Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Elco zei:Volgens mij heb ik je een PB gestuurd, maar hij staat niet bij verzonden items. Voor mijn gevoel werkt de PB-functie bij mij al jaren niet meer.
Blijf er wel bij dat ik de 1.6 8-klepper wat onderbemeten vindt voor de auto, een door Pininfarina getekende sportauto mag best wat rapper naar de 100, nu is eigenlijk het meeste moderne spul wat geen a-segmenter is sneller.
s.velthuis zei:mooier leer en olie, dat neemt toch bepaalde associaties met zich mee...
Goku106 zei:Heb je die sponsjes ook op het plastic van het dashboard uitgeprobeerd?! Daar wil ik ze wellicht voor gebruiken, vraag mij alleen af of het geen schurende werking heeft.
Glassex heb ik vanmiddag ook gebruikt voor het dashboard, dat heb ik met een oude theedoek en dat werkte inderdaad goed om het dashboard schoon te maken. Alleen die witte strepen ( verf? ) die op de klep van het dashboard kastje zitten kreeg ik niet weg met de glassex, dus dat heb ik verder zo gelaten.Nee, dat vond ik niet nodig. Doe het dashboard altijd met Glassex, en daar wordt het wel mooi van. De sponsjes schuren zeker, je moet ook niet ruig te werk gaan. Ze werken in ieder geval goed op stootstrips:
Bofkont zei:Voeden moet je niet mee wachten!!! deze sponsjes trekken echt alles uit je leer, dus ook de essentiële vetten/oliën die nodig zijn voor de bescherming en hydratatie van het leer.
Elco zei:s.velthuis zei:mooier leer en olie, dat neemt toch bepaalde associaties met zich mee...
Ach, een cabrio wekt die associaties ook al op bij bepaalde typen mensch.
Elco zei:Dat tankstation is inderdaad in Vught, echt nét buiten Den Bosch.