Stoplichtsprintjes III: You vs ...

Gisteren ook weer even gelachen.
Zag een Golf 4 diesel en een wat nieuwere GTI vlot rijden.
Bij het stoplicht stond ik naast de diesel vooraan.
De rest mogen jullie raden :cool:

Paulus0013 zei:
Gisteren ook weer even gelachen.
Zag een Golf 4 diesel en een wat nieuwere GTI vlot rijden.
Bij het stoplicht stond ik naast de diesel vooraan.
De rest mogen jullie raden :cool:

Je kwam met pech langs de kant van de weg te staan?

Er is weinig reden waarom mijn auto met pech langs de weg zou moeten komen te staan.

Zo'n diesel is wellicht leuk, aardig wat koppel al onderin.
Maar zodra ik doorschakel naar 2 is het net alsof ie stilstaat.
Ik heb alleen zo'n moeite met wegkomen vanuit stilstand.
Ben altijd bang dat ik teveel op het gas ga en daardoor volop wielspin trek.
Ik verlies op dat moment vaak al meters op de 'tegenstander'.

Premium rijder zei:
Dit is zeker niet verkeerd, maar ik denk dat de meneer in de nissan joke niet de beste schakelaar was.

Dit dus, of de bestuurder van de joke reed gewoon weg zonder een 'sprint' aan te gaan. Anders kan het niet..

De Golf diesel was dus totaal geen partij. Hij kwam makkelijker weg omdat ik het gas niet direct onderin had.
Daarna was het doorschakelen en bye bye Golf.

En ach ik had vrijdag nog een soort van 'joke' met een witte BMW 1-serie 120 in de buurt van Hoorn.
Situatie was een stoplicht met 2 rijstroken die verderop naar 1 zouden gaan, wat ik overigens op dat moment niet wist, want ik ben onbekend daar.
Meneer BMW trekt best fors op, dus ik twijfelde nog of ie een sprintje wil aangaan.
Ik geef daarop in het verkeerde toerenbereik wat gas bij, waardoor ik amper sneller optrek dan hij, iets verder doortrekken en hij was compleet gezien.
Ik trek daarna ook amper door, maar omdat meneer kennelijk (voor zijn doen) zo lekker hard optrekt, trap ik de rem dan maar in zodat ie langszij kan komen.
Ik mag toch hopen dat ie niet serieus dacht mij er uitgereden te hebben.
BMW 120: 0-100 in 7,7 sec stock.
Delta 2.0t: 0-100 7.5 sec stock en ik ben niet bepaald stock.

Overigens op de A7 de Delta nog een paar keer opengetrokken, echt bizar hoe makkelijk de sprint van 120 naar 200+ gaat, ook al blijf je in 5 rijden.
Tot 230km/u gegaan. Weet dat de Delta de teller uit kan lopen, maar nog steeds niet gedaan.

Paulus0013 zei:
De Golf diesel was dus totaal geen partij. Hij kwam makkelijker weg omdat ik het gas niet direct onderin had.

Knap hoor!! (lees dit zo sarcastisch als je kan)

Paulus0013 zei:
Ik trek daarna ook amper door, maar omdat meneer kennelijk (voor zijn doen) zo lekker hard optrekt, trap ik de rem dan maar in zodat ie langszij kan komen.

"Voor zijn doen"?, je kende de beste meneer? Heb je er aan gedacht, dat die beste meneer helemaal niet met jou bezig is geweest?
Ik heb nu een paar berichten van jou gelezen (in dit topic) en de 1 is nog arroganter dan de andere.

Als je zo'n sportieve rijder bent in het dagelijkse verkeer, vergeet dan vooral het sportieve element niet.

Nu gaat dit topic pas écht leuk worden..
3xMI1.gif

Paulus0013 zei:
Overigens op de A7 de Delta nog een paar keer opengetrokken, echt bizar hoe makkelijk de sprint van 120 naar 200+ gaat, ook al blijf je in 5 rijden.
Tot 230km/u gegaan. Weet dat de Delta de teller uit kan lopen, maar nog steeds niet gedaan.

V Room zei:
Ik heb nu een paar berichten van jou gelezen (in dit topic) en de 1 is nog arroganter dan de andere.

Als je zo'n sportieve rijder bent in het dagelijkse verkeer, vergeet dan vooral het sportieve element niet.

Ook handig om je auto uit te proberen op de A7. Tegenwoordig staan ze zowat elke dag wel ergens op de A7 te flisten. En nee....niet alleen in Groningen.

