CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

@cas, foutje is menselijk he ;)

@BandenSmoker, thanx!

@ketelapper, dank je. Ik ben er ook nog steeds heel blij mee!

@Koos, welke dan?

@Nóel Azibi, I know. Van de zomer eens een leuke lokatie uitkiezen voor foto's ;)

Zijn mooie wielen hoor, maar zoooooooo afgezaagd. Sorry, maar daar pas ik voor. Ik wil het nog wel over doen komen alsof ik er toch nog een fractie zelf over na heb gedacht ;)

Update!

En het gaat niet om mijn auto ;)

De Leon blijft (hopelijk) wel in mijn bezit, maar ik ga er niets meer aan veranderen, want:

[size=medium]
Ik heb een huis gekocht!
[/size]

Dat betekent dat Daisy en ik per 21 augustus samen gaan wonen!

We gaan het geld hard genoeg nodig hebben, dus de Leon is helaas geen prioriteit meer. Natuurlijk zal ik hem niet verwaarlozen, integendeel, maar de plannen om te verlagen, een andere uitlaat te steken enz. enz. staan voor een tijd in de vriezer. Ik had niet snel gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar: er zijn belangrijkere dingen :)

Ik kom misschien wat enthousiast over, maar het is toch ons eerste huis he ;)

Foto's volgen nog. Ik heb er wel al, maar de foto's zijn nu niet erg super gemaakt. En het blijft natuurlijk een autoforum :T

Om het wel autogerelateerd te houden: de (vrijstaande) garage is 6x6 meter :cool:

GEFELICITEERD! GAAF MAN! dat is nog is wat anders dan een auto!

TOP! (y)

Van harte gefeliciteerd!
Veel plezier ermee saampjes! (y)

En waar in het mooie Zeeuws-Vlaanderen ga je wonen? ;)

Dank jullie wel :D

Misschien wel leuk om te weten.... omschrijving van het huis:

Stijl: Franse kap woning
Benedenverdieping:
hal, kelder onder een deel van het huis (altijd lekker koel) keuken met inbouwapp., bijkeuken, toilet, badkamer met ligbad, douche en meubel, woonkamer met schuif-/kantelpui met uitzicht op de tuin, rondom dubbel glas en rolluiken
Bovenverdieping:
3 slaapkamers, aan de voorkant de grootste (onze dus) met inbouwkasten, overloop met velux dakraam,
rondom dubbel glas en rolluiken
Zolderverdieping:
raam aan de voorkant, vooral veel ruimte
Tuin:
20 meter diep, gelegen op het zuiden met niveauverschil, deels bestraat, grootste deel netjes aangeled, vijver met brugje en romantische schommelbank ;)
Garage:
6x6 meter met automatische deur, loopdeur en bergzolder, betonnen wanden met houtbekleding, betonnen vloer

Prijs: hehehehe... ik werk maar in een "Dat zeg ik"-winkel hoor ;)

een huis kopen op die leeftijd.. dat kan ook alleen maar in Zeeland (verder is dat nergens te betalen). Nog een vrijstaande garage ook.. misschien kan veccie daar dan gaan wonen..? 6x6 lijkt me ruim zat!

Gefeliciteerd ;)

@Veccie, ja natuurlijk. Jullie zijn van harte uitgenodigd. We krijgen 21 augustus de sleutel en ik ben de 27e jarig, dus komt mooi uit he. We kunnen nog vanalles gebruiken, dus..... ;)
(just kidding)
Maar je bent van harte welkom chief.

Trouwens, Dais had je vorige week nog gezien op het werk, kan dat? Ze had me nog gebeld, maar ikke was weer druk he ;)

Thanx Bob.

Trouwens, Dais had je vorige week nog gezien op het werk, kan dat?

als dat zaterdag was dan kan dat kloppen.
heb ff een fietsbandplakspullen gekocht voor Chayenne.
en een nieuwe PC, maar die heb ik niet bij jullie gekocht.:)

Smith Schreef:
-------------------------------------------------------
> een huis kopen op die leeftijd.. dat kan ook
> alleen maar in Zeeland (verder is dat nergens te
> betalen). Nog een vrijstaande garage ook..
> misschien kan veccie daar dan gaan wonen..? 6x6
> lijkt me ruim zat!
>
>
> Gefeliciteerd ;)

En in Brabant... Ja, ik spreek ook uit (vrijstaande) ervaring;)

Wat fotootjes:

(ik kwam erachter dat ik helemaal geen foto's heb van de voorkant van het huis :)

Een impressie:

De achterkant van het huis :

De o zo romantische schommelbank met uitzicht op de vijver ;) :

Stuk tuin met Daisy charmant in beeld :

Tuin richting de garage :

De vijver :

De garage :

@s velthuis, zomaar nieuwsgierig... wat kost zoiets bij jullie? Er vanuit gaande dat het interieur helemaal netjes is alleen de keuken en badkamer niet supermodern (nee ook niet bruin...)

