Het vreemde-advertentie-topic

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m773746888-volvo-360-2-0-gls-sdn-1985-rood.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

Mooie rode Volvo 360 GLS Oldtimer,gelijk die vaninspector Morse.

euh...

Jaguar-Mk2-Inspector-Morse-600x372.png

Een Toledo is al een opvallend ding, maar deze spoiler slaat alles:
137808578_8_big.jpg

Zonde! Want verder is het wel een leuk ding.

Tekst uit de advertentie, over deze spoiler:
SPOILER PAKKET , Achterbakspoiler is van kunstglas en is tevens 3e RemLicht. Het is ontzettend mooi om in het echt te zien, want op de foto zie je dat niet zo.

Het idee van die spoiler vind ik eigenlijk wel goed gevonden, maar het staat totaal niet op zo'n Toledo en ook de montage is niet bepaald fraai :)

Ik vdermoed dat ie de rode kleur bedoelt. Daarover valt dan weer te zeggen dat beide auto's inderdaad rood zijn.

RavenLiquid zei:
Mag die spoiler eigenlijk wel? Je mag toch ook geen neon enzo voeren?

Volgens mij niet. Je mag maar 3 remlichten hebben, 2 aan de buitenkant en 1 in het midden, en volgens mij moet het ook nog symetrisch zijn.

Trouwens wat ik nog opvallender vind dan die spoiler is dat hij sinds 2006 blijkbaar 1.432.000 KM gereden heeft. Maar hij is wel zo goed als nieuw.

Gaan we nog eens verder lezen:
- Mooie leer
- unresolved sterretje (populair tegenwoordig, vooral bij reclames) voor de 2xpijp.
- kunstglas
- een bomvolle auto , te veel opties om op te noemen+ nieuwe banden

General Custom zei:
RavenLiquid zei:
Mag die spoiler eigenlijk wel? Je mag toch ook geen neon enzo voeren?

Volgens mij niet. Je mag maar 3 remlichten hebben, 2 aan de buitenkant en 1 in het midden, en volgens mij moet het ook nog symetrisch zijn.

Dat lijkt me niet. Ik heb zelf een Kangoo met a-symetrische deurtjes en het derde remlicht in een deurtje. Die zit niet netjes in het midden.

Die schade BMW is briljant! Zou je (evt gerechtelijk) kunnen afdwingen dat ze hem voor dat bedrag idd rijklaar maken?

Ik krijg jeuk van de advertenties van Van der Aa uit Schijndel. Wat een grappenmaker...
https://www.marktplaats.nl/verkopers/14285985.html?categoryId=91

Uit zijn oeuvre:

Historie;Komt hier de beeldschone vrouw; Mevr.I.K uit S in de showroom die ter inruil deze geweldige Fiat Panda heeft,is een keer wat anders dan een dikke 8-cilinder,Deze auto is lekker klein heeft 4 cilinders en is gunstig in de milieu klasse en ook gunstig in de belasting,verbruik en onderhoudskosten................Nou,wat wilt u nog meer,nog even een tip van de sluier Mevr. I. was geen oude vrouw maar een jonge frisse bestuurder geboren op; 15-04-1975 is eens wat anders dan een vrouw van 75 jaar,nou,in ieder geval wie dit exemplaar koopt is gerust voor nog jarenlang zorgeloos autorijden,tot gauw bij de koffie.................en voor de proefrit natuurlijk. ---

Of

Historie;Korte beschrijving van deze auto,een werkelijk spik splinternieuwe auto welke is bereden door een oude man,alles aantoonbaar in een documentatie map aanwezig,boekjes,service dealer stempels,sleutels,niet rokers auto en alles tot in detail nieuwstaat,ongelooflijk dat er zo iets moois nog te koop is,we mogen vaststellen dat de oude professor bepaald geen globetrotter was,Hij zorgde tussendoor goed voor zijn SL,getuige de dealerbeurten.Niet verwonderlijk dus dat deze fiscaalvriendelijke SL gewoon nieuw is,en o,ja voordat ik het vergeet deze auto heeft nog nooit geen druppel water of sneeuw gezien want dan ging hij liever met de fiets,het zou immers zonde zijn.