Afgelopen vrijdag trouwens ook.... Hoop dat je wel gelachen hebt? :D

FOFO ST it is!! zei:

Ik verwachtte een relletje, kwam dus niet.

Anyway, vandaag heb ik een stoplichtsprintje meegemaakt. Stond voor het stoplicht tot er een of ander oud
tupperwarecivicje 1.5DXi naast me kwam staan. Kijken, toeren maken, jullie kennen het waarschijnlijk wel.. :rolleyes:

Ik stoer terugkijken, toeren maken en de gechipte diesel even laten roken. De dobbelstenen aan de spiegel
aangetikt (ja ja, ik rij een heuse petjes-golf) om zo te laten blijken dat ik ook wel in was voor een verzetje. :cool:

Gespannen blikken, het licht springt op groen!

VROAAAAPPPP doet de Civic terwijl hij zijn uiterste best doet om al dat opgeplakte plastic een beetje in beweging te krijgen.
Ik rij rustig weg en grinnik een beetje in mezelf om de onbezonnenheid ervan. Nu er eraan denk, waarschijnlijk is die knul er nu een
zwaar overdreven topic over aan het maken op een civic-forum.
lachhuil.gif
"heb fandaag echt so'n R32 gekilled bij die stopligt, jeweets mattie"

@GH
:) Een poging doen en dan vliegt hij voorbij :)

Afgelopen weekend hetzelfde met een SLS AMG in parelmoerwit met duits kenteken.
Samen lekker 120-130 op de A12 richting Duitse grens (ik links, hij rechts). Grensovergang en dus limietvrij vol op het gas.
Damn :confused:

Begin deze week in Nederland alwaar ik de beschikking kreeg over een prachtige Golf TSI (rode I was dat ook mag betekennen). Mijn route bracht mij bij de Pleijbrug (Arnhem). Enfin vlak voor je de brug op gaat in de richting Nijmegen sta je met z'n drietjes naast elkaar voor het stoplicht.

Links van me een Toyota Corolla (spoilertje, mistlampjes voor aan), daar weer links van een Mitsubishi Sigma. Bij groen ging het allemaal verassend gelijk op. De Toyota leek nog meer tractie problemen te hebben dan ik en ik geloof dat bij de Sigma e.e.a. nog ff opgang moest komen om ons uiteindelijk in te pakken (vermoed de V6).

125pk is het dan meen ik met rode i. En die stoplichten daar zijn een perfecte plek voor zo nu en dan een leuk sprintje :)
Eerder wel eens 's avonds dat rondje een paar keer gemaakt en geregeld wat ' sjonnies' tegengekomen die me wilden uitdagen. Heerlijk :T

Gisteren op de autoweg richting Ljubljana ,2 Yuppies in een blitze Alfa Romeo Brera waar dieselrook uitkwam, ze kwamen eerst bumperkleven, ik liet hem even voor, omdat ik toch een beetje geladen ben met heerlijke Hongaarse wijn en kampeergerief en ik niet wist of ik de Alfa aankon, en ging dan achter hem aan, erop en erover, hij heeft het in tussensprints tot 5 keer toe moeten afleggen, waarschijnlijk de 2.0 turbodiesel gezien de dieselrook... ter herinnering, mijn motor van mijn Skoda is vrij goed getuned...

Gisterenavond dan in Ljubljana een vrij vlot autootje dat me volgde, met mijn vlotte rijstijl vermoedde ik de politie... kwam die gast naast mij staan, een mazda 3 MPS bleek het, ik heb zelfs niet geprobeerd,ik was bij voorbaat toch kansloos...

Paar dagen terug

Vanaf Berkel richting A12 (z'meer) een Datsun Joke 1,6 turbo,
1e stoplicht kwam ie links staan.
hij vol weg, ik reageerde wat laat, maar kon m lekker bijbenen\
2e stoplicht tond ie weer links, ik weer rechts
Hij en Ik vol weg, nu goede reactie, 1e meters voor hem, de rest voor Wim
dat nog zo 2 stoplichten
Opgeven wou ie niet..

Was geen groot verschil, maar wel als je bedenkt dat de mijne een seconde langzamer naar 100 zou moeten gaan..

