@ Sinner, ruik ik daar Sarcasme? Ik denk dat je het echt pas weet als je het voelt. Weet jij van een griet op voorhand hoe goed ze in bed is

ik denk het niet
@ Joël, heb jij je rijbewijs al
@ Den voetstuk, waar heb je gereageerd, want ik vind hier niet hoe je privéberichten moet bekijken ofwel heb ik nog geen privéberichten gehad, enne ik kom van tijd wel eens in de buurt van Gent, binnenkort rij ik even naar zee om gaan te zeilen met een vriend, als je wil passeer ik wel eens... laat weten welke dag het beste past...
Btw, als er dan toch een autobahn meeting komt, dat kom ik wel met de Saab, die is nu nog origineel, maar tegen die snelwegmeeting niet meer hoor, ik heb hier nog een dual stage boostcontroller liggen die perfect in de saab past

Daarmee maak ik hem wel wat sneller als mijn Skoda, maar heb de tijd nog niet gehad om hem er in te steken en ik ben trouwens aan het overwegen om hem te verkopen, de derde versnellingsbak (!) zit er aan te komen... Misschien terug een Volvo 480 turbo, mijn 480 turbo en 440 turbo kon ik zelf 'chiptunen' omdat het niet echt chiptunen was, gewoon wat spelen met weerstanden in de sturing en boostcontrollers, net zoals ze bij Rica doen trouwens en 400 euro voor vragen.
Een oude Toyota Celica turbo heb ik ook in het achterhoofd. Naar Subaru's WRX-en ben ik ook al gaan zien maar daar is onder de motorkap te weinig plaats om er zelf aan te sleutelen...