kan je vanaf 15 maart pas rijden, het is toch een voorraad auto die in 2022 op kenteken staat?
Succes met de laadpaalpositie, wel een belangrijk onderdeel, je kan hem maar 1x goed fout neer zetten.
Rembrandt zei:
Rembrandt zei:
ENTE zei:@Adinsx: je gaat toch sowieso voor die Renault:T