Specs:

Datsun Joke (Nissan Juke 1.6 DIG-T)
Motor: 1.6 Turbo Downsize mileu meuk apparaat
Vermogen 190pk bij 5600 toeren
Koppel: 240Nm bij 2000 toeren
0-100: 8,0 sec (8,4 voor de automaat)
gewicht: 1286kg (fabrieks gegevens / Carbase)

Opel Vectra-B-Caravan X25XE
Motor: 2.5 V6 24V 125kw
Vermogen: 170pk bij 5800 toeren
Koppel 230Nm bij 3200 toeren
0-100: 9,0 sec
gewicht: 1338kg (kenteken)
extra gewichten: Trekhaak, Leder, nodige extra antennes voor originele Radio Telefoon combinatie, Grotere voorremmen (308mm)

Willem

3D powerbox van speed-buster op het maxiumum ingesteld, nu 180 pk, 380Nm
Box is aangesloten op de nokkenas, injectie en de turbo, Ik was van plan hem na de garantie te chiptunen, maar dit is niet meer nodig, die box werkt naar behoren!
Er is een bekende chiptuner in Nederland die dezelfde powerboxen gebruiken met hun eigen software omdat obd tuning niet altijd meer mogelijk is bij bepaalde auto's... Deze powerbox is een weloverwogen keuze daar er ook veel slechte powerboxen op de markt zijn...

De topsnelheid van mijn auto ligt nu 15 km/h hoger dan de fabrieksopgave (op 226km/h gps gemeten en het kon nog harder naar mijn gevoel),het was op een vlakke weg bij 30 graden celsius in Hongarije, dus bij koud weer zou ie misschien nog harder kunnen?

Groeten van op vakantie in Slovenië

Ewout zei:
Box is aangesloten op de nokkenas, injectie en de turbo

lolwut? Met alleen een boxje rij jij bij Z4's weg alsof het niks is?
Met alle respect, maar je begint steeds ongeloofwaardiger te klinken.
Jk3V4.gif

Ik heb nog een saab 900 turbo, 185 pk, ik heb een vriend achter het stuur gezet en dan even gaan zien welke de snelste was, mijn saab 900 turbo met 185 pk kan mijn skoda in de verste verte niet volgen...

Ik nodig je met alle plezier uit om een dagje mee te komen rondtuffen in mijn skoda, dan geloof je me wel, dat ding gaat als de brandweer, laten we zeggen dat ik het in het begin ook niet wou geloven dat die box zoveel verschil kon maken... Hij staat nu wel op het maximum.

Standaard gaat mijn skoda ook harder als een seat ibiza tdi 130 pk die op papier iets sneller is. Maw, mijn auto is wel goed ingereden.

Eergisteren heb ik hier in de Alpen tussen Slovenië en Oostenrijk wat rondgetuft, dat ding katapulteert me van de ene bocht naar de andere, puur op koppel. Ik moet wel eerlijk zeggen, toen ik boven kwam roken mijn remmen en mijn banden wel heel hard.

Btw, check de specs van die bmw Z4 eens goed, dat ding heeft amper koppel, het is niet dat die snel is naar de 100 dat ie kan volgen in hernemingen (tussensprints).
Mijn buurjongen heeft een honda, integra R (190pk), mijn vorige volvo 440 turbo had minder pk's (ook getuned,ca 170pk) wel pakken meer koppel, op papier was zijn auto sneller, maar toch kon ie me tijdens een bepaald ritje totaal niet volgen.

Vanaf 16 Juli ben ik weer thuis, ik woon dicht bij Brussel, altijd welkom...

ps, indien je toch zou beslissen om langs te komen, trakteer ik jullie op een goed Belgisch biertje, beter dan Heineken ;)
Opgelet, aanbieding beperkt tot 5 mensen...

Hehe, dan kan je er zeker bij ;)

Btw, houden zo! Zeer goed dat je het karakter hebt om van alcohol af te blijven!

Laatst werd ik in Arnhem Noord voor de oprit van de A50 richting Apeldoorn nog even snel door een Lexus GS 450h (nieuwe model) ingehaald.
Meneer had de snelheid er goed inzitten en ik besloot aan te haken. Naar een soort S-bocht was de weg vrij en zag ik 2 zwarte plofjes uit beide uitlaten van de GS.. Meneer ging er duidelijk voor. Meteen zelf ook vol op het gas. De afstand bleef constant gelijk. Rond de 160 - 170km/u vond meneer GS het genoeg en liet hij het gas los, waarna ik hem inhaalde.

Ik was wel een beetje verbaasd van het acceleratievermogen van zo'n GS. Na het checken van de statistieken begreep ik het wel.. V6 289PK & 345NM en een elektromotor 200PK & 275NM. Max. gecombineerd vermogen van 343PK. Dat zal best fijn rijden..

Al met al een leuk sprintje!

