x-trailrijder: Nissan Juke 1.6 DIG-T. In de verkoop :(

Daar ben ik nog niet helemaal over uit moet ik eerlijk bekennen... Vind het wel erg gaaf staan van die antraciete wielen maar of ik het zelf ook zou nemen...

Blijft een wonderlijk ding, maar hoe langer je er naar kijkt, hoe beter hij wordt. Goed ontwerp dus en een aangename toevoeging op de weg

Hmmm.. Twijfel. Even wat realistischer dan op de vorige pagina:

DSCF1870.jpg

Nog even ori eronder:

DSCF1870.jpg

Poeh, op dat shopje van Elco wordt't wel gelijk een behoorlijk andere auto imho. Wat agressiever als het ware, "bad guy in the movies" ;)

Het staat wel stoer zeg, die donkere velgen(y) Toch maar gauw eens overstappen op een mooi zomer en winter-setje en de zomerset als antraciet laten uitvoeren:)

Tnx weer voor alle leuke reacties:D

qazana zei:
Haha, kom jongens, is geen kwestie van interessant doen, je moet er gewoon een beetje de humor van in kunnen zien...
Beetje de Juke-fans onder ons gek maken.

gelijk heb je, het is niet m'n beste shopwerkje maar de gemiddelde autoweeklezer heeft dat toch niet door en kijkt verlekkerd naar de eerste Juke die in ons land rondrijd... ;-)

Get a life.
Je klinkt 'betrapt' en je opmerking van "de gemiddelde autoweeklezer" is volledig misplaatst. Kennelijk val jij daar nog onder, want "de gemiddelde" zag het wel en jij dacht van niet...

Groeten uit Brabant!

Ah, vandaar....

Ontopic:

Als je de voorkant ziet moet je echt 2x kijken omdat het 'raar' toont, maar misschien is hij in het echt heel mooi. De verhoudingen lijken, op de foto's, niet te kloppen, maar ook dat zal in het echt anders zijn.
Hij doet me denken aan een andere auto, maar kan even niet plaatsen welke. Het eerste wat nu in me opkomt: Toyota Rav4 2-deurs, Volvo C30 en de voorkant van een..... ik kom er vast nog op ;)
Benieuwd naar foto's van je eigen exemplaar!

Het is inderdaad een heleboel van een heleboel. Binnen de Nissan-stam zie ik iig het eea terug van de 370Z (bovenste koplampen en achterlichten), GT-R en 370Z (dakstijl met scherpe knik na voorraam), qashqai en murano met de opzet aan de onderzijdeo_O

***OFFTOPIC***

Elco, vanwaar eigenlijk die profiel foto? Waarom niet gewoon van een auto, je doet mij er persoonlijk niet veel plezier mee dat ik naar een quasi arrogant gezicht moet kijken, lach dan tenminste als je toch wil spammen!

Tjah een aparte auto is het zeker, in ieder geval gefeliciteerd met je aankoop! (y)

En mocht je antraciete velgen kunnen krijgen zoals op de shop zou ik zeker zeggen DOEN! Ziet er veel mooier uit naar mijn mening ;)

BenzBob zei:
Elco, vanwaar eigenlijk die profiel foto? Waarom niet gewoon van een auto, je doet mij er persoonlijk niet veel plezier mee dat ik naar een quasi arrogant gezicht moet kijken, lach dan tenminste als je toch wil spammen!

Omdat ik het mezelf niet zou willen aandoen om interessant te doen met een auto. Als jij in de kroeg zit, leg je dan je Mercedessleutels pontificaal op de bar om te hopen dat nog iemand wat tegen je zegt? Toch? (y) Dan begrijpen wij elkaar.

Je had me trouwens ook een PM mogen sturen. Dat is dé oplossing voor als je je aan me stoort.

Elco zei:
BenzBob zei:

Omdat ik het mezelf niet zou willen aandoen om interessant te doen met een auto. Als jij in de kroeg zit, leg je dan je Mercedessleutels pontificaal op de bar om te hopen dat nog iemand wat tegen je zegt? Toch? (y) Dan begrijpen wij elkaar.

Als je dat doet, vraag ik hoeveel km hij heeft gereden........ :)

OT: Gave auto, ik zou wel voor antraciet-kleurige velgen gaan, da's echt mooi. :)

@elco

Het is een auto forum Elco, vandaar...

En dat van de Mercedessleutel op de bar vind ik trouwens een goede opmerking! Dat zegt heel veel over jou namelijk:D

Dat weglaten van de achterste deurgreep wérkt eindelijk eens een keer echt, dankzij die dikke achterwielkast. Het kon zo een driedeurs zijn!