en

Historie;Deze geweldige auto is beheert door Mevr.S.T. uit R. ik heb ook een dikke documentatiemap vol met facturen en papieren van onderhoud en verleden,de auto is anno 2011 staat en rijdt en schakelt als een nieuwe,de automaatbak schakelt ook traploos en het geheel verkeert in een roestvrije perfecte topstaat(de kilometerstand volgens de nationale-autopas met certificaat is 328.575km)maar motorisch technisch in de staat van bovengenoemde stand,ik moet wel zeggen dat er kleine gebruikerssporen zijn op het lakwerk maar dat is niet noemenswaardig,als er iemand geintresseerd is voor dit hoogwaardige exemplaar dan zou u eerst moeten komen rijden,proefrit en dan bent u overtuigt,hij rijdt echt als een nieuwe auto,ongelooflijk wat een heerlijke bom volle auto,kortom hier wordt ik niet alleen vrolijk van maar ook nog eens blij,en let op deze begint al bijna fiscaalvriendelijk te worden,nog even geduld meester

Ten slotte:

Heb ik ineens contact gekregen met de directeur van een Bouw en Vastgoed bedrijf uit Groningen,blijkt dat deze man een nog zo goed als nieuwe Audi 80 Automaat heeft staan waar verzamelaars en of puristen hun oren bij spitsen en of dol van worden,waar vindt u ze nog in deze concoursstaat,een knoer harde frisse audi 80 van het vierkante model,hier wordt ik niet alleen vrolijk van maar ook nog eens blij,het rijden maakt het helemaal geweldig de auto jankt over de weg,heerlijk z,n automaat en dan nog eens belastingvrij en fiscaalvriendelijk,en oldtimerverzekering....................Goedkoper kunnen wij het niet maken..................

enzovoort.

Nou, hij doet in ieder geval moeite en zet iets anders dan het standaard verhaaltje in de advertentie.

Zojuist ook al in het W124-topic geplaatst, maar te leuk om jullie te onthouden: hilarische aanprijzing van een M-B 560SEL op de Amerikaanse "Marktplaats" (Engels dus....) W126 Texas

Zullen we met de trein naar Blijdorp?
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m788013616-renault-5-1-1-sl-s6-1989-rood.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
$_85.JPG

Deze auto is in de orginele kleurstelling!!
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/f_particulier_zakelijk-particulier%2Czakelijk/f_bouwjaar-voor%201995%2C1995%20tot%201997/opel-rekord-olympia-bouwjaar-1959-140250342.html?sr_ab=0
140250342_1_big.jpg

140250342_6_big.jpg

Zou het?

unieke 300td w123 mercedes van 1985 oldtimer
gehele onderlijn is gerestaureerd en in de textiel gezet
overde restauratie zijn doormiddel van foto,s een boek werk bij gehouden
auto ziet er strak en netjes uit geen deuken of krassen
doordat de auto de orginele lak van 1985 nog op zijn body heeft zijn er 3 kleine roest plekjes
voor op motor kap/ achter bij raam en stukje bij deur verder is de lak in nieuwstaat
auto beschikt over een automaat met sportbak
in nieuwstaat verkerende pullman interieur
cv vergrendeling op lucht druk
motor loopt als nieuw en is in zijn geheel kurk droog
auto is voor zijn leeftijd in nieuwstaat
rekeningen en papieren aanwezig
en nog veel meer opties
auto is afkomstig van liefhebber en wordt alleen verkocht aan een liefhebber

Link

KITT
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/fiat/m804964649-fiat-230-1995-zelfrijdende-verkoopwagen.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
zelfrijdende verkoopwagen

@Rzasa: :D
Dat wordt wat; sta je op de markt, besluit de marktwagen er ineens vandoor te gaan :D