Zegh Peter.. wat doe je nu zoal?

Ik zie je alleen nog maar van die kleuter filmpjes posten.. dat deed je een paar jaar geleden toch wel beter!

Verloren van een Slaab 93 (n)

Hij stond me al een tijdje aan te kijken voor het stoplicht. Ik was eigenlijk niet geïnteresseerd.
Hij kroop wat naar voren, rolde iets terug en nog eens. Ik schoof ook maar iets aan en het was hem vrij serieus.
Zou hij ook zo rechtsaf de A12 op moeten dacht ik nog?

Nog even wachten en het werd groen. Hup gas erop en... ik kon niet bijblijven. :(
Ook de A12 op kon ik met geen mogelijkheid bijbenen, dus kansloos verloren :(
Het klinkt bijna als een sprookje, dat was het niet :T

Ik had namelijk een Slowmotion (1.6 105pk dhiez0l in crisisuitvoering) onder de kont :)
402787_358465584221552_1381440312_n.jpg

Zakelijk ritje Schiedam en er stond nog een leasehok stil op het werk, dus maar even daarmee 300km maken voor 1,5 uur overleg.
Overigens had ik die 93 1.8t graag even ingepakt met de RS ;)

Jah, zo een 1.6 tdi gaat echt niet vooruit! Ik heb van mijn octavia 1.6 tdi welgeteld 15 km kunnen genieten na er een onherstelbaar elektronicaprobleem opdook, erna met 1.6 tdi's vervangwagens gereden, echt tamzakken.
Vandaar dat ik meteen een 2.0 TDI besteld heb...

Btw , voor de non believers ivm mijn powerbox,

Ik ben thuis nu, heb Duitsland doorkruist, eenmaal 235km/h op GPS, was licht bergop met een aanloop van een bergaf moet ik eerlijk zeggen en wellicht met rugwind ook, sommige stukken reed ik constant op de topsnelheid door de fabriek opgegeven en hij kon nog harder...

groeten

Ewout

Ik zal er niet aan twijfelen dat een diesel tegenwoordig zo hard gaat (180 pk uit een 2-literdiesel af-fabriek is tegenwoordig niets bijzonders), echter het benadrukken dat dit allemaal door een powerbox (?) komt, gaat een beetje klinken als:

1806amazing.jpg

:p

Ik ben zelf niet zo van de sprintjes, maar eerder deze week kon ik het ook niet laten om een petje in een tiendehands Golfje IV met halfordsvelgen het snot voor zo'n ogen te rijden. Deze zat nogal op mijn achterbumper, dus besloot ik maar terug te schakelen en even gas bij te geven. Hij probeerde nog aan te klampen, maar dit lukte hem niet. En dat met een Sirion 1.0 met wel 70 trappelende Joris-Driepitter-volbloedpaarden onder de kap! Waarschijnlijk zal dit Golfje wel een SDI geweest zijn.

@ Olds, voor mij was het ook ongelooflijk, nooit gedacht dat ie zo hard zou gaan en hij heeft het na 1 maand mishandeling in Duitsland, Oostenrijk , Hongarije en Slovenië wel volgehouden.

Ik heb daarnet even het oliepeil nagekeken, en hij heeft wel een beetje olie gedronken, wat ie bij normale rijstijl amper doet...

Btw, er is tot nu toe niemand die op mijn uitnodiging is ingegaan om te komen checken of mijn auto echt zo goed optrekt als ik vertel. Kritiek leveren ok, niks op tegen, van achter de pc is het gemakkelijk, maar ik vertel hier echt geen nonsens... heb ik ook geen baat bij.

Ik denk niet dat het me waard is om het halve land af te reizen om iets te zien wat ik al weet. ;)
Toch bedankt voor het aanbod, kan het wel waarderen.

Gewoon een "Deutschland meeting" houden.. En dan sprinten vanuit een Ratsplatz..(y)

Prima, zit op 5 min van de grens met de A-drei hier :)

Overigens, is er niet al eens een 'Autobahn-meeting' geweest? :T

@ Sinner, ruik ik daar Sarcasme? Ik denk dat je het echt pas weet als je het voelt. Weet jij van een griet op voorhand hoe goed ze in bed is ;) ik denk het niet :p

@ Joël, heb jij je rijbewijs al ;)

@ Den voetstuk, waar heb je gereageerd, want ik vind hier niet hoe je privéberichten moet bekijken ofwel heb ik nog geen privéberichten gehad, enne ik kom van tijd wel eens in de buurt van Gent, binnenkort rij ik even naar zee om gaan te zeilen met een vriend, als je wil passeer ik wel eens... laat weten welke dag het beste past...

