D E N N I S
Kilometervreter
Ik denk dat ik vanmiddag eens ga kijken bij lokale VW verdeler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Flieger zei:Kilometervreter zei:Bij de Up achterin zitten? Dan kunnen de mensen voor je niet meer zitten. Als ik de voorstoel goed zet, kan ik daarachter mijn benen niet goed kwijt. En ik ben 1.75m.
Vreemd. Als ik (1.85m) voorin ga zitten zoals het hoort (kont/rug tegen de rugleuning, knie licht gebogen bij volledig intrappen van de koppeling en polsen bovenop het stuur bij het strekken van de armen) dan kan ik best achter mezelf zitten in een 3drs up!.
CO2 (Goed Voor Bomen) zei:Curieus dat er zoveel gediscussieerd over zo'n onbenullig autootje.
Reinout en John: tijd voor een praatprogramma over een snee volkorenbrood![]()
Ach onze bedrijfstroll mocht ook nog even van mama online........CO2 (Goed Voor Bomen) zei:Je moet toch wel erg beneveld zijn om te beweren dat je achterin goed kunt zitten![]()
CO2 (Goed Voor Bomen) zei:Je moet toch wel erg beneveld zijn om te beweren dat je achterin goed kunt zitten
Als je beneveld bent kun je ook beter gaan liggen.
michel1975 zei:Wel een kale demo hebben ze bij Heron in de showroom gezet zeg. Zelfs geen radio??????
Het is niet een auto waar je met 3 passagiers op de achterbank kunt zitten. Mijn Pixo heeft ook maar 2 gordels op de achterbank. En ik denk dat de meeste auto's in deze klasse maar ruimte voor 2 passagiers hebben.Audi80Coupé zei:Wat me trouwens opvalt, heeft -ie maar twee gordels achterin?
Ik heb slecht nieuws voor je: ik drink geen alcohol. Jij blijkbaar te veel...CO2 (Goed Voor Bomen) zei:Je moet toch wel erg beneveld zijn om te beweren dat je achterin goed kunt zitten![]()
volkswagen up! zei:Quote
Audi80Coupé
Wat me trouwens opvalt, heeft -ie maar twee gordels achterin?Het is niet een auto waar je met 3 passagiers op de achterbank kunt zitten. Mijn Pixo heeft ook maar 2 gordels op de achterbank. En ik denk dat de meeste auto's in deze klasse maar ruimte voor 2 passagiers hebben.
Ami zei:ik denk dat die Up! take up met airco met de lichtste motorisering (die zwarte op de foto boven dus) de meest verkochte versie gaat worden... Dan blijft de prijs nog te overzien!
Ik ben vergeten om een foto te maken van het prijskaartje, maar wat ik nog wel weet is dat de prijs net boven de € 11.000 was. De motor is de 60 pk versie.Phaedros zei:Ami zei:ik denk dat die Up! take up met airco met de lichtste motorisering (die zwarte op de foto boven dus) de meest verkochte versie gaat worden... Dan blijft de prijs nog te overzien!
Is dat wel een 'Take Up'? Die heeft volgens mij geen meegespoten buitenspiegels en dat lijkt deze op de foto wel te hebben. En ik dacht dat het in lakkleur (of titaanzwart?) meegespoten dashboard voorbehouden was aan de 'High Up', maar deze Up is zeker niet de compleetste versie. Hmm, wie geeft uitsluitsel?
Dan zou ik hem inderdaad in een andere kleur moeten zien want zo ziet die er wel erg kaal uit. Ben het wel eens met wat Meeuw zegt dat de dealer er ook goed aan doet een 'kale' versie neer te zetten maar dat is deze dus niet.D.E.N.N.I.S. zei:Ik ben vergeten om een foto te maken van het prijskaartje, maar wat ik nog wel weet is dat de prijs net boven de € 11.000 was. De motor is de 60 pk versie.Phaedros zei:Ami zei:ik denk dat die Up! take up met airco met de lichtste motorisering (die zwarte op de foto boven dus) de meest verkochte versie gaat worden... Dan blijft de prijs nog te overzien!
Is dat wel een 'Take Up'? Die heeft volgens mij geen meegespoten buitenspiegels en dat lijkt deze op de foto wel te hebben. En ik dacht dat het in lakkleur (of titaanzwart?) meegespoten dashboard voorbehouden was aan de 'High Up', maar deze Up is zeker niet de compleetste versie. Hmm, wie geeft uitsluitsel?
FGB zei:Ik heb vandaag gereden in de high up met 75pk. Reed heel goed! Volgende week bestellen denk ik, in bleu motion uitvoering. Volgens de verkoper bij pon loopt het storm met de bestellingen. Ik twijfel nog over het panoramadak, lijkt een mooie optie.
JM_GP zei:Die zwarte kost 11.000? Ik had het idee dat dit de goedkoopste basisversie was. Hoeveel moet er dan nog bij voor een kleurtje, een radio en volwassen velgen/ wielen? ik vind deze wieldoppen er wel erg basis uitzien. Het autootje moet echt grotere velgen hebben om er beetje volwassen uit te zien.
Echt wel: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4801382,4820979#msg-4820979Davidoff zei:Overigens iets totaal anders, maar de Beetle is wel erg leuk geworden zeg!
[/size]23e jaargang, nummer 2 - 11 t/m 18 januari 2012
In dit nummer onder andere:
TRIOTEST
Volkswagen Up - Kia Picanto - Renault Twingo
Davidoff zei:Da's vlot.
[size=x-small][/size]23e jaargang, nummer 2 - 11 t/m 18 januari 2012
In dit nummer onder andere:
TRIOTEST
Volkswagen Up - Kia Picanto - Renault Twingo
Gefeliciteerd, veel plezier ermeeFGB zei:Inmiddels een High Up (75pk) gekocht, wordt waarschijnlijk eind april geleverd.
Light silver metallic, zwart/antraciet interieur, drive pakket, executive pakket, bluemotion pakket, 16-inch classic velgen.
FGB zei:Inmiddels een High Up (75pk) gekocht, wordt waarschijnlijk eind april geleverd.
Light silver metallic, zwart/antraciet interieur, drive pakket, executive pakket, bluemotion pakket, 16-inch classic velgen.
Flieger zei:FGB zei:Inmiddels een High Up (75pk) gekocht, wordt waarschijnlijk eind april geleverd.
Gefeliciteerd!Welke kleur inleg op het dashboard?
FGB zei:Inmiddels een High Up (75pk) gekocht, wordt waarschijnlijk eind april geleverd.
speedtouch zei:FGB zei:Inmiddels een High Up (75pk) gekocht, wordt waarschijnlijk eind april geleverd.
Maar de prijs zal wel vér liggen boven de instapprijs van € 8.490!![]()
FGB zei:Beige is wat (te) opvallend
Rob076 zei:Hey, da's toevallig! Die triotest staat ook in de Autovisie van overmorgen.
Rob076 zei:Sinds wanneer is 'glazendak' een woord?