<https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m805305862-gerestaureerde-volkswagen-kever-1300-1-3-1967-wit.html>
Een gerestaureerde Kever, en dan zulke wieldoppen erop klikken? o_O
$_85.JPG

rzasa zei:
Ik krijg jeuk van de advertenties van Van der Aa uit Schijndel. Wat een grappenmaker...
https://www.marktplaats.nl/verkopers/14285985.html?categoryId=91

Uit zijn oeuvre:

Historie;Komt hier de beeldschone vrouw; Mevr.I.K uit S in de showroom die ter inruil deze geweldige Fiat Panda heeft,is een keer wat anders dan een dikke 8-cilinder,Deze auto is lekker klein heeft 4 cilinders en is gunstig in de milieu klasse en ook gunstig in de belasting,verbruik en onderhoudskosten................Nou,wat wilt u nog meer,nog even een tip van de sluier Mevr. I. was geen oude vrouw maar een jonge frisse bestuurder geboren op; 15-04-1975 is eens wat anders dan een vrouw van 75 jaar,nou,in ieder geval wie dit exemplaar koopt is gerust voor nog jarenlang zorgeloos autorijden,tot gauw bij de koffie.................en voor de proefrit natuurlijk. ---

Of

Historie;Korte beschrijving van deze auto,een werkelijk spik splinternieuwe auto welke is bereden door een oude man,alles aantoonbaar in een documentatie map aanwezig,boekjes,service dealer stempels,sleutels,niet rokers auto en alles tot in detail nieuwstaat,ongelooflijk dat er zo iets moois nog te koop is,we mogen vaststellen dat de oude professor bepaald geen globetrotter was,Hij zorgde tussendoor goed voor zijn SL,getuige de dealerbeurten.Niet verwonderlijk dus dat deze fiscaalvriendelijke SL gewoon nieuw is,en o,ja voordat ik het vergeet deze auto heeft nog nooit geen druppel water of sneeuw gezien want dan ging hij liever met de fiets,het zou immers zonde zijn.

en

Historie;Deze geweldige auto is beheert door Mevr.S.T. uit R. ik heb ook een dikke documentatiemap vol met facturen en papieren van onderhoud en verleden,de auto is anno 2011 staat en rijdt en schakelt als een nieuwe,de automaatbak schakelt ook traploos en het geheel verkeert in een roestvrije perfecte topstaat(de kilometerstand volgens de nationale-autopas met certificaat is 328.575km)maar motorisch technisch in de staat van bovengenoemde stand,ik moet wel zeggen dat er kleine gebruikerssporen zijn op het lakwerk maar dat is niet noemenswaardig,als er iemand geintresseerd is voor dit hoogwaardige exemplaar dan zou u eerst moeten komen rijden,proefrit en dan bent u overtuigt,hij rijdt echt als een nieuwe auto,ongelooflijk wat een heerlijke bom volle auto,kortom hier wordt ik niet alleen vrolijk van maar ook nog eens blij,en let op deze begint al bijna fiscaalvriendelijk te worden,nog even geduld meester

Ten slotte:

Heb ik ineens contact gekregen met de directeur van een Bouw en Vastgoed bedrijf uit Groningen,blijkt dat deze man een nog zo goed als nieuwe Audi 80 Automaat heeft staan waar verzamelaars en of puristen hun oren bij spitsen en of dol van worden,waar vindt u ze nog in deze concoursstaat,een knoer harde frisse audi 80 van het vierkante model,hier wordt ik niet alleen vrolijk van maar ook nog eens blij,het rijden maakt het helemaal geweldig de auto jankt over de weg,heerlijk z,n automaat en dan nog eens belastingvrij en fiscaalvriendelijk,en oldtimerverzekering....................Goedkoper kunnen wij het niet maken..................

enzovoort.