Btw, als er dan toch een autobahn meeting komt, dat kom ik wel met de Saab, die is nu nog origineel, maar tegen die snelwegmeeting niet meer hoor, ik heb hier nog een dual stage boostcontroller liggen die perfect in de saab past ;) Daarmee maak ik hem wel wat sneller als mijn Skoda, maar heb de tijd nog niet gehad om hem er in te steken en ik ben trouwens aan het overwegen om hem te verkopen, de derde versnellingsbak (!) zit er aan te komen... Misschien terug een Volvo 480 turbo, mijn 480 turbo en 440 turbo kon ik zelf 'chiptunen' omdat het niet echt chiptunen was, gewoon wat spelen met weerstanden in de sturing en boostcontrollers, net zoals ze bij Rica doen trouwens en 400 euro voor vragen.
Een oude Toyota Celica turbo heb ik ook in het achterhoofd. Naar Subaru's WRX-en ben ik ook al gaan zien maar daar is onder de motorkap te weinig plaats om er zelf aan te sleutelen...

@Ewout: Je hebt een 2.0 TDI die heel hard loopt en al olie verbruikt? Zou ik als ik jou was maar rustig aan doen. Of inruilen nu ie nog rijdt.

De privéberichten zijn te vinden bovenaan, waar 'Privéberichten Recente berichten en Spring Naar Forum' staan. Onder de AW-balk, boven het bovenste bericht op het forum.

@ Riceaux, waar ik op vakantie was, was het constant tussen 30 graden en 40 graden celsius in de schaduw, ik heb alle dagen redelijk wat gereden om mooie dingen te zien en de auto niet echt gespaard en ik was redelijk wat geladen, bij die temperaturen en bij die 'mishandeling' is het normaal dat ie een beetje olie verbruikt.
Volgens mij niet direct om me zorgen over te maken? Of wel?
Ik spreek over een halve liter olie bij 5000 km

Er zit long life olie in den die is sowieso dunner, dus die vliegt er ook wel sneller door...

Mijn broer zijn Skoda Octavia 1.9 tdi die zuipt olie, ook bij normale rijstijl.
Een maat zijn Opel corsa, zuipt ook olie bij normale rijstijl, in de garage zeggen ze dat het normaal is...

Maar ik ga het sowieso nu wel in het oog houden.

@ Den voetstuk, gevonden! mercikes!

Natuurlijk zeggen ze in de garages dat het normaal is. Het moment dat diesels zelfs met een normale rijstijl olie gaan lopen verbruiken is echter ook wel het moment waarop je goed om je heen moet gaan kijken naar een volgende auto. Dat is niet bepaald een gunstig voorteken voor wat betreft de levensduur van zo'n motor.
Dat jouw TDI'tje goed trekt met die powerbox geloof ik trouwens direct. Wellicht dat je het wat overdrijft omdat het veel sneller aanvoelt dan het puur cijfermatig bekeken zal zijn, maar ik heb genoeg van die powerboxen geïnstalleerd om te weten dat die dingen m.n. bij turbodiesels een flink verschil kunnen maken. Enige nadeel: Dat flinke verschil nodigt doorgaans wel uit tot "doorrijden" of een "sportievere rijstijl" en dat is dan vaak weer niet heel gunstig voor de levensduur van je dieseltje. Maar goed, zolang je maar plezier er van hebt he :)

@ Riceaux, waar ik op vakantie was, was het constant tussen 30 graden en 40 graden celsius in de schaduw, ik heb alle dagen redelijk wat gereden om mooie dingen te zien en de auto niet echt gespaard en ik was redelijk wat geladen, bij die temperaturen en bij die 'mishandeling' is het normaal dat ie een beetje olie verbruikt.
Ik spreek over een halve liter olie bij 5000 km

Er zit long life olie in den die is sowieso dunner, dus die vliegt er ook wel sneller door...

Mijn broer zijn Skoda Octavia 1.9 tdi die zuipt olie, ook bij normale rijstijl.
Een maat zijn Opel corsa, zuipt ook olie bij normale rijstijl, in de garage zeggen ze dat het normaal is...

