Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De rokende golf loopt weer, aldus de garage. De laatste update.
Auto loopt weer als een zonnetje... De kleppen in het metalen tussenstuk moest een beetje omhoog worden geplaatst alvorens het monteren van dit tussenstuk. Amateur fout denk ik dan maar, nooit geweten dat dat moest.
Al met al...
Hahaha, had deze 1 bericht eerder verwacht! In ieder geval een beunhaas om eerst proberen het slot open te breken en dan toch maar ruitje doortikken, kan er wel om lachen.
Heb je helemaal gelijk in. Een beetje impulsief was ik een paar uur nadat het gebeurde. Gezien ik ook een huis wil kopen kan ik mij niet een paar duizend veroorloven ervoor.
Ben toch naar de garage gegaan en wat blijk? Een vacuum lekkage... ik laat de auto daar staan om te bekijken wat het is...
Geen idee nog. Denk een dat ik voor een japanner ga. Golf laat ik staan gezien de regelmaat dat hier de laatste 2 jaar behoorlijk wat ruitjes worden ingetikt. Voornamelijk Volkswagen en Mercedes.
Wordt nog even een speurtocht, maar met het thuiswerken nog geen grote ramp.
Even een update. Morgen van plan de auto naar een garage te brengen voor onderzoek. Kon een duur grapje worden omdat zij van de basis moeten beginnen.
Afijn, vanmiddag gebeld dat er is ingebroken. Ruit doorgetikt, deur krom gebogen en radio eruit gesloopt.
Oftewel, duur om alles te laten...
Vsl, stekker is wel 4x losgeweest met en zonder accu erop. Was van plan, mits de auto het enigzins prima doet te laten inleren.
Moet dit echt altijd? Eerste keer (tijdens inspectie 3 weken geleden) was er niks aan de hand na het erop zetten. Kan me wel voorstellen dat het na 4x een ander...
Hoi Zeskant. Auto liep als een zonnetje en wou dat graag houden door preventief te reinigen. Uiteraard na deze ellende zou ik 4x nadenken in het vervolg.
Net de auto nog gestart en daalt vrij abrupt naar 700 toeren en eenmaal warm naar stabiel 1100. Morgen is ie voor 100% afgekoeld en kijken...
Nou, weer even wat testen. Niet tot nauwelijk starten. Flink wat remreiniger op de inlaat gespoten en gaan. Stabiel toerental van 1100. Wel na circa 5 misfires en overslag in cilinder 1 en cilinder 2. Hier zaten nieuwe bougies (bosch) in en 3-4 de oude bougies (ngk) omdat deze beschadigd bleken...
Zuijuist gebropeerd een stukje te rijden. Waarbij de auto gister gewoon (stabiel) 1500 toeren liep startte die niet/amper. Als die startte bleef het toerental rond de 600 met een heuse vibrator aanwezig. Dit paar keer aanhouden mocht niet baten. Ene keer starten andere keer niet. Bougies...
Bericht van Remco is mijn bericht. Dacht dat mijn account was ingelogd.
Pobresh zover mijn weten reikt hebt ik alles per cilinder omhoog gezet. De kamers zaten ook vol met walnoot (alvorens wegblazen onder druk), maar zoals Muddy aangaf stof kan (praktisch) overal doorheen.
Had dit gedaan op...
Even een update. Zojuist klaar met de compressiemeting hieronder de resultaten;
Cilinder 1: 150 psi
Cilinder 2: 151 psi
Cilinder 3: 150 psi
Cilinder 4: 150 psi
Mooi gelijk dus. Zou het dan niet de injectors zijn? vrijwel alles is gecontroleerd en dubbel gecheckt. Wegens de slechte...
Hmm hier zeg je wel iets over bdp. Ik heb hier niet naar gekeken in de veronderstelling dit niet uit mocht maken? Wat is het verschil tussen beide slagen stralen?
Heb de cilinders omhoog gezet door auto in versnelling 2 te zetten en met een stok hoogste punt gemeten en dit als maatstaaf te...
Misschien was ik onduidelijk maar heb alles losgehaald. Gasklep, inlaatspruitstuk, metalen tussenstuk met injectors en de Egr. Alle openingen met doeken en papier afgedekt, of zit ik nu verkeerd te denken?
Vervolgens met ca 7 bar luchtdruk de kleppen schoongespoten en met filmen gecontroleerd...