Het vreemde-advertentie-topic

962ab4616c51efc41039c4aa6c1e6826_5.JPG

Lada 3 serie?

Link

Eigenlijk is nog wel het mooiste dat dit dan de derde foto is:

72_-750722363.jpg

Al die moeite voor niks! :)

A 170 Dizel, Voorram barst, Geen Apk, Rijdet wel, agteruit trilt, Dak en arco knop werkt niet. Meneem prijz 1000 euro. !!!!!!

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-benz/m720333137-mercedes-a-klasse-1-7-cdi-a170-classic-aut-1999-grijs.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

Dit moet haast expres gedaan zijn.

Nou weten we nog niet of hij bedoelt dat de agteruit(versnelling) of de agterruit trilt....

Meevaller is dat alleen de arco knop niet werkt, dan doet de arco zelf het tenminste wel nog waarschijnlijk (-:

Opvallende foto.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toyota/m691520457-toyota-1000-1-0-l-spec-1975-geel.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
$T2eC16JHJHMFH!5fl4L4BSOd+viKK!~~60_85.JPG

De foto is een beetje wazig, maar de blonde zittend op de motorkap, lijkt mij er niet bepaald slecht uitzien...:cool:

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/daewoo/m729661288-daewoo-espero-1-8-i-cd-36-300-echte-km-apk-27-08-2014.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

>>MAAR<<: Helaas heeft iemand bij een verkeersruzie 2 lelijke deuken geschopt in beide portieren aan de bestuurderskant.

lekker dan...

$(KGrHqJHJB!FI8zEoeM5BSVnNK8u(g~~60_85.JPG

Marktplaats
"verkoop ik zo goedkoop want wat roest op de achterzijde van de auto, en de linkerkant lichte dekking hebben weinig crack."

Auto verkopen om crack te scoren?

Niet door mezelf gespot, wel door iemand anders en heb de foto's erbij gepakt:

Een Jaguar Vanquish... (don't ask...):

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Leuk hobby-projectje geweest. Als basis een Jag XKR met de neus en kont (grotendeels) van een AM Vanquish.

(was nog lastig kiezen welk topic te kiezen :))

Rare reclame van Peugeot op de radio: een verhaal dat het kerstdiner van vorig jaar volledig in het water was gevallen, want de familie stond op kerstdag met enorme pech met de auto op de vluchtstrook. Daarom als tip voor dit jaar: doe nu de Peugeot wintercheck! Eh, is die Peugeot wintercheck niet alleen bedoeld voor Peugeots? En stond de familie dus vorig jaar stil met een Peugeot die enorm veel mankementen vertoonde omdat ie geen wintercheck had gekregen? Lekkere reclame voor je eigen merk...

Nee, dat sluit niet uit dat er ook handige vrouwen zijn. Maar blijkbaar verwacht hij dat die er niks mee kunnen. Of zo slim zijn er niet aan te beginnen, dat kan natuurlijk ook.

Chevrolet K1500

$_85.JPG

Chevrolet K1500

Auto is wat verkouden, loopt wel mee met de toekomst.
Hij is half hybride, loopt zowel op koelvloeistof als op gas.
Verder neusje van de zalm.
Loopt en rookt.
Heeft nog apk tot volgend jaar april.

Das ook een manier om te zeggen dat de koppakking er uit ligt...

Hey, die Chevy ken ik. Zag hem een tijd terug in Akkrum midden in een enorm witte rookwolk, zo leek het. Nu weet ik waarom

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/f_particulier_zakelijk-particulier/f_brandstof-lpg%20g3/renault-megane-1-4-16v-g3-nwonderdl-nwapk-nap-airco-lmv-2001-136540859.html?sr_ab=1&query=megane&category=2003&local-postcode=9281lx&local-distance_value=50&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=

Heb het idee dattie de auto niet kwijt wil.

Dit lijkt een gewone advertentie, maar blijkbaar is de handelaar alleen geïnteresseerd in verkopen voor export:
Nette, goedrijdende Avensis met nieuwe APK.

Alleen te koop in combinatie met Terios en Corolla ( zie andere advertenties.).

D. Elzinga zei:
https://www.marktplaats.nl/a/contac...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Ik wilde een nieuwe auto kopen en had een mooie uitgezocht, maar toen ik af wilde rekenen weigerde de dealer mij de auto te verkopen.
Volgens hem had ik een kind bij me die minderjarig was en nog geen auto mocht besturen.
Mag dit zomaar??

