Guest
TinyK zei:Paulus0013 zei:Pff waarom kan er nooit iets goed gaan?
.... Karma.
Ja. Sorry Paulus... was niet lief.
En door die laatste opmerking is het nu even einde verhaal.
Terence
Autoweek moderator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TinyK zei:Paulus0013 zei:Pff waarom kan er nooit iets goed gaan?
.... Karma.
J Kay zei:Paulus0013 zei:Is het je wel waard nog steeds?
Overigens als de motor nu weer naar de kl*te loopt dan steek ik de auto in brand of duw ik hem de haven in. Het is nu wel even leuk geweest met die grappen allemaal.
Wie A zegt moet ook B zeggen ;-)
Zijn je eigen woorden!
speedtouch zei:J Kay zei:Paulus0013 zei:Is het je wel waard nog steeds?
Overigens als de motor nu weer naar de kl*te loopt dan steek ik de auto in brand of duw ik hem de haven in. Het is nu wel even leuk geweest met die grappen allemaal.
Zijn je eigen woorden!
Kan wel kloppen, maar op een gegeven moment heb je wellicht toch een punt bereikt (steeds weer wat anders, en wat nu weer etc.), waarbij
je in de buurt van je eigen grens komt, resp. van je eigen standpunt. Ik heb eigenlijk bewondering voor Paulus 0013 dat hij al een lang traject met deze auto gegaan is, zo in de trant 'ik sta erachter' , hij heeft er flink in moeten investeren (dat geld is weg), het is gewoon zijn troetelkind, wel een zorgenkind, blijkt nu helaas.
speedtouch zei:J Kay zei:Paulus0013 zei:Is het je wel waard nog steeds?
Zijn je eigen woorden!
Kan wel kloppen, maar op een gegeven moment heb je wellicht toch een punt bereikt (steeds weer wat anders, en wat nu weer etc.), waarbij
je in de buurt van je eigen grens komt, resp. van je eigen standpunt. Ik heb eigenlijk bewondering voor Paulus 0013 dat hij al een lang traject met deze auto gegaan is, zo in de trant 'ik sta erachter' , hij heeft er flink in moeten investeren (dat geld is weg), het is gewoon zijn troetelkind, wel een zorgenkind, blijkt nu helaas.
R-W zei:Ik vind zo'n Delta een hele toffe bak maar had het ding er al lang uitgeschopt, het gespendeerde bedrag staat al lang niet meer in verhouding tot welke waarde je aan deze auto dan ook wil hangen.
J Kay zei:Paulus0013 zei:Is het je wel waard nog steeds?
Zijn je eigen woorden!
Paulus0013 zei:Zullen we eerst maar even afwachten op de bevindingen van de garage?
Vanavond hoop ik meer te weten.
revolution-nl zei:Man man wat een ellende
Diep respect voor Paulus. Ik vraag me wel serieus af hoe zoiets nu weer kan gebeuren dat hele blok is onderhand nieuw en is net opnieuw inelkaar gezet. Dit mag toch niet meer gebeuren zou je denken.
Ik hoop dat de garage bereidwillig is in deze.
Ik hoop het ook, maar vrees het ergste gezien het geluid waarmee de motor uitviel.Hopelijk is het iets kleins confused smiley
Een beetje een loos statement over de betrouwbaarheid. Een groot deel staat of valt met het (tijdige) onderhoud. Was de riem in 2014 gewoon op tijd vervangen geweest hadden we nu ook niet in deze situatie gezeten.Dan zou ik nog een keer investeren en deze kopen, net zo onbetrouwbaar maar die brengt zijn centen wel weer op:
Dat denk ik wel. Al het werk kan weer opnieuw gedaan worden.Waarschijnlijk kan de hele rotzooi gewoon weer in de revisie?
Preventief vervangen kan een hoop ellende besparen. De vraag is nu dus ook waarom dat niet is gebeurd.En daar doe je helemaal niets aan.
Lastig te zeggen zo. Ik vraag mij bijvoorbeeld ook af wat je van een oliepomp mag verwachten aan levensduur. Als ik de facturen eens terugkijk vraag ik mij af of ie bij de revisie in 2011 wel is vervangen. Oliekoeler en slangen staan er wel op, maar de pomp niet.Als ik vragen mag, komt hier nog garantie om de hoek kijken?
Dit soort dingen snap ik dan steeds weer niet. Het is niet alsof ik 3 ton op mijn rekening heb staan. Al het geld is er met de tijd ingestoken en is reeds uitgegeven en gaat er ook nooit meer terug uitgehaald worden.Maar als geld geen rol speelt, dan staat hier een mooie: link mp
Sketcher zei:***
En Paulus, vooralsnog zou ik zeggen met honing vang je meer vliegen dan azijn. Ga er niet te vol in maar blijf rustig, kalm maar volhoudend. De verleiding om heel boos te worden is begrijpelijk maar zou wel eens tegen je kunnen werken.
stoterstangen90 zei:De oliepomp zit ver weg in het motorblok gebouwd.
Die worden niet vaak vervangen.
Misschien ben ik dan wat onduidelijk.Je schrijft hier zelf op het forum dat je olielamp aanging, je vervolgens nog een paar keer gas geeft of je iets raars merkt, dan de kap opendoet of je iets vreemds ziet waarop de motor stukloopt.
Paulus0013 zei:Misschien ben ik dan wat onduidelijk.Je schrijft hier zelf op het forum dat je olielamp aanging, je vervolgens nog een paar keer gas geeft of je iets raars merkt, dan de kap opendoet of je iets vreemds ziet waarop de motor stukloopt.
De lekkende slang had ik aangedraaid en daarna hing ik met mijn hoofd onder de kap om te checken of die niet lekte. Vanaf daar is het vrij lastig een olielampje te zien.
Doorgaans is het devies: lampje aan, motor uit. Direct. Waar je ook staat op dat moment. J Kay heeft wellicht niet zo veel gevonden, binnen diverse groepen is wel bekend dat het in no time gebeurd kan zijn als er iets mis is met oliedruk. Zelfs even een rondje naar de supermarkt kan dan al funest zijn.
Garage vindt het op dit moment ook een lastige situatie en gaat daar onderling ook eerst overleggen. Ik heb in ieder geval richting hen aangegeven het een lastige situatie te vinden en eigenlijk niet weer ruim 3 mille er in wil steken op dit moment.
Ik heb in ieder geval richting hen aangegeven het een lastige situatie te vinden en eigenlijk niet weer ruim 3 mille er in wil steken op dit moment.
J Kay zei:Maar, als het geen garantie is... gaat ie dan zoals je beloofde de fik / haven in? Of een combinatie? En zoja, word Autoweek ook uitgenodigd voor een hart onder de riem?
Paulus0013 zei:Garage vindt het op dit moment ook een lastige situatie en gaat daar onderling ook eerst overleggen. Ik heb in ieder geval richting hen aangegeven het een lastige situatie te vinden en eigenlijk niet weer ruim 3 mille er in wil steken op dit moment.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Indien geen garantie lijkt het mij beter afscheid te nemen van de wagen. De kosten voor reparatie zijn 1, alle uiterlijke reparaties die nog dienen te gebeuren is 2. Bespaar en spaar die kosten en koop iets anders wat je leuk vind en er goed bijstaat. Ik zou ook heel ver gaan, maar nu toch wel de drempel hebben bereikt.
Maar hé, het is jouw auto, dus doe wat je gevoel je opgeeft!
s velthuis zei:Aan alle forumleden: zullen we Paulus voordragen voor Car SOS?![]()