x trailrijder
Net ingestapt
Daar ben ik nog niet helemaal over uit moet ik eerlijk bekennen... Vind het wel erg gaaf staan van die antraciete wielen maar of ik het zelf ook zou nemen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
qazana zei:Haha, kom jongens, is geen kwestie van interessant doen, je moet er gewoon een beetje de humor van in kunnen zien...
Beetje de Juke-fans onder ons gek maken.
gelijk heb je, het is niet m'n beste shopwerkje maar de gemiddelde autoweeklezer heeft dat toch niet door en kijkt verlekkerd naar de eerste Juke die in ons land rondrijd... ;-)
Groeten uit Brabant!
BenzBob zei:Elco, vanwaar eigenlijk die profiel foto? Waarom niet gewoon van een auto, je doet mij er persoonlijk niet veel plezier mee dat ik naar een quasi arrogant gezicht moet kijken, lach dan tenminste als je toch wil spammen!
Elco zei:BenzBob zei:Elco, vanwaar eigenlijk die profiel foto? Waarom niet gewoon van een auto, je doet mij er persoonlijk niet veel plezier mee dat ik naar een quasi arrogant gezicht moet kijken, lach dan tenminste als je toch wil spammen!
Omdat ik het mezelf niet zou willen aandoen om interessant te doen met een auto. Als jij in de kroeg zit, leg je dan je Mercedessleutels pontificaal op de bar om te hopen dat nog iemand wat tegen je zegt? Toch?Dan begrijpen wij elkaar.
BenzBob zei:Het is een auto forum Elco, vandaar...
En dat van de Mercedessleutel op de bar vind ik trouwens een goede opmerking! Dat zegt heel veel over jou namelijk
x-trailrijder zei:Tsja... volgende week! Maar dat zeggen ze nu al 3 wekenAan m'n dealer ligt het niet want die hebben al die tijd al alle accesoires in huis liggen en de bestelde spoiler ligt al bijna 3 weken stof te happen terwijl die keurig al in kleur is gespoten.
x-trailrijder zei:Uiteraard!! Zal morgenmiddag wel ff foto's maken bij de dealert![]()