Het vreemde-advertentie-topic

Advertentie

Ronnie op Marktplaats zei:
Gezocht: drenthe versnellingsbak renault UN 25 voor 4x4

ik zoek een drenthe versnelling bak renualt UN 25 voor een 4 wiel aangedreven printer! heb zelf schade heb de 3 en de 5de versnellingkapot en de gavel van de 5! en ik heb het voor deksel (omhuizing) kapot daar waar het schakelsysteem in zit! ik zoek dus of de onderdelen of een gehele versnellingsbak! voor alle duidelijkheid het is een trek/druk bak (do0r schakelbak) graag reageren via mail!

Een versnellingsbak voor een vierwielaangedreven printer? Wat moet ik me in vredesnaam hierbij voorstellen? Verder snap ik sowieso geen hout van wat hij nu precies zoekt.

Erg raar inderdaad. Hij heeft nog een advertentie waar het iets duidelijker staat, dit maak ik er uit op:

Hij zoekt een versnellingsbak voor een Mercedes Sprinter 4x4 voor de autocross (!?). De bak is gemaakt door Drenthe (!?) voor een Renault UN 25 (!?).

Ah, toch iets minder raar dan het lijkt: Drenth Gearboxes

Soloman zei:
Wauw, dat is nog eens een prijs! Wat een afgeleefde bak trouwens. Ze hebben niet eens moeite gedaan om hem te wassen of te stofzuigen. En dan 75.000 euro. Is dat die uitvoering met die Lotus motor? Is dat het misschien?

De Lotus Omega heet gewoon Lotus Omega, niet Opel Omega. De handelsbenaming zou dan ook Omega-B-Lotus zijn geweest en niet Omega-B-Caravan. zou het gewoon een typ fout zijn? iemand wilde 750,00 invoeren en typte alsof hij/zij achter de kassa zat.

Eindelijk eens een adverteerder die wel eerlijk is! :) En ja, de Mondeo sedan is inderdaad lelijk. Helemaal na de facelift van dit type.

Kwam deze toevallig tegen en moest gelijk aan dit Topic denken..

0008634863.jpg

Mooie Alfa Romeo met lichte voorschade..

0008634863.jpg

Kennelijk heeft die EBD (Electronic Brakeforce Distribution) toch niet zo goed gewerkt..

:LOL:

Wouter82 zei:
Was al eerder langsgekomen. Kan beter naar de rodeo denk ik...

Was dat geen andere? Die in Weesp te koop was, stond op kenteken als een rode 1.6 Custom. Of zou je dat ook kunnen laten wijzigen?

Zucht... deze Amerikaanse website vertaalt automatisch naar het Nederlands. Prima, maar dat moeten ze niet met de automerken doen o_O

websitefordfoutje.png

Nu kan je dus niet op Dodge en Ford zoeken
icon_facepalm.gif

Volvo benzine diesel of lpg besparing tot 35% zuiniger !

Benzine , diesel of lpg besparing tot 35% zuiniger rijden !

Goedkoopste van Nederland ! Van € 25,00 voor € 16,95 .

Enorme rage in de USA en GB . Nu ook in Nederland verkrijgbaar !

Meer te besteden, wie wil dat nu niet? Maar tegenwoordig is dat niet altijd even makkelijk.
Wil je ook meer geld overhouden ?
Monteer dan een brandstofresonator / Super fuel saver ® .

De montage is zeer eenvoudig en duurt ongeveer 3 minuten.

Resultaat na montage :
De motor werkt efficiënter , betere verbranding , zuiniger verbruik, minder koolmonoxide (CO) en stikstofoxide uitstoot uit de uitlaat.

De brandstofprijzen rijzen de laatste jaren de pan uit.
Bevestig een resonator en begin met brandstofbesparing.
Met deze resonator kunt u geld overhouden voor andere leuke dingen.
De besparingen zijn overweldigend en zullen u versteld doen staan.
De meeste besparingen liggen dicht bij de ca.19%.
Besparing van auto's op LPG ligt op ca. 10 %.
Er zijn automobilisten die het presteren om 35% zuiniger te rijden.
Het is altijd verstandig om er een te monteren, het maakt niet uit of u veel of weinig rijdt.
Meer KM op een liter brandstof door betere prestaties van uw motor .
De voordelen zijn enorm zuiniger en stiller draaiende motor plus minder vuile uitstoot,
dus ook goed voor het milieu.
Maar het belangrijkste is natuurlijk €€€€ overhouden.