Raar verhaal. Ook raar om zoiets op marktplaats te zetten...
Hij gebruikt dit verhaal als metafoor en verwijst hiermee naar een verhaal dat eerder deze week in de krant stond. Een supermarkt had iemand (een volwassen persoon) geweigerd drank te verkopen. De reden: de volwassene had een kind bij zich. De supermarkt verdacht de klant ervan dat deze de drank aan het kind zou geven. Zeg maar indirecte drankverkoop aan iemand van 18-. Bizar verhaal, maar waar gebeurd.

marathon... zei:
D. Elzinga zei:
https://www.marktplaats.nl/a/contac...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Ik wilde een nieuwe auto kopen en had een mooie uitgezocht, maar toen ik af wilde rekenen weigerde de dealer mij de auto te verkopen.
Volgens hem had ik een kind bij me die minderjarig was en nog geen auto mocht besturen.
Mag dit zomaar??

Raar verhaal. Ook raar om zoiets op marktplaats te zetten...
Hij gebruikt dit verhaal als metafoor en verwijst hiermee naar een verhaal dat eerder deze week in de krant stond. Een supermarkt had iemand (een volwassen persoon) geweigerd drank te verkopen. De reden: de volwassene had een kind bij zich. De supermarkt verdacht de klant ervan dat deze de drank aan het kind zou geven. Zeg maar indirecte drankverkoop aan iemand van 18-. Bizar verhaal, maar waar gebeurd.

Het mag officieel ook niet, de zogenaamde ''koppelverkoop''. De boetes zijn bovendien hoog!

Koppelverkoop is wat anders: dat is wanneer een verkoper je alleen iets wil verkopen als je ook iets andes koopt.

Lancia Thema 8.32

Zeer bijzondere Lancia Thema 8.32 Ferrari met uitgebreide histrorie. Deze Thema 8.32 verkeert in bijoznder goede staat en is voorzien van een nieuwe distributieset inclusief waterpomp, gereviseerde bougiekabels, nieuwe subframes en uitgebreid onderhoud. Zeer fijn rijdende Lancia welke is voorzien van alcantara lederen stoelbekleding en hemelbekleding, volledig met leder bekleed dashboard, automatische airconditioning, lichtmetalen velgen, elektrisch bediende ramen en spiegels, uitschuifbare kofferspoiler en meer. Deze Lancia is voor ondernemers fiscaalvriendelijk te rijden met alleen bijtelling over de economische waarde.

Wat zijn gereviseerde bougiekabels? Hoe reviseer je die? En waarom daarop bezuinigen als je wél een hoop geld stukslaat op nieuwe subframes o_O

Wel een geweldige auto trouwens:
ip9YMtXuVaY4fDDxvX+hNA==.jpg

General Custom zei:
Lancia Thema 8.32

Zeer bijzondere Lancia Thema 8.32 Ferrari met uitgebreide histrorie. Deze Thema 8.32 verkeert in bijoznder goede staat en is voorzien van een nieuwe distributieset inclusief waterpomp, gereviseerde bougiekabels, nieuwe subframes en uitgebreid onderhoud. Zeer fijn rijdende Lancia welke is voorzien van alcantara lederen stoelbekleding en hemelbekleding, volledig met leder bekleed dashboard, automatische airconditioning, lichtmetalen velgen, elektrisch bediende ramen en spiegels, uitschuifbare kofferspoiler en meer. Deze Lancia is voor ondernemers fiscaalvriendelijk te rijden met alleen bijtelling over de economische waarde.

Wat zijn gereviseerde bougiekabels? Hoe reviseer je die? En waarom daarop bezuinigen als je wél een hoop geld stukslaat op nieuwe subframes o_O

Wel een geweldige auto trouwens:
ip9YMtXuVaY4fDDxvX+hNA==.jpg

Hmm, het zou kunnen. Wij verkopen losse bougiekabel op rol. Als je dan de doppen aan beide kanten kunt overzetten... Maar dat het kan wil nog niet zeggen dat het meteen een goed idee is. Of de kabels voor deze Ferrarimotor zijn zo goed als niet te krijgen.

Dat zou nog kunnen inderdaad, en ik kan me best voorstellen dat zulk spul moeilijk te krijgen is. Aan de andere kant wordt de vraag dan natuurlijk '' als je de kabels wilt vervangen door universele, waarom de doppen die je op je bougies en op je verdelerkap klikt dan niet?''

Terug
Bovenaan