Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Met spaghetti en tonijn ook goed te doen.
Soloman zei:[size=large]Weg met de wortels!!!!![/size]
Sinterklaas wordt vanavond getrakteerd op een hamburger!
Zemelaar zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Met spaghetti en tonijn ook goed te doen.
Met zuurkool?!
Soloman zei:[size=large]Weg met de wortels!!!!![/size]
Sinterklaas wordt vanavond getrakteerd op een hamburger!
![]()
![]()
Dank je wel Soloman, je hebt een speciaal plekje verdiend in mijn grote boek. Ik ben je zeer dankbaar voor deze lekkernij. Dat je die zo maar hebt klaargemaakt voor mij. De rest geeft alleen maar wortels en is erg ondankbaar.
Zemelaar zei:Wat kost dat nou, zo'n maaltijd in het bedrijfsrestaurant?
Boppie zei:Hier vanavond chinees.....gisteren kleine gehaktballen gemaakt (half om half), alleen peper en zout erin. Aanbakken op hoog vuur in de olie. Daarna een beetje olie/vocht weg laten lopen, tomatensaus (met een beetje extra knoflookkruiden) uit zak van Bertolli erin en daar de ballen in laten garen. Vervolgens bak je een ciabatta af. Snij deze over midden, de balletjes snij je over midden en leg je op de ciabatta. Tomatensaus erover en smullen maar. Twee weken geleden een ovenschotel gemaakt met nacho chips, gehakt, , gesneden tomaat, geraspte kaas, ui en mais...met goed knoflook erin.....
Mark89 zei:Boppie zei:Hier vanavond chinees.....gisteren kleine gehaktballen gemaakt (half om half), alleen peper en zout erin. Aanbakken op hoog vuur in de olie. Daarna een beetje olie/vocht weg laten lopen, tomatensaus (met een beetje extra knoflookkruiden) uit zak van Bertolli erin en daar de ballen in laten garen. Vervolgens bak je een ciabatta af. Snij deze over midden, de balletjes snij je over midden en leg je op de ciabatta. Tomatensaus erover en smullen maar. Twee weken geleden een ovenschotel gemaakt met nacho chips, gehakt, , gesneden tomaat, geraspte kaas, ui en mais...met goed knoflook erin.....
Tip: doe een zakje pittige gehaktkruiden voor taco's (van Tex Mex) door je gehakt voor extra smaak en pit. Zelf doe ik er bonen (bruine of kidney) door ipv tomaat. En lekker opeten met guacomole en chilisaus!
Mark89 zei:Boppie zei:Hier vanavond chinees.....gisteren kleine gehaktballen gemaakt (half om half), alleen peper en zout erin. Aanbakken op hoog vuur in de olie. Daarna een beetje olie/vocht weg laten lopen, tomatensaus (met een beetje extra knoflookkruiden) uit zak van Bertolli erin en daar de ballen in laten garen. Vervolgens bak je een ciabatta af. Snij deze over midden, de balletjes snij je over midden en leg je op de ciabatta. Tomatensaus erover en smullen maar. Twee weken geleden een ovenschotel gemaakt met nacho chips, gehakt, , gesneden tomaat, geraspte kaas, ui en mais...met goed knoflook erin.....
Tip: doe een zakje pittige gehaktkruiden voor taco's (van Tex Mex) door je gehakt voor extra smaak en pit. Zelf doe ik er bonen (bruine of kidney) door ipv tomaat. En lekker opeten met guacomole en chilisaus!
Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:p.s. Het bedrijfsrestaurant is vrij toegankelijk, ook voor bijvoorbeeld buurtbewoners die verder niets met het bedrijf te maken hebben.
Zemelaar zei:Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:p.s. Het bedrijfsrestaurant is vrij toegankelijk, ook voor bijvoorbeeld buurtbewoners die verder niets met het bedrijf te maken hebben.
Niet duur. Jammer dat ik niet in de buurt woon.
Soloman zei:Zo hee, ik verzin een nieuwe hamburger en de men weet niet hoe snel men hier weg moet zijn.
![]()
Renaultje zei:Sorry voor mijn afwezigheid Soloman, gelukkig gaat de hamburger zo te lezen wel door.![]()
Renaultje zei:Daar moet ik dan weer niet aan denken als ik goed heb gegeten
Morgen waarschijnlijk biefstuk op het menu![]()
Zemelaar zei:Jaren 70-stokjes
Is dat met een zilveruitje, stukje kaas, stukje worst, stukje augurk, stukje salami, stukje smac?
Of zoiets?
JW01 (vanaf een Appel) zei:Moest "spekkoek" even opzoeken, maar klinkt goed.
Zelf hebben we gisteravond gegourmet.