Duizenden automobilisten en bedrijven zijn u al voorgegaan en profiteren al van een enorme besparing op de brandstof.

De resonator is geschikt voor alle benzine en dieselmotoren.

Start direct met geld besparen , en monteer een resonator !
Zolang de voorraad strekt.

Werking:
Benzine en diesel is voornamelijk samengesteld uit koolwaterstoffen. Met het gebruik van de Resonator / Super Fuel Saver ® , veranderen de moleculen in de koolwaterstoffen hun magnetisatie richting , dit gebeurd ook in de tegenovergestelde richting van het magnetisch veld. Daardoor veranderd de configuratie van de koolwaterstofmoleculen zodat de onderlinge aantrekkingskrachten verminderen. De Resonator / Super Fuel Saver ® verdeelt en distribueert de deeltjes gelijkmatig waardoor de verbranding veel efficiënter is.
Resultaat is dat koolstof en zuurstof tegengestelde magnetische polariteit krijgen met behulp van de Resonator /Super Fuel Saver zodat de koolwaterstoffen en zuurstof gemakkelijk kan worden samengesmolten met als gevolg het produceren van een betere en efficiënte verbranding.

Deze Super Fuel Savers ® zijn voorzien van de beste supermagnets die op de markt te krijgen zijn.

Wat een gelul...

Bosboom zei:
Kwam deze toevallig tegen en moest gelijk aan dit Topic denken..

Mooie Alfa Romeo met lichte voorschade..

Kennelijk heeft die EBD (Electronic Brakeforce Distribution) toch niet zo goed gewerkt..

:LOL:

Wat mij opvalt is de kilometerstand. 190.000 km zo rond getal kan nooit misschien dacht de verkoper van lekker een rond getal neerzetten of de kilometerstand is terug gedraaid.

2qmdsp3.png

Deze advertentie staat al enkele weken regelmatig in de krant. Iemand in de reclamestudio heeft nog zitten schuiven met de woorden in de kreet "ook op bedrijfswagens!" maar heeft dat niet goed gedaan. En niemand die dat kennelijk doorheeft, want elke keer weer wordt die fout meegedrukt. #fail

R-W zei:
Maar hij staat nu wel mooi op AW met zijn reclame en dat zonder meteen een Mod op zijn dak te krijgen

De vraag is of je deze blijk van onzorgvuldigheid als aanbeveling voor je bedrijf moet zien...

Van deze foto's raak je ondersteboven:

https://auto.marktplaats.nl/renault/595488097-renault-clio-1-6-rn-1998-geel.html?return=eJwtjV0OgjAQhO9iIm9SWrBqCTF4k0prIBTadLfxL97drfFl95vZmaxWXL0nVbWgRC3UBqyOw9iOiEExNvtg13LRccbgtEYoV8d0Qr8DFu2qk0M28EaWIy7u%2FHAdLwx06Ld1z7f1xdHoTz8S2WokoZkIs4W0X1MghJuBfyVktyJY6NCvabFxGnL6kQOHmguR1ZPUXh7k%2Fpg76d%2BZ7wRX7%2BCuoyHtIf8SRQipq4rgAQdvbHeUDd%2B0ny8PJks8&df=1&fta=eNotj1FuhDAMRO%2BSD75JAgHG4gq9Ako3YRs1bCISFtrV3r0B9cca2ePnsUaHV0IPtq1%2BemqfGCVwIcAOP%2FLKpDEHcPIcQ6kCvFFkHMhn%2FLpIaTbFTjGjpiXisS12dTfyB3gnC4b8D1rVqbanuBXP947P4NOuV0MhOYgqxm2sqxhSvgVjx141%2FIzQgEV9t4xcwSdIMGeubLIFE7Kzyih%2BFNHPerZFSNkO5uxwJTW%2FGLxs5RC1SZO3j3v%2BOml1GQxgiz6m80BhmutC%2BVjvjD7%2B5ZORRo3X%2B%2F0H4DpYRA%3D%3D&fta_ind=1&fs=1

:D

Mercedes cabrio met wepgens goed ondart

lightbox_foto5134689-1.2.jpg

Mercedes E220 cabrio bouwjaar 94.188.000km.nieuwe automatische versnellingsbak.nieuwe veren.nieuwe banden.nieuwe voorruit.volgende week apk gekeurd zoals steeds probleemloos wepgens goed ondart metaalkleur.stoelverwarming voor electrisch verstelbare buitenspiegels.electrisc dak.airco.leder interieur.perfecte staat.vraagprijs 8500 euro.

