A
Anoniem
Guest
Blackadder the 5th zei:Wat denk jezelf?
Ik denk mezelf niet...
En geen idee, daarom vraag ik het. Ik stelde een vraag naar aanleiding van het door jou geposte 'artikel'. Blijkbaar is 'rijden' een meervoudsvorm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blackadder the 5th zei:Wat denk jezelf?
RobEU zei:Blackadder the 5th zei:Wat denk jezelf?
Ik denk mezelf niet...
En geen idee, daarom vraag ik het. Ik stelde een vraag naar aanleiding van het door jou geposte 'artikel'. Blijkbaar is 'rijden' een meervoudsvorm.
RobEU zei:Of door een de zoveelste, incompetente hobby-journalist....
Los daarvan vind ik dit de meest tijdloze A4 ooit gebouwd.
rke zei:Maar oudere Jappen (alle merken Jappen)
Ook tik de moter als hij koud is (er zit een ratel in)
Deze verdwijnd wel als de motor koud is. (De verkoper en volkswagen garage zeggen dat de ratel normaal is en hoord bij de auto)
929V6 zei:Engelse slogans bedacht door Nederlandse ambtenaren zouden verboden moeten worden.
Boppie zei:Ai. Hilversum een onbenullig dorpje noemen. Ik zie de lokale Youtube held hier wel een filmpje over maken. Rob, jij gaat het zwaar krijgen.
Michanus zei:Czechie
Rumalf GTC zei:Ik denk ook niet dat je een serieuze antwoord kan verwachten op zo'n vraag. Om eerlijk te zijn.
Pokkie zei:[size=medium]Ik wil deze auto niet per se afkraken, maar denk dat het een voorbeeld is van de verval van de Italiaanse auto industrie.[/size]
Phaeton V8 zei:Beslist een mooi exemplaar van dat! Van eerste eigenaar, en nooit in de winter gereden. Dat moet je net hebben.
Je mot toch wat na Iamsterdam. Ben sowieso een beetje allergisch voor dit soort 'toffe teksten'...Mechanix zei:Daar zijn een paar heel hippe ambtenaren in de weer geweest!![]()
hoekree zei:Hoe je went of keerd ook deze voertuigen zijn niet goed voor het mileu .we hebben nog steeds delftstoffen nodig.
Zadelsnuiver zei:De reden is dat ik niet zeker wist of ik nu dat, die of wat moest gebruiken. Iemand een idee?
Zadelsnuiver zei:Deze zin:
"ik heb een thema in gedachte welke niet moeilijk is maar..."
Ik heb nu "welke" gebruikt, maar ik weet dat dit eigenlijk niet zo hoort. De reden is dat ik niet zeker wist of ik nu dat, die of wat moest gebruiken. Iemand een idee?
Zadelsnuiver zei:Dank cirKel en 929V6. Ik heb geen idee waar het vandaan komt maar ik gebruik gewoon te vaak "welke". Is het misschien iets Vlaams? Heb een aantal jaren in de grensstreek gewoond en had hier in Finland een Vlaamse collega waar ik veel mee optrok.
Zadelsnuiver zei:De keuze heeft het merk echter geen windeieren gelegd; zo won de Toronade de titel "car of the year" en kwam hij zelfs op de 3e plaats in de Europese auto van het jaar verkiezingen, een prestatie welke daarna nooit meer is geëvenaard door een Amerikaanse auto.
Marvin Baldee zei:ik heb me motorblok schoon gespoten met de hoge druk spuit alleen nu heb mijn auto geen kracht als ik gas geef wie weet wat ik kan doen en ik dat zelf kan verhelpen
Bofkont zei:Denk dat je swirls bedoeld?
Danie zei:VANAF 2030 BROEIKASTLOZE AUTO'S
V0RQ zei:De Ampera-E ziet er belovenswaardig uit
929V6 zei:Zadelsnuiver zei:Deze zin:
"ik heb een thema in gedachte welke niet moeilijk is maar..."
Ik heb nu "welke" gebruikt, maar ik weet dat dit eigenlijk niet zo hoort. De reden is dat ik niet zeker wist of ik nu dat, die of wat moest gebruiken. Iemand een idee?
Ik zou geen situatie weten waarin "welke" beter is dan "die" of "dat".
RobEU zei:Of door de zoveelste, incompetente hobby-journalist....
Welke situatie?
Blackadder the 5th zei:totall los
ronny forgeron zei:de politici willen de kassen liefst ook door de automobilisten laten blijven vullen natuurlijk.
RobEU zei:Blackadder the 5th zei:totall los
Blackadder the 5th zei:RobEU zei:Blackadder the 5th zei:totall los
Het blijft opletten met de buitenlandse uitdrukkingen.
"perte totale" heeft ook wel iets als alternatief ...![]()
Idefiqs zei:Blackadder the 5th zei:RobEU zei:Blackadder the 5th zei:totall los
Het blijft opletten met de buitenlandse uitdrukkingen.
"perte totale" heeft ook wel iets als alternatief ...![]()
Kapotstuk?