Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn dus de twee denkrichtingen:Wanhoopspoging om alsnog Verstappen te behouden wellicht?
Dat eerste lijkt me dan waarschijnlijker, als ik moet kiezen.Dat zijn dus de twee denkrichtingen:
- Max heeft al laten weten dat ie gaat, dus krijgt Horner nu al de schuld
- Max heeft Horners vertrek ooit als voorwaarde gesteld en nu ze horen dat Mercedes Max wil hebben gaan ze m nog snel even paaien.
Drie denkrichtingen:Dat zijn dus de twee denkrichtingen:
- Max heeft al laten weten dat ie gaat, dus krijgt Horner nu al de schuld
- Max heeft Horners vertrek ooit als voorwaarde gesteld en nu ze horen dat Mercedes Max wil hebben gaan ze m nog snel even paaien.
Dat is helemaal niet bekend. Het enige wat bekend is, is dat er ontsnappingsclausules in het contract zitten, maar dat is standaard. Maar wat die clausules precies zijn weet buiten de betrokken partijen niemand. Er wordt van alles geroepen, maar kun jij aantonen wat je zegt? Ik denk het niet eerlijk gezegd.Het is bekend hoe VER uit zijn contract komen bij RB Racing als hij op nr. 3 of of slechter is in de rijdersranglijst 2025. Als hij in de komende races rijfouten maakt of onlogische beslissingen tijdens de race dan weet je dat hij weg wil.
Met blauw bloed dus?Aanvulling: Laurent Markies van Racing Bulls volgt Horner op.