Guest
Ja voor die mensen is het een sta ik de weg he. De ruiten zoals gezegd zouden nog iets geweest zijn. Maar plaattechnisch was het niks meer. Hij was zo rot als een krant. En aangezien ik na de foto's nog verder ben gegaan met slopen zonder nog foto's te maken, is het wel zo dat ik alles wat redbaar was er af en uit heb. De koplampen ogen trouwens wel mooi. Maar ze waren allemaal matgeslagen. Want ik ben nog even terug geweest en heb bij de 2 geplette gekeken. En koplampen zijn er gelukkig nog in overvloed. De grillen waren hard/broos en braken helaas (voor zover ze niet als stuk waren)
@ Radar. Maak je geen enkele zorg, ik houd ze altijd in de gaten voor je. Recentelijk heb ik op een sloperij nog een aantal losse ramen met delen 3 bekeken. Helaas leden ze allen aan papierrot, en vielen spontaan uit elkaar. Anders waren ze echt mee gekomen voor je. Als ik er vind dan komen ze uiteraard jouw kant op. En alleen de delen drie van de volvo-dafjes en de dafjes houd ik zelf. Die gaan in mijn collectie van verlopen daf kentekens en ander soort papierwerk zoals keuringsbewijzen , fahrzeugbrieven etc van "Dafjes"
@ Radar. Maak je geen enkele zorg, ik houd ze altijd in de gaten voor je. Recentelijk heb ik op een sloperij nog een aantal losse ramen met delen 3 bekeken. Helaas leden ze allen aan papierrot, en vielen spontaan uit elkaar. Anders waren ze echt mee gekomen voor je. Als ik er vind dan komen ze uiteraard jouw kant op. En alleen de delen drie van de volvo-dafjes en de dafjes houd ik zelf. Die gaan in mijn collectie van verlopen daf kentekens en ander soort papierwerk zoals keuringsbewijzen , fahrzeugbrieven etc van "Dafjes"