Bij dat soort temperaturen en afstanden is het inderdaad wel normaal dat er wat olie ontsnapt via de carterontluchting bijvoorbeeld.
En een halve liter bij 5000 km vind ik vrij veel. Ik heb een diesel (1.9 TDI met rode i) die verbruikt een halve liter per 10.000 km denk ik. Maar die heeft dan ook al 346000 km gedraaid. Voor een redelijk nieuwe 2.0 TDI vind ik het gewoon te veel. Weet je zo de motorcode? Volgens mij zit jij ook nog opgescheept met een 2.0 TDI variant die niet bekend staat om z'n betrouwbaarheid.

En je kan beter wat vaker je olie helemaal verversen dan aldoor bijvullen. Olie raakt vrij snel vervuild, helemaal bij een pittige rijstijl. De smerende werking wordt dan steeds minder wat weer zorgt voor verminderde levensduur van de motor wat weer zorgt voor een hoger olie verbruik.

Ewout zei:

Ben ook meerdere malen per jaar in de balkan en moet zeggen dat ik hetzelfde ervaar. Dat hij iets meer olie verbruikt
bij hoge belasting (belading/doorrijden/bergen) is normaal, maar je moet het natuurlijk wel in de gaten blijven houden.

Geelhoed zei:
Ik ben er weer genadeloos uitgereden...

De truuk om te winnen is om je tegenstanders goed uit te kiezen, ik had totaal geen moeite met de 309 turbo tegenover een vw polo laatst :p

Klopt die snelheid eigenlijk wel die word aangegeven?

Paulus0013 zei:

En ach ik had vrijdag nog een soort van 'joke' met een witte BMW 1-serie 120 in de buurt van Hoorn.
Situatie was een stoplicht met 2 rijstroken die verderop naar 1 zouden gaan, wat ik overigens op dat moment niet wist, want ik ben onbekend daar.
Meneer BMW trekt best fors op, dus ik twijfelde nog of ie een sprintje wil aangaan.
Ik geef daarop in het verkeerde toerenbereik wat gas bij, waardoor ik amper sneller optrek dan hij, iets verder doortrekken en hij was compleet gezien.
BMW 120: 0-100 in 7,7 sec stock.
Delta 2.0t: 0-100 7.5 sec stock en ik ben niet bepaald stock.

Ben benieuwd wat je aan je delta hebt laten doen aangezien je vanaf fabriek af ongeveer net zo snel bent en je praat alsof je hem zo makkelijk kunt hebben?

Ik lees hier zo net in mijn gebruikershandleiding van de Skoda, het olieverbruik kan afhankelijk van de omstandigheden 0.5 liter per 1000 km bedragen.
Leve VAG!

Mijn mazda indertijd, ook serieus opgevoerd die dronk amper olie, ook bij zware belasting...

Mijn volvo turbo's dronken ook enkel olie als ik op vakantie ging bij warm weer.

ps, gisteren enkele sprintjes gedaan tegen een A4, allerlaatste model, motor onbekend, zaten drie Marrokanen in, drie keer heb ik ze geklopt.

1 maal op de autoweg waar we tot 220 reden, een beetje verder twee maal aan de lichten, en toch bleven ze proberen, wel grappig :D

Als ik verlies tegen een auto dan probeer ik gewoon niet meer...

Vandaag een jongen in een golf 2 naast mij staan.
En hij stond gas te geven voor het stoplicht, toen heb ik hem eens vies aangekeken en toen het stoplicht op groen reed hij weg met piepende banden.
Alleen stond ik voorgesorteerd om rechtsaf te slaan en dat stoplicht bleef rood.

Wat een sukkel:cool:

Al zou ik dat wel moeten halen met mijn 207 RC om een roestige gare golf 2 voor te blijven.

Ik reed in een Mercedes-Benz met de bekende 2.2 liter dieselmotor. Naast me stond een kekke Volvo V70 die wel in was voor een sprintje. Aangezien ik zo niet zag welke motor erin zag was ik benieuwd naar het verloop. Uiteindelijk had ik nogal zwaar verloren.

Wat wil je, een >1800kg zwaar busje met 82pk versus een personenauto. Het was al met al erg spannend.:)

peugeot gek zei:
Vandaag een jongen in een golf 2 naast mij staan.
En hij stond gas te geven voor het stoplicht, toen heb ik hem eens vies aangekeken en toen het stoplicht op groen reed hij weg met piepende banden.
Alleen stond ik voorgesorteerd om rechtsaf te slaan en dat stoplicht bleef rood.

Wat een sukkel:cool:

Al zou ik dat wel moeten halen met mijn 207 RC om een roestige gare golf 2 voor te blijven.

Tegen een Golf II is een Peugeot toch kansloos!

Terug
Bovenaan