@Veccie, dan was jij idd in de winkel. Ze wilde je al een ballon geven, maar ze zag op tijd dat jij het was :):)

Mooi hoor CorZa.

Wanneer open huis?;)

En Veccie, maai nu niet steeds het gras voor onze voeten weg.:T

Smith Schreef:
> een huis kopen op die leeftijd.. dat kan ook
> betalen).

Wat een onzin. Hij heeft juist een prima leeftijd om een huis te kopen, eigenlijk hoe eerder hoe beter. In de randstad zijn huizen sowieso niet te betalen. Mijn broertje is trouwens 21, en is nu al aan het onderhandelen met de banko_O.

Gefeliciteerd Marco(y). Zo te lezen nog wel aardig ruim!

<MP>

Edit: nice pics!

CorZa Schreef:
> @s velthuis, zomaar nieuwsgierig... wat kost
> zoiets bij jullie? Er vanuit gaande dat het
> interieur helemaal netjes is alleen de keuken en
> badkamer niet supermodern (nee ook niet bruin...)
>
> @Veccie, dan was jij idd in de winkel. Ze wilde je
> al een ballon geven, maar ze zag op tijd dat jij
> het was :):)

sjat ap, joe foel.
:)

@ Carkiller: :p

Wil jij een ballon grote jongen...ja... een mooie ballon voor... ow wacht, tis Peter :)

*ziet het echt al helemaal voor zich*

*kan ook geen -koetsjie koetsjie koetsjie- moment onderdrukken*

Sorry, ik dwaal af ;)

@Carkiller, wanneer je wilt mag je altijd langskomen hoor. Wel ff laten weten dan ;)

@Mugen Power, thanx :D

#shame mode on#

nu ik haar zie op die foto, herinner ik mij haar...ze zat zaterdag aan de kassa..:eek:
ik heb haar niet eens herkend toen ze me hielp......

#shame mode off#

Ze is ook wel erg lang he Peter. Dan kijk je zo tegen het licht in...

Helemaal als ze gaat staan... :)

Maar idd, schaam je.... heel diep. Echt heel diep. Wij hebben een kelder in het huis, da's een mooie start ;)

Mooi huisje Marco, zeker om te beginnen, daar zijn sommige mensen die al jaren een hypotheek hebben jaloers op.
Ook lekker natuurlijk die grote garage.
Iig nog veel plezier met wonen en verhuizen.

Zeer leuk huis Marco! Mja, dat wist je natuurlijk al. :p

Nette garage ook! Éindelijk zal de Leon warm staan! :)

Enne, Daisy en jij veel plezier samen. ;)

Mooi man! Leuk tuintje ook, hoef je maar weinig aan te doen (y)

Ziet er niet slecht uit Corza, in tegendeel, lijkt me erg lekker om dat als eerste woning te hebben (y)
Alle het nodige erop en eraan en een garage is toch ook wel lekker voor een autofiel als jij :)

@mitsubishiEVO, mijn hypotheek red dit ook niet hoor. Maar mijn spaarcentjes zijn nu wel zo goed als op. Ik moet rekening houden met mijn fysieke toestand (chronische gewrichtsaandoening), dus een goedkoper huis met veel verbouw-werk zou niet zo best voor me zijn. Vandaar ook deze keuze. Eerst was ik erop tegen om mijn spaarcenten in de aanschaf van een woning te steken, maar het leek mij in dit geval wel de juiste keus.

@BandenSmoker, thanx!

