Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De leasemaatschappij financiert 'm, en de keus voor het model heb je zelf gemaakt. Vergelijk het met wat je zou doen als je 'm gekocht hebt. Ik denk niet dat de dealer of importeur 'm zomaar terug neemt. En een leasemaatschappij doet dat dan vanzelfsprekend ook niet.
Aanpassen snelheid dmv verkeersbordherkenning, neem ik aan? En kan dat ook permanent uit? Of heb je dan geen ACC meer?Welke instellingen heb je gemaakt in het systeem rondom automatisch aanpassen van de snelheid?
Ik heb standaard alles uit staan (lane assist, dynamische modus, koppeling acc met verkeersbordherkenning, etc.).Welke instellingen heb je gemaakt in het systeem rondom automatisch aanpassen van de snelheid? Hier kun je de gevoeligheid instellen en of hij naar de context van de weg moet kijken. Ik heb die een tijd terug wat softer ingesteld en het aantal spookremmingen blijft minimaal. 1x per maand hooguit, ik verbaas me dan ook behoorlijk over wat er allemaal niet lekker werkt in de Scénic. Benieuwd of de kalibratie dan wel op orde is.
Een melding bij een tegenligger 'risico op aanrijding' krijg ik wel eens, als ik wat meer naar de middenstreep zit. Die is vrij ambitieus inderdaad in meldingen. Verder staat er 78.000 km op de klok hier en bevalt ie nog prima en zou de Scenic een logische opvolger zijn over 2,5 jaar...
Ja, dat kan permanent uit. Dat heb ik ook permanent uit staan.Aanpassen snelheid dmv verkeersbordherkenning, neem ik aan? En kan dat ook permanent uit? Of heb je dan geen ACC meer?
Is die melding ook op een specifieke plek? Bij Sneek bijvoorbeeld als je richting Joure gaat.Ik heb standaard alles uit staan (lane assist, dynamische modus, koppeling acc met verkeersbordherkenning, etc.).
Een keer per maand een spookmelding vind ik overigens nog steeds erg vaak en elke maand een teveel.
Wellicht de kalibratie. We gaan het zien, komende week gaat hij naar een andere dealer toe om doorgelicht te worden.
Ah, ok.Wat Nico bedoelt is of bepaalde dingen - zoals noodremingrepen - vaker voorkomen op bepaalde plaatsen. Omgevingsfactoren kunnen de werking van deze systemen ook beïnvloeden namelijk.
In het geval van de zeperds; leasemaatschappij laat dan zogenaamde experts met de wagen rijden en de Renault importeur vaak ook. In mijn geval kwamen ze opvallend vaak met de conclusie ‘product eigenschap’ op de proppen.
Tot groot genoegen…not.
Uh, nee. Wat een stompzinnige reactie.'En beter een noodstop teveel dan te weinig, toch meneer?'
Wat moet je hier nu mee?
Ik wilde al zeggen dat het voor het bedrijf misschien interessant is om je mensen in een EV te laten rijden, maar de berijders zitten met de ellende…![]()
Ik wilde al zeggen dat het voor het bedrijf misschien interessant is om je mensen in een EV te laten rijden, maar de berijders zitten met de ellende…En het is dan toevallig ‘weer’ een Renault, (familielid van mij wil er ook nooit meer eentje…) maar als het met een andere auto zou gebeuren is net zo zuur.
die is er volgens mij niet rechtstreeks.Wat is precies de directe relatie met EV’s?
Daarom heb je ook een wagenparkbeheerder. Sowieso zal een leasemaatschappij het onafhankelijk onderzocht willen hebben Kan ook leiden tot een negatief advies v.w.b. de lease van nieuwe auto's van dit type. Bij ons was het een tijdlang niet mogelijk om Volvo te leasen omdat er gedoe was met een paar auto's van collega's. Dus er kan echt wel wat gedaan worden. Vergeet niet dat je geen particulier bent met 1 auto.Ik denk dat je er weinig mee kan. Leasemij/Renault zal zeggen: de expert verklaart dat de auto goed is. Daarmee is de kous voor de leasemij af denk ik.