Waha, wanneer brengt 'ie z'n eerste boek uit?:)

Mechanix zei:
Waha, wanneer brengt 'ie z'n eerste boek uit?:)

Hopelijk na dat hij een cursus Nederlands gehad heeft:

- Zinnen die vol staan met komma's.
- dat de oude professor bepaald geen globetrotter was,Hij zorgde tussendoor goed voor zijn SL (God?)
- Nog nooit geen druppel water of sneeuw gezien?
- de automaatbak schakelt ook traploos (CVT?)
- de auto is anno 2011 staat en rijdt en schakelt als een nieuwe (wat?, ik dacht dat hij zo komma geil was)
- wat een heerlijke bom volle auto (vol met bommen?)
- Bouw en Vastgoed bedrijf (rare naam voor een bedrijf)
- de auto jankt over de weg (wat raar, ik dacht dat hij in goede staat was)

Deze dan?

Lijkt vrij normaal toch? Berijdbaar met een B rijbewijs... Niets mis mee. Tot je even het kenteken controleert. Maximaal gewicht: 3500 kilo. Klopt. Eigen gewicht: 3240 kilo. Dus heb je een laadvermogen van, houd u vast, 260 kilo...

Nulletje teveel in de prijs denk ik? <https://www.speurders.nl/overzicht/autos/volkswagen/page/3/te-ruil-golf-mk2-showcar-turbo-diesel-neon-etc-etc-142390587.html>
o_O

Barri zei:
Nulletje teveel in de prijs denk ik? <https://www.speurders.nl/overzicht/autos/volkswagen/page/3/te-ruil-golf-mk2-showcar-turbo-diesel-neon-etc-etc-142390587.html>
o_O

Net geprobeerd te bieden. Begonnen met 50 euro, maar dat vond MP te weinig. Ik durfde tot 350 euro te gaan, maar zelfs dat was te laag om geaccepteerd te worden. Meer durfde ik niet te bieden uit angst dat de verkoper zich aangemoedigd zou voelen dat mijn bod enigszins reëel zou zijn.....

Brommerdrager voorop een bus? Lijkt me niet dat dat mag?
$_85.JPG

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m822647029-volkswagen-wesfalia-camper-luchtgekoeld-1979-t3-kampeerwagen.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

Ja ok, het is Jet Cars, Ik weet hoe ze die auto's apk geven.
Alleen hier vallen ze wel gigantisch door de mand.
Een nieuwe APK terwijl de motor kapot is...

Goedendag zei:
Ja ok, het is Jet Cars, Ik weet hoe ze die auto's apk geven.
Alleen hier vallen ze wel gigantisch door de mand.
Een nieuwe APK terwijl de motor kapot is...

"APK nieuw" houdt bij Jet Cars in dat je zelf de APK moet regelen.
Hun manier om te schrijven dat er nog een nieuwe APK op moet...

Zijn gebruikt als promotievoertuig door de verkoper (de borrelfabriek). Zal geen haast hebben met de verkoop denk ik, die Canta's mag je ongeveer overal op de stoep parkeren dus het is goedkope reclame.

Ivanov zei:
Deze dan?

Lijkt vrij normaal toch? Berijdbaar met een B rijbewijs... Niets mis mee. Tot je even het kenteken controleert. Maximaal gewicht: 3500 kilo. Klopt. Eigen gewicht: 3240 kilo. Dus heb je een laadvermogen van, houd u vast, 260 kilo...
Bij mijn oude werk hadden ze een teruggekeurde 616cdi, had geloof ik nog minder laadvermogen. Nooit problemen mee gehad. Moet je eens kijken hoeveel oprijwagens rondrijden die nauwelijks een brommobiel mogen vervoeren.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/peugeot/m831065038-peugeot-306-1-6-xt-e2-1993-beige.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
$_85.JPG

"bij deze bied ik mijn BMW 323 CI coupe aan
de auto rijdt en schakelt goed er zit geen roest op de auto of in de wielkasten.
onlangs heeft hij een grote beurt gehad(olie filters bougies)
papieren van de auto aanwezig.
ook zijn de draagarmen+ rubbers vervangen en spoorstang + nieuwe accu en een nieuwe radiateur.
er zitten 4 nieuwe michelle banden op met 18 inch evo m3 velgen."

He gelukkig, is ie in ieder geval niet gestolen! Link

Terug
Bovenaan