Hoe weet je nou dat hij volgende week weer probleemloos gekeurd wordt , of zou dat wepgens goed ondart zijn ?

Clignoteur zei:
R-W zei:
Maar hij staat nu wel mooi op AW met zijn reclame en dat zonder meteen een Mod op zijn dak te krijgen

De vraag is of je deze blijk van onzorgvuldigheid als aanbeveling voor je bedrijf moet zien...

Mwoah, de meesten zullen het niet eens zien en anders is de boodschap toch wel duidelijk. Valt zo zelfs waarschijnlijk beter op dan met de juiste tekst ;)

Geheel MRB-vrij wordt ie niet meer, dieseltoeslag blijf je houden. Wel erg vreemd om zo open en bloot te adverteren met een mogelijk gevalletje om om te katten. En omkatten naar een Rekord of Asona????

§anitarium zei:
En omkatten naar een Rekord of Asona????

Dat gaat wel erg opvallen bij een controle.

Maar misschien bedoelt de adverteerder met 'ombouw' dat je de techniek van deze auto voor een reeds belastingvrije Opel kunt gebruiken. En dat mag natuurlijk.

Dat lijkt me ook geen probleem. Als deze Omega nog een goed blok heeft bijvoorbeeld, kun je daar wel een ouder model mee opleuken uiteraard.

ik zat vandaag ff te surfen op autoscout 24 en kwam daar wat tegen.

klik op de LINK en bedenk wat er niet klopt aan deze tekst.

ja goh flauw op deze manier JW01.

want uiteraard bezit elke F40 een V8.
met een turbo, dus er is niks speciaals aan deze replica.

Ja kwestie van WIKI checken voor je een auto gaat nabouwen.

D. Elzinga zei:
https://link.marktplaats.nl/587962188

is een snelle auto met 183 pk

115 volgens Carbase, dus waar hij die extra 68 pk's vandaan heeft getoverd:confused:

Kijk, de meeste auto's verliezen in de loop der jaren PK's. Dat hebben ze bij TopGear bewezen in wat challenges en bij AutoWeek met "op de rollenbank". Opel, daarintegen, is een merk dat motoren bouwt die in de loop der jaren PK's erbij krijgen. Deze man is eigenlijk gek dat hij de auto nu verkoopt, over een paar jaar gaat hij door de 200 pk heen!

Clignoteur zei:
Deze advertentie staat al enkele weken regelmatig in de krant. Iemand in de reclamestudio heeft nog zitten schuiven met de woorden in de kreet "ook op bedrijfswagens!" maar heeft dat niet goed gedaan. En niemand die dat kennelijk doorheeft, want elke keer weer wordt die fout meegedrukt. #fail

Na deze post heb ik hem nog drie keer mét fout in de krant gezien, maar twee dagen geleden stond hij ineens foutloos op de pagina! Aangezien de aanbieding tot en met september geldt, was het dus nog maar voor een paar dagen (de advertentie wordt al de hele maand gebruikt) dat men de correctie deed. Ik heb het gevoel dat iemand (een klant, een medewerker) hier heeft meegelezen en de verantwoordelijke heeft getipt...

Clignoteur zei:
Clignoteur zei:

Na deze post heb ik hem nog drie keer mét fout in de krant gezien, maar twee dagen geleden stond hij ineens foutloos op de pagina! Aangezien de aanbieding tot en met september geldt, was het dus nog maar voor een paar dagen (de advertentie wordt al de hele maand gebruikt) dat men de correctie deed. Ik heb het gevoel dat iemand (een klant, een medewerker) hier heeft meegelezen en de verantwoordelijke heeft getipt...

Ik kan er niet bij. Stond begin van de week de advertentie goed in de krant, afgelopen woensdag was het weer de versie met de fout, en vandaag ook.

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Nissan GT-R zei:
ja goh flauw op deze manier JW01.

Kom op, er zijn meerdere personen die dat zo zouden doen.
Als ik die quote er niet had neergezet had een ander 't waarschijnlijk wel gedaan. :)

weet ik, had alleen op FB hele conversatie totdat een van mijn autogekke vrienden insprong.

had hier niet anders verwacht ;)

Terug
Bovenaan