Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Terence zei:Demotje?
Verder een chique bak zeg!
Kristian zei:Mooie auto inderdaad. Zat eens te kijken naar een jong gebruikte DCI Estate. Hoe rijdt zo'n Clio nou t.o.v. een Megane? En qua ruimte?
vertmaori zei:Het rijden is erg goed, de ruimte vind ik een minpunt. Bij een langere bestuurder dan 1,75m is er achterin niet te zitten. Zowel kinderen als volwassenen hebben er dan niets te zoeken. Was voor ons reden om geen Clio Estate te kopen, maar een Captur.
Carfanatic zei:lokwinske![]()
vertmaori zei:Feliciteer mevrouw S maar met deze mooie aanwinst! Daar gaan jullie geen spijt van krijgen.
adinsx zei:@Haarr
Zeker waar. Velen (waaronder familieleden) zeggen ook, waarom geef je zoveel uit aan een tweede auto die straks nog geen 10k gaat rijden. Tja, liefhebbershart komt denk ik om de hoek zetten. En de auto moet gewoon weer een jaar of zeven mee.
haarr zei:adinsx zei:@Haarr
Zeker waar. Velen (waaronder familieleden) zeggen ook, waarom geef je zoveel uit aan een tweede auto die straks nog geen 10k gaat rijden. Tja, liefhebbershart komt denk ik om de hoek zetten. En de auto moet gewoon weer een jaar of zeven mee.
Ik bedoel niet te zeggen dat het zonde is, maar dat jullie een erg mooie auto als 2e auto hebben. Veel plezier ermee gewenst.
Carfanatic zei:lokwinske![]()
adinsx zei:haarr zei:adinsx zei:@Haarr
Ik bedoel niet te zeggen dat het zonde is, maar dat jullie een erg mooie auto als 2e auto hebben. Veel plezier ermee gewenst.
Zo had ik het ook opgevat.
Inmiddels klopt de koopovereenkomst, dus vanavond mag 'mevrouw S' zoals vertmaori het zo mooi zegt, haar handtekening zetten en gaat de boel op de mail.![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Ergens snap ik het ook wel. Mocht je de leaser onverwacht kwijtraken, dan heb je nu een redelijk ruime auto achter de hand waar je weer even mee vooruit kan.![]()
Moderator
Inderdaad, ook hier gepaste jaloezie!haarr zei:adinsx zei:@Haarr
De eisen ongeveer:
2012 of jonger
Benzine
5-deurs hatchback of station | Check
Vlotter dan de Twingo II (1.2-16v 75pk uitvoering) | Bijna gelukt, 0,2s trager, maar dankzij koppel voelt het krachtiger.
Liefst zes versnellingen (hele lastige, dus vervalt wellicht) | Vervallen, heeft alleen de GT
Niet teveel kilometers | Check, 7.500 km op de klok
Voorzien van: Climate control, licht-regensensor, elektrische ramen, lichtmetalen wielen, etc. | All check op elektrische ramen achter na
Wannahaves: privacyglass, open dakje, parkeersensoren, | Open dak niet en daar ben ik niet rouwig om want dan verdwijnen de lengterails
Budget: Inruil Twingo + ~10k. | Niet gelukt.![]()
Renault Sport zei:GefeliciteerdHele mooie kleur, staat hem echt goed. Door de aanpassingen nog iets sportiever
![]()
s velthuis zei:Heeft zo'n Clio nou zulke kleine remmen of is dat optisch bedrog door de velgen?
S-RS zei:Gefeliciteerd Adinsx
Ik vindt Clio's erg lekker rijden, ik krijg ze regelmatig mee voor m'n werk. Na een ritje in een Clio kan ik er met m'n kop niet bij dat er nog Polo's worden verkocht, maar dat ter zijde. Erg goede keuze als je het mij vraagt!
PauseBreak zei:Ik neem trouwens aan dat de dealerstickers op de zijkant er voor aflevering af worden gehaald?![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Soms niet, heb ik wel eens gezien.
adinsx zei:Een jaartje of zeven moet deze toch ook zeker wel weer mee inderdaad. Gaat vast lukken.![]()
@Haarr
Altai zei:adinsx zei:Een jaartje of zeven moet deze toch ook zeker wel weer mee inderdaad. Gaat vast lukken.![]()
Dat valt helemaal te bezien…… zie het topic van Rembrandt.
Als mevrouw S de smaak te pakken heeft heb je over zeven jaar toch echt een Dacia Lodgy nodig.![]()
Waarschijnlijk was er toen al een (grote) kinderwens in huize Rembrandt.Wings of freedom zei:Sterker nog, je had al een stationwagen (C5) toen je nog geen kinderen had.
WOF
Altai zei:Waarschijnlijk was er toen al een (grote) kinderwens in huize Rembrandt.Wings of freedom zei:Sterker nog, je had al een stationwagen (C5) toen je nog geen kinderen had.
WOF![]()