@mitsubishiEVO, mijn hypotheek red dit ook niet hoor. Maar mijn spaarcentjes zijn nu wel zo goed als op. Ik moet rekening houden met mijn fysieke toestand (chronische gewrichtsaandoening), dus een goedkoper huis met veel verbouw-werk zou niet zo best voor me zijn. Vandaar ook deze keuze. Eerst was ik erop tegen om mijn spaarcenten in de aanschaf van een woning te steken, maar het leek mij in dit geval wel de juiste keus.
@BandenSmoker, thanx!
@Smith, dank je. Veccie gaf de voorzet en ik kop em maar al te graag in
@PG, inderdaad. De Leon slaapt vanaf dat moment lekker binnen. Alarm op de garage (zie zwaailicht) en lekker veel ruimte. Zelfs Daisy durft hem daar binnen te rijden
@Anton, dank je. En de tuin is inderdaad zo goed als af. De schommel voor Daisy (is ze uren zoet mee) en de schommelbank voor ons samen
@B-Real, ik vind het als eerste woning ook erg geslaagd. Zou het als 2e, 3e of 5e woning nog steeds prima vinden. Was ook op slag verliefd op het huis hoor, maar natuurlijk niet laten merken

Eigenlijk alles wat ik erin zocht (gezien het budget). Genoeg ruimte, praktische indeling, nette tuin en natuurlijk een lekkere garage!
@davidjoost, ja bereid je maar voor. Alleen ik zal het niet zo bont maken als het autotopic van wally
Superleuke reacties allemaal.
Mijn dank is groot (past net in de garage)