Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

ed05a8418b2f54997c536e6afee4e903.jpg

Jammer van de Princess, maar alvast gefeliciteerd met de Marina! Een heuse coupé, een laat exemplaar volgens mij?

Het is een 1300 van 11 april 1980 inderdaad. MOT verloopt wel morgen, dus hopelijk krijg je er een nieuwe bij. Die kun je dan als apk-datum over laten nemen. Leuk ding!

Ik krijg er geen nieuwe bij.
zit ook wel wat werk aan, maar geen gekke dingen.
Gewoon zelf naar de APK met dat ding. Geen probleem.
Dit soort auto's is zo simpel om aan te werken.

Ik weet niet hoe het in Engeland zit, maar Nederlandse auto's zonder apk mogen niet geëxporteerd worden (tenzij gedemonteerd) heb ik eens gelezen, dus misschien uitzoeken of dit daar ook zo geldt.

Dat half uurtje dat ik op de boot moet wachten, dat geloof ik wel.

Ik heb gewoon een Nederlandse verzekering. De Engelse platen blijven er gewoon op.
In Nederland mag ik er dan officieel niet mee rijden. Tja.
Overigens mogen Nederlandse auto's zonder APK wel geexporteerd worden, maar niet over de weg. Op een trailer mag het dan wel. Dit omdat de gaikplaten moeten worden ingeleverd bij export. De exportplaten worden niet geleverd als de auto niet APK gekeurd is. De exportpapieren wel.

En hij staat inmiddels thuis ook.
Even de garage ingereden. De Ital staat maar even buiten.
Was andersom gepland, maar de zijruit gaat niet meer omhoog......

Nu eerst slapen.

@ Stoterstangen, is het moeilijk of makkelijk een auto uit engeland halen.? Nu zit het er nog niet in maar op den duur wil ik ook graag iets uit engeland hierheen halen....

Ah, dus als ik een EMW Vauxhall evt naar nederland wil halen hoef ik alleen te betalen en transport te regelen zeg maar.

Wouter82 zei:
[size=x-small]Ben bezig met de update van Staalgevoel, vandaar...[/size]
Ik had mijn update ook nog niet doorgegeven denk ik... Golf 4 variant (2002) is vervangen door: Fiat Punto Evo 1.3 mjet (2010). (y)

@Rens: inderdaad, EMW stond er mooi bij. En dan Jort nog met de verkiezing bij EMW, erg leuk!

x-trailrijder zei:
Was leuk om weer wat van de oude en nieuwe garde bij jullie te spreken, jullie hadden een mooie en volle stand (y)

Jij was, middens jouw bolides, anders ook goed vertegenwoordigd! (y)

@EMW,
Erg leuke stand en tof dat ik er mocht staan. Gezellige mensen ook, leuk om er zo veel gesproken te hebben!

Bedankt EMWers voor de gastvrijheid, het was erg leuk om er met de Tagora bij te zijn!

Rob0032 zei:
x-trailrijder zei:
Was leuk om weer wat van de oude en nieuwe garde bij jullie te spreken, jullie hadden een mooie en volle stand (y)

@EMW,
Erg leuke stand en tof dat ik er mocht staan. Gezellige mensen ook, leuk om er zo veel gesproken te hebben!

Tnx! Ja was wel tof dat ik twee van mijn bolides mee kon krijgen, vriend van me stond te popelen om met de gele turbobanaan te rijden :D

x-trailrijder zei:
Rob0032 zei:
x-trailrijder zei:

@EMW,

Tnx! Ja was wel tof dat ik twee van mijn bolides mee kon krijgen, vriend van me stond te popelen om met de gele turbobanaan te rijden :D

Drie toch? Of beschouw je de Primera niet als 'jouw auto'?

het was mooi druk op de stand gedurende dag :) prachtig weer, leuke mensen en zeer fraaie automobielen! Zelf heb ik me nogal verbaasd over de hoeveelheid mensen die in/naar mijn BX gluurden, dat had ik nooit verwacht! leuk (y)
SAM_0173 by twan238, on Flickr

Rob0032 zei:
x-trailrijder zei:
Rob0032 zei:
x-trailrijder zei:

@EMW,

Drie toch? Of beschouw je de Primera niet als 'jouw auto'?

Neuuu ik betaal geen wegenbelasting, verzekering, onderhoud en aanschaf... Dat is allemaal mijn vriendin geweest ;)

ProThijs zei:
Ah, dus als ik een EMW Vauxhall evt naar nederland wil halen hoef ik alleen te betalen en transport te regelen zeg maar.

Ik heb al een vermoeden welke.:) Wordt wel heel goed zoeken denk ik, maar ik zeg doen! :D

Prima vermaakt gisteren. Anderen hebben zich waarschijnlijk ook prima vermaakt met vermoedelijk de ex-Princess van Grensrijder.

DSC05499-L.jpg

DSC05545-L.jpg

Ook veel te mooi voor Stoterstangen. Deze lijkt me rijdklaar. Dat is natuurlijk geen uitdaging. Er moeten wel essentiële delen ontbreken, kapot zijn of op totaal verkeerde plaatsen gemonteerd zijn.

Phoenixrood74 zei:
Ook veel te mooi voor Stoterstangen. Deze lijkt me rijdklaar. Dat is natuurlijk geen uitdaging. Er moeten wel essentiële delen ontbreken, kapot zijn of op totaal verkeerde plaatsen gemonteerd zijn.

Nou...

advertentie zei:
Krijg 'm zo 1-2-3 niet gestart, maar iemand die er verstand van heeft, krijgt 'm wel gerepareerd.

Rob0032 zei:
Phoenixrood74 zei:

Nou...

advertentie zei:
Krijg 'm zo 1-2-3 niet gestart, maar iemand die er verstand van heeft, krijgt 'm wel gerepareerd.
Dat lijkt me een kleinigheidje.

Overigens met de witte marina ook een kleinigheidje.
Contactslot stuk.

20 juni een zomerevenement in 't Gooi. Dat is een thuiswedstrijd! Maar de zaterdagen in juni zijn allemaal bezet met klussen in m'n nieuwe huis... :(

Barri zei:
20 juni een zomerevenement in 't Gooi. Dat is een thuiswedstrijd! Maar de zaterdagen in juni zijn allemaal bezet met klussen in m'n nieuwe huis... :(

Dan is zo'n zomerevenement een hele fijne onderbreking (y)
Wellicht kan je wel mee-eten 's avonds? Details daarover volgen trouwens volgende week.

Wouter82 zei:
Barri zei:

Dan is zo'n zomerevenement een hele fijne onderbreking (y)
Wellicht kan je wel mee-eten 's avonds? Details daarover volgen trouwens volgende week.
's Avonds heb ik een heel leuk buitenconcert in Vreeland. Ik nodig jullie daarom allemaal uit in Vreeland. Kunnen jullie na het eten nog genieten van mooie muziek buiten, met een drankje in de hand! (y)

Terug
Bovenaan