Streetview
Je ziet al de TT staan, die eigenlijk al voorbij het vak staat. Nu hebben ouders er geen problemen mee dat de neus wat voor de inrit staat, als ze inderdaad er maar langs kunnen. Dus het is ook niet zo dat als er een auto 5 centimeter naar voren staat, mijn vader aanbelt.
Mijn ouders hebben een vergunning en kan ik of ander bezoek de auto op de inrit zetten. Soms als alles vol staat zet de buurman (van de TT) zijn auto op de inrit.
In principe waren er nooit problemen, ook niet toen de buurman ook nog een rally auto had, en ik nog thuis woonde en in het huis van de draak mensen woonden met 2 auto's. Natuurlijk stond er wel eens een auto een stukje op de inrit, maar nooit zo als de C4.
Om het parkeerprobleem tegen te gaan, werd de straat vergunning parkeren(5 minuten lopen van het centrum), en tegenwoordig hebben we een app, en geen papier meer, dus de handhaving komt vaak langs.
Maar nu komt het, in de straat woont een mevrouw, die heeft een garage en dus een inrit, dus ze zette de caravan daar neer, haar eigen auto heeft geen vergunning, die heeft zij niet nodig, want ze kan altijd bij huis de auto kwijt, maar dus had ze haar auto aangemeld als bezoeker. Ze kreeg een boete, niet omdat ze haar auto als bezoeker had staan, maar omdat ie voor haar huis stond....
Nu staat de inrit natuurlijk niet dagelijks zo ingeparkeerd, maar toen mijn vader eens vroeg waarom de handhaving 's avonds (parkeren geldt tot 21uur, ze controleren soms nog om 20.45) beter op de inritten lette, kreeg ie als antwoord dat ze dat in het donker niet konden zien....
Terwijl de andere buren voor eigen inrit wel bijna een boete hadden, gelukkig zagen ze dat ze boodschappen aan het uitladen was, maar omdat ze toen met iets in t gips lip, en dus wat langer bezig was, en daarom de kofferklep dichtdeed tussendoor...
Toen in 2015 de vergunning nog papier was, en de handhaving langsliep, heeft bij mijn parking een week lang een auto gestaan zonder vergunning, en die auto kreeg pas na 5(!) dagen een boete. En de handhaving komt meerdere malen per dag langs.