BenzBob zei:
Het is een auto forum Elco, vandaar...

En dat van de Mercedessleutel op de bar vind ik trouwens een goede opmerking! Dat zegt heel veel over jou namelijk

Het is dat ik het niet de moeite waard vind om jou hierover te PM'en, maar als je na 40 posts denkt mij te kennen, een topic te mogen vernaggelen én je denkt dat je het recht hebt om zo hoog van de toren te mogen blazen mis je blijkbaar iets in je eigen sociale leven. Vandaar dat je misschien wel niet begrijpt wat ik met 'bar' bedoel..

Vandaag een Juke zien staan bij de Almeerse dealer: De zijkant en de achterkant vind ik fraai, de voorkant blijft gewenning vragen. Dus mooi? Niet direct maar wel een stoer ding! Verder dacht ik dat de auto klein zou overkomen gezien het beeldmateriaal. Echter in real life komt de auto toch wel behoorlijk groot over. De middenconsole die in de kleur gespoten is van de carrosserie vind ik een mooie vondst!

Zo, even het hele topic door zitten lezen. Gave auto. Ben erg benieuwd hoe het er in het echt uitziet, maar de foto's zien er goed uit. Apart, maar zeker niet lelijk.

We zullen wachten op de eerst foto's eind volgende week!

Tnx mannen! Ondertussen worden hier en daar de eerste Juke's op kenteken gezet, het kan niet lang meer gaan duren voor mij:) Morgen naar de dealer om de accesoires te bestellen!!

Zou kunnen maar iig wordt het volgende alvast erop gezet:

-achterspoiler
-instaplijsten met verlichting
-sfeerverlichting interieur (bij voetenruimte)

En verder heb ik nog een voorbumperspoiler op de verlanglijst staan echter is het plaatje op mijn foldertje zo enorm klein dat ik niet kan zien hoe het uberhaupt staato_O Dus ik wacht even met deze optie tot ik een beter beeld ervan heb. En verder komt er op termijn een sportuitlaat onder met links en rechts een mooi pijpje.

Waar zijn de normale auto's van Nissan gebleven, zoals de Almera en de Primera?
Een echte C en D-klasser hebben ze niet meer.
Gelukkig hebben ze wel weer een paar toffe sportauto's!:cool:

Tsja ik had ook graag willen shoppen voor een nieuwe Primera of Almera-achtige maarja ik vind dit ook wel heel erg gaaf eigenlijk! En Nissan is wel lekker eigenzinnig en herkenbaar zo op deze manier, een onopvallend merk is het in ieder geval niet meer!

De USA Altima en Maxima zijn best aardige auto's om te zien, waarbij de Altima Coupe een prachtige verschijning is. In mijn ogen mooier dan de Infiniti G Coupe.

De Juke komt hier ook op de markt, zal mij benieuwen of deze succesvol wordt.

Ik heb er vandeweek één zien rijden en moet zeggen dat het er goed uit zag. Hij oogt in elk geval lekker dik en sportief

@A3_white, als er eens een invoerder had meegewerkt met mijn vraag om een Altima 3.5 SR in te voeren dan was de Juke er nooit gekomen:) Fantastisch mooie wagens inderdaad!!!

@Audi A4 tdi, tnx(y)

Afgelopen vrijdag ook een zwarte besteld, weliswaar de 116pk versie, maar schitterende auto. Wel eerste een proefrit gemaakt. Voelde perfect aan, vooral het schakelen zo lekker kort en dichtbij. Hoe is het overigens met jou bestelling. Als het goed is heb je hem al, of duurt het wat langer?

En de dealer heeft ons nog steeds niet uitgenodigd voor een proefrit. Beetje jammer (n)

@Twintop, van harte gefeliciteerd!!! Gaaf hoor! Helaas laat mijn Juke nog een beetje op zich wachten... Hier en daar hoor ik verontrustende verhalen over leveringsproblemen van de turbo-juke's vanwege een nogal onderschatte vraag, ze zijn niet aan te slepen! Die van mij zou tussen 1 en 15 oktober geleverd worden volgens het laatste bericht van de dealer, die levertijd stond afgelopen vrijdag nog steeds vermeld dus ik heb stiekem wel hoop dat het goed gaat komen!

@Elco, gewoon even een belletje geven dan;) Elk mens kan weleens vergeten om terug te bellen...

Ik heb hem gister voor het eerst in het echt gezien, is veel mooier dan op de foto's!
Naamloos_715x600.jpg

Ik ben nu dan ook van mening veranderd, is best een leuke wagen om te zien.... zelfs in het wit.

De Juke is goed verkocht. Ik zie elke dag meerdere autotransporten met Juke's erop vertrekken vanuit het Amsterdamse havengebied.

