A
Anoniem
Guest
Op die onderste foto staat rechts een Buell, heb je daar ook een foto van gemaakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met mij is weer alles primasingleframegrille zei:Bijna een maand geen berichten.... iedereen is aan het motorrijden natuurlijk en D.E.N.N.I.S. zal inmiddels wel weer opgekalefaterd zijn (toch?, hoop ik).
Gisteravond nog een lange rit gemaakt. Helm, pak en motor onder de vliegjes, onvoorstelbaar.
Moedig, zo'n tocht. Het is een veelbelovend verslag, ik moet het eens allemaal nog een keer doorlezen.levensnevel zei:levensnevel jr is afgelopen zomervakantie op de motor naar Griekenland gereden.
singleframegrille zei:Even wat leven blazen in dit mooie topic.
Mooi apparaat @Rob GT. Schijnt toch heel comfortabel te zijn en er zijn er meer hier die met een vergelijkbare machine rijden.
rke zei:De ervaring van Rob zie ik in verschillende motoren terug. Sommige motoren hebben moeite met dagelijkse kilometers. Het vuil verzamelt op plekken waar je het niet wil hebben, het blokje klinkt wat rauw zodra de teller boven de magische 100 k komt. Imho komt dat vooral omdat er maar weinig motorrijders zijn die dagelijks (en/of veel) met de motor rijden. In dat verband is de oude K-serie een wonderlijke uitzondering. Ik heb exemplaren gezien en gehoord met meer dan 2 ton op de teller die nog steeds goed draaiden. Terwijl ik van een van die eigenaren weet dat hij geen onderhoudsfreak is, dwz de goedkoopste olie er in gooit --- als het ding eindelijk een beurtje krijgt.
Maar er zijn ook genoeg motoren die tot hoge kilometerstanden in staat zijn. Zie ook de site van Sjaak Lucassen.
TYN zei:@Adinsx
Leuke foto's! Wat is het mooi daar, hè? Bij mij kriebelt het alweer als ik zulke foto's zie. Tip mijnerzijds voor volgend jaar: Luxemburg.
Nooit erover gedacht om zelf je motorrijbewijs te gaan halen? je beleeft zo'n prachtige omgeving dan echt een stuk intenser.
Carfanatic zei:gisteren weer flink wat motorrijders door m'n straat zien rijden met de motor elfstedentocht.toch weer opvallend hoeveel figuren er rondrijden zonder fatsoenlijke kleding.
Nee, mijn werk was relaxter. Ik reed achter de maaiende tractor op het fietspad en mijn collega reed op een vergelijkbare quad aan de voorzijde. Daar moesten we er voor zorgen dat fietsers veilig konden passeren.adinsx zei:@Dennis
Is dat het werk dat je met een bosmaaier om de hectometerpaaltjes vooruit werkt op de grote maaiers?
Ik kwam vorige week er een tegen. Die kerel moest knetterhard werken om de tractoren voor te blijven. Geweldig gezicht hoe hij werd opgejaagd.![]()
rke zei:"nut that connects the handlebars to the saddle"
adinsx zei:Is maar goed ook, want als ze allemaal het tempo gaan rijden zoals voorop dan is volgend jaar een auto met 400+pk nodig, of een lekker laag gewicht. Donkervoort D8 GTO o.i.d. :T![]()
TYN zei:@Twix
Succes! Hoe gaat dat precies in z'n werk daar in de States, lagere eisen dan in Nederland?
TYN zei:adinsx zei:Is maar goed ook, want als ze allemaal het tempo gaan rijden zoals voorop dan is volgend jaar een auto met 400+pk nodig, of een lekker laag gewicht. Donkervoort D8 GTO o.i.d. :T![]()
Heb dit ook meegemaakt. De persoon voorop is gewoon leuk en vlot aan het rijden, terwijl de achterste soms echt tot het gaatje moet om de groep niet te verliezen.Daarom, voorop een ervaren persoon en de rest van de ervaren rijders zo ver mogelijk naar achter. De mindere goden direct achter nummer één.
adinsx zei:Oh heet dat model R100? Dacht K100, maar motoren ben ik nog niet geheel van op de hoogte als ik eerlijk ben.
Een paar maanden terug was zo'n BMW Motorradday op Zandvoort. De BMW rijdende collega's zijn daar ook naar toe geweest en hebben wat proefritten gemaakt met de nieuwere modellen. De collega van de oude BMW zei later eens: "Ik snap wel waarom Erwin zo gemakkelijk die bochten rijdt. Die modernere modellen sturen vele malen gemakkelijker dan mijn oude beestje."
Is maar goed ook, want als ze allemaal het tempo gaan rijden zoals voorop dan is volgend jaar een auto met 400+pk nodig, of een lekker laag gewicht. Donkervoort D8 GTO o.i.d. :T![]()
rke zei:Mooi gebied.
Zo'n BMW R100 is inderdaad wat antiek in wegligging. Een supersport zoek rijden zal een grote opgave worden hoewel e.a. sterk afhankelijk is van de "nut that connects the handlebars to the saddle". En, vooral tussen de (ex-)motoragenten zal je mensen vinden die echt kunnen scheuren met zo'n fiets met hangtieten. Maar wat verwacht je ook: heel veel motoragenten draaien jaren aan een stuk tienduizenden kilometers per jaar terwijl de doorsnee motorrijder vaak al bij vijfduizend kilometers per jaar blijft steken.
Deze foto's tonen een prachtig plezier ritje, een tochtje wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat. Dit is het betere toerwerk, hier rij je motor voor.
Nah.FA1 zei:rke zei:Mooi gebied.
Zo'n BMW R100 is inderdaad wat antiek in wegligging. Een supersport zoek rijden zal een grote opgave worden hoewel e.a. sterk afhankelijk is van de "nut that connects the handlebars to the saddle". En, vooral tussen de (ex-)motoragenten zal je mensen vinden die echt kunnen scheuren met zo'n fiets met hangtieten. Maar wat verwacht je ook: heel veel motoragenten draaien jaren aan een stuk tienduizenden kilometers per jaar terwijl de doorsnee motorrijder vaak al bij vijfduizend kilometers per jaar blijft steken.
Deze foto's tonen een prachtig plezier ritje, een tochtje wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat. Dit is het betere toerwerk, hier rij je motor voor.
Haha, laat ik er nu net eentje kennen die een willekeurige supersportrijder compleet los rijdt op zijn oude tour BMW![]()