Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ik had mijn update ook nog niet doorgegeven denk ik... Golf 4 variant (2002) is vervangen door: Fiat Punto Evo 1.3 mjet (2010).Wouter82 zei:[size=x-small]Ben bezig met de update van Staalgevoel, vandaar...[/size]
x-trailrijder zei:Was leuk om weer wat van de oude en nieuwe garde bij jullie te spreken, jullie hadden een mooie en volle stand![]()
Rob0032 zei:x-trailrijder zei:Was leuk om weer wat van de oude en nieuwe garde bij jullie te spreken, jullie hadden een mooie en volle stand![]()
Jij was, middens jouw bolides, anders ook goed vertegenwoordigd!
@EMW,
Erg leuke stand en tof dat ik er mocht staan. Gezellige mensen ook, leuk om er zo veel gesproken te hebben!
x-trailrijder zei:Rob0032 zei:x-trailrijder zei:Was leuk om weer wat van de oude en nieuwe garde bij jullie te spreken, jullie hadden een mooie en volle stand![]()
@EMW,
Erg leuke stand en tof dat ik er mocht staan. Gezellige mensen ook, leuk om er zo veel gesproken te hebben!
Tnx! Ja was wel tof dat ik twee van mijn bolides mee kon krijgen, vriend van me stond te popelen om met de gele turbobanaan te rijden![]()
Rob0032 zei:x-trailrijder zei:Rob0032 zei:x-trailrijder zei:Was leuk om weer wat van de oude en nieuwe garde bij jullie te spreken, jullie hadden een mooie en volle stand![]()
@EMW,
Tnx! Ja was wel tof dat ik twee van mijn bolides mee kon krijgen, vriend van me stond te popelen om met de gele turbobanaan te rijden![]()
Drie toch? Of beschouw je de Primera niet als 'jouw auto'?
ProThijs zei:Ah, dus als ik een EMW Vauxhall evt naar nederland wil halen hoef ik alleen te betalen en transport te regelen zeg maar.
Moderator
rzasa zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/overige-auto-s/m930389368-morris-marina-1-7-hl-aut-1982-groen.html?c=347e0191902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr
![]()
Wouter82 zei:Stoterstangen!!
rzasa zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/overige-auto-s/m930389368-morris-marina-1-7-hl-aut-1982-groen.html?c=347e0191902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr
Phoenixrood74 zei:Ook veel te mooi voor Stoterstangen. Deze lijkt me rijdklaar. Dat is natuurlijk geen uitdaging. Er moeten wel essentiële delen ontbreken, kapot zijn of op totaal verkeerde plaatsen gemonteerd zijn.
advertentie zei:Krijg 'm zo 1-2-3 niet gestart, maar iemand die er verstand van heeft, krijgt 'm wel gerepareerd.
Dat lijkt me een kleinigheidje.Rob0032 zei:Phoenixrood74 zei:Ook veel te mooi voor Stoterstangen. Deze lijkt me rijdklaar. Dat is natuurlijk geen uitdaging. Er moeten wel essentiële delen ontbreken, kapot zijn of op totaal verkeerde plaatsen gemonteerd zijn.
Nou...
advertentie zei:Krijg 'm zo 1-2-3 niet gestart, maar iemand die er verstand van heeft, krijgt 'm wel gerepareerd.
Moderator
Barri zei:20 juni een zomerevenement in 't Gooi. Dat is een thuiswedstrijd! Maar de zaterdagen in juni zijn allemaal bezet met klussen in m'n nieuwe huis...![]()
Twan238 zei:Ik moet 's morgens werken, hangt er een beetje vanaf hoe laat er begonnen wordt dus![]()
Moderator
's Avonds heb ik een heel leuk buitenconcert in Vreeland. Ik nodig jullie daarom allemaal uit in Vreeland. Kunnen jullie na het eten nog genieten van mooie muziek buiten, met een drankje in de hand!Wouter82 zei:Barri zei:20 juni een zomerevenement in 't Gooi. Dat is een thuiswedstrijd! Maar de zaterdagen in juni zijn allemaal bezet met klussen in m'n nieuwe huis...![]()
Dan is zo'n zomerevenement een hele fijne onderbreking
Wellicht kan je wel mee-eten 's avonds? Details daarover volgen trouwens volgende week.