Gisteren 2 IRL gezien, voelde me er een beetje vervelend onder eigenlijk omdat ik die van mij nog niet heb...o_O Heb een zwarte gespot die op me af kwam gereden op een provinciale weg en een rode die voorbij reed in de file. Die zwarte kleur maakt de auto echt heel erg bruut en hij oogt enorm breed en gedrongen, de sportiviteit springt er vanaf! Hoe anders is dat bij de rode kleur, hij oogt meteen een stuk meer als een speeltje ivm de zwarte. Ben dus erg blij met mijn kleurkeus(y)

Ik had ze vanmorgen even gebeld, toen bleek dat ze wachtten op de bestelde demo-automaat. Heb ze gezegd dat ze m'n opa maar moesten bellen, omdat het geen probleem is om proef te rijden met de handgeschakelde versie. Daar gingen we toch al van uit.

En je raadt het nooit, werd ik net gebeld dat we morgen gaan proefrijden :T. Tot nu toe 'n erg fijne dealer, Jupiter Leeuwarden (y)

Ben daar ook eens geweest, hele fijne mensen!!!(y)

Ondertussen wel slecht nieuws over m'n Juke... Hij komt maar niet. Hij is ondanks de belofte weer niet binnen gekomen en zowel de Nissandealer als Nissan nederland begrijpt er niks van aangezien het vrijgeven voor transport toch alweer een tijdje geleden al is gebeurd. En dan te bedenken dat die auto hemelsbreed op 20km van me vandaan staat:(

Ai ai ai, dat is dan wel weer jammer:(

Sterkte met wachten Rens! Hebben ze een kleine verwachting wanneer hij nu komt?

Tsja... volgende week! Maar dat zeggen ze nu al 3 wekeno_O Aan m'n dealer ligt het niet want die hebben al die tijd al alle accesoires in huis liggen en de bestelde spoiler ligt al bijna 3 weken stof te happen terwijl die keurig al in kleur is gespoten.

Dat is lullig Rens, gewoon maar even een ritje Amsterdam doen en hem zelf van het terrein halen??

Ik begrijp een beetje wat je doormaakt, ik begin het wachten ook langzamerhand een beetje lang te vinden!

Heb de auto nu meerdere keren gezien en moet zeggen dat hij echt wel leuk is. Mooi is hij niet, wel apart en gewoon leuk.

En natuurlijk gefeliciteerd ermee. ;)

Ik zie hem ook regelmatig rijden, al dan niet op een trailer. Het is absoluut weereens wat anders. Succes met wachten!

x-trailrijder zei:
Tsja... volgende week! Maar dat zeggen ze nu al 3 wekeno_O Aan m'n dealer ligt het niet want die hebben al die tijd al alle accesoires in huis liggen en de bestelde spoiler ligt al bijna 3 weken stof te happen terwijl die keurig al in kleur is gespoten.

Haha daar heb je dus ook geen zak aano_O

Heb er op de beurs in Parijs ingezeten, vind 'm van buiten erg mooi, maar het interieur viel me erg tegen, vooral het materiaalgebruik!

Wat dan de reden is van het niet uitleveren is dan een leuk vraagteken. Kan het iets te maken hebben met de financiele verplichtingen van de dealer jegens de importeur (NFS)?

Hier rijden ze inmiddels ook rond. Stond bij de dealer een blauwe en een zwarte, trok wel eea aan bekijks, maar stond niet op een erg lekkere plaats om klanten te krijgen.

Nou Rens, ik heb in jouw auto gereden. De 190pk Tekna. En ja, ik ben jaloers. Wat een lekkere auto, wat 'n fijne motor. Niet zozeer qua souplesse, maar meer qua duw in je rug. Een beetje rauwer dan je gewend bent van de turbo's van tegenwoordig. En dat maakt 't juist leuk! Maar vooral de wegligging, stabiliteit in bochten is opmerkelijk!

DSCF3076.jpg

Meer vanwege topicvervuiling in het Juke-topic: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,4282773,4494818#msg-4494818

Hopelijk kun jij nu ook snel van jouw exemplaar genieten..

Gaaf Elco, ben enorm benieuwd naar mijn eigen ervaring!!

Zojuist enorm goed nieuws ontvangen, de Juke is om 12:00 aangeleverd bij de dealer!! Het kenteken zal a.s. vrijdag binnenkomen dus dit weekend al rijden:T:LOL:

x-trailrijder zei:
Uiteraard!! Zal morgenmiddag wel ff foto's maken bij de dealert:D

Neem de handleiding van je nieuwe Camera dan mee.......................................:LOL:

Terug
Bovenaan