@Smith, dank je. Veccie gaf de voorzet en ik kop em maar al te graag in ;)

@PG, inderdaad. De Leon slaapt vanaf dat moment lekker binnen. Alarm op de garage (zie zwaailicht) en lekker veel ruimte. Zelfs Daisy durft hem daar binnen te rijden :)

@Anton, dank je. En de tuin is inderdaad zo goed als af. De schommel voor Daisy (is ze uren zoet mee) en de schommelbank voor ons samen ;)

@B-Real, ik vind het als eerste woning ook erg geslaagd. Zou het als 2e, 3e of 5e woning nog steeds prima vinden. Was ook op slag verliefd op het huis hoor, maar natuurlijk niet laten merken ;)
Eigenlijk alles wat ik erin zocht (gezien het budget). Genoeg ruimte, praktische indeling, nette tuin en natuurlijk een lekkere garage!

@davidjoost, ja bereid je maar voor. Alleen ik zal het niet zo bont maken als het autotopic van wally ;) :)

Superleuke reacties allemaal.
a014.gif

Mijn dank is groot (past net in de garage) :D

Thanx Charger (y)

Wat een papierwinkel trouwens zeg, pfffff. Hier tekenen, daar tekenen, kopie van dat, formuliertje hier, daar weer tekenen, ow nog een kopie daarvan, ow wacht van die het origineel, daar tekenen graag en die 2x tekenen... o_O

(en mijn handtekening is iedere keer anders... da's soms niet echt handig :) )

@mitsubishiEVO, mijn hypotheek red dit ook niet hoor. Maar mijn spaarcentjes zijn nu wel zo goed als op. Ik moet rekening houden met mijn fysieke toestand (chronische gewrichtsaandoening), dus een goedkoper huis met veel verbouw-werk zou niet zo best voor me zijn. Vandaar ook deze keuze. Eerst was ik erop tegen om mijn spaarcenten in de aanschaf van een woning te steken, maar het leek mij in dit geval wel de juiste keus.

Gewoon iedereen een ban geven die niet komt helpen met klussen CorZa.:T

En je krijgt zo een PM van me...

Hahahaha, ja dat is ook een idee CK ;)

Ik ben je PM aant beantwoorden. Ik dacht het kort te houden, maar daar werd het niet duidelijker op...

En om het hele ziekte-verhaal hier neer te gooien... ik denk niet dat iedereen daar op zit te wachten :cool:

@CK, je hebt een PM terug ;)

@mitsu, dat past prima hoor, dank je :)

@Rf/Rf, welnee, is maar 1 dagje na mijn post. Dank je!

Mugen Power Schreef:
> Smith Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > een huis kopen op die leeftijd.. dat kan ook
> > alleen maar in Zeeland (verder is dat nergens
> te
> > betalen).
>
> Wat een onzin. Hij heeft juist een prima leeftijd
> om een huis te kopen, eigenlijk hoe eerder hoe
> beter. In de randstad zijn huizen sowieso niet te
> betalen. Mijn broertje is trouwens 21, en is nu al
> aan het onderhandelen met de banko_O.
>
> Gefeliciteerd Marco(y). Zo te lezen nog wel
> aardig ruim!
>
>
>
>
> Edit: nice pics!

Gefeliciteerd met jullie huisje.

In Limburg kan het ook, wij hebben dit huis in 2003 gekocht. Toen was ik 24 en mijn vriendin 20.
Wij kunnen achterom nu ook 4 wagens kwijt (staan er dus ook 2. Helaas geen garage, dus een aan de overkant gehuurd om de Cuore in te stallen.

Gefeliciteerd! Suces met wachten & alle spullen kopen.

een huis kopen op die leeftijd.. dat kan ook
> betalen).

Echt onzin. Wat noem je trouwens 'niet te betalen'?

Voiture, die dan wel geen 28 is, maar gewoon een huis heeft kunnen kopen in de Randstad.

Het is ook een kwestie van goed met geld omgaan en sparen, sparen en nog eens sparen. Mijn broer was 25 geloof ik toen hij een appartementje met zijn vriendin kocht. Nu inmiddels 30, getrouwd, een kind en een groter huis. :p

ey marco, gefeliciteerd jongen.

Steek inderdaad maar wat meer geld in je huis dan je auto, je leeft er meer in en je krijgt er financieel veel meer voor terug dan met je auto.

Daarbij de Leon is toch al af en super snel niet te vergeten.

Als je gaat verhuizen oid of je hebt hulp nodig bel mij dan vooral niet :p
Nee serieus als je in het huisje zit moet je me maar een keer bellen dan kom ik wel eens langs

Heb maar even een foto gemaakt van de voorkant voor ik naar m'n werk reed, want die had ik dus nog niet en ik had beloofd die wel te maken. Bij deze:

Edit: zie de volgende pagina...

Terug
Bovenaan