Body kits voor CX-5 2018 kopen, waar?

Autokopen 6809363

Wegverkenner
Beste autoliefhebbers,

Eergisteren heb ik een zwarte Mazda CX-5 uit 2018 gekocht – super blij mee! Nu wil ik de auto een sportievere look geven en ben al een tijd op zoek naar bodykits (voorbumper/achterbumper), het liefst een complete en betaalbare set.

Helaas kan ik deze nergens vinden. De levertijd via AliExpress is vrij lang, dus dat is niet ideaal.
Weet iemand misschien een shop waar ze dit op voorraad hebben?

Alvast bedankt!

Je hebt natuurlijk originele sets van Mazda (zou ik zelf voor kiezen) maar is wel aan de prijs in Nederland. Die pakken enorme marge. Bij Mazda dealers in Duitsland scheelt dat honderden euro’s.

Als je dit niet sportief genoeg vindt kan je eens bij ATH Hinsberger kijken. Ik heb geen ervaring met spullen van Aliexpress.

Dank voor de tip! Alleen begrijp ik de modelaanduidingen op de site niet helemaal. Ik heb geen idee waar KF, KF2 of GH voor staan bij de CX-5.

Die letters geven aan welke generatie het betreft.
GH 2011-2017
KF 2017/2018 - 2021
KF facelift (2) 2021 - heden.

Dus toch geen BMW of Hyundai?

kf06b_r_styling_250218.jpg

zoiets

Dus toch geen BMW of Hyundai?

"Nee, inderdaad. Ik heb toch voor de CX-5 gekozen. Die ziet er echt strak uit. Na lang zoeken hoorde ik steeds weer dat Mazda de betere keuze is.

Nu wil ik het graag styling en dat lukt niet. Ik kan nog steeds geen parts vinden hier om de hoek. Alleen die van duitsland ben ik nu aan het kijken van VKG4

Die letters geven aan welke generatie het betreft.
GH 2011-2017
KF 2017/2018 - 2021
KF facelift (2) 2021 - heden.
Bij Mazda (en misschien bij andere merken ook wel) staat dat ook bij kopje D2 achterop je kentekencard.
Er staan soms nog wat letters en cijfers bij, dan weet je precies welke uitvoering je hebt.

Ook niet mijn ding, maar iedere Sjaak etc. Op een aantal modellen biedt Mazda een zgn Aero pack aan, blