Design Driven
Wegverkenner
Besloten dat de lier definitief naar de D3 gaat + bull bar. Winch mount besteld. Mogelijk dat ik er ook nog een 2de accu bij zet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit dat in de planning dan?Zeker, en goedkope auto's en autobelasting, daarom is het ook zo moeilijk om terug naar NL te verhuizen.
Als ik me niet vergis had jij toch een Saab 9-5 met dat doorlopende achterlicht waar niet meer aan te geraken was?
Leuk YT filmpje over dat miskende model, de laatste Saab :
Als je zelf een cabrio rijdt, let je daar meer op, maar ik zie echt nog zeer geregeld Saab Cabrio's, die nu dus wel minimaal 15 jaar oud zullen zijn. Verouderen goed qua euh Design Driven perspectief. Een 9-5 is al jaren geleden dat ik er 1 zag.
Yep, maar nog geen concrete plannen. Maar je moet een auto minimaal een half jaar in min bezit zijn dus ergens heb ik het wel in het achterhoofd......Zit dat in de planning dan?
Zo'n Disco 3 vind ik zóó gaaf. Wat ga je eigenlijk met die Disco 2 doen? Verkopen, of kan je dat nog niet over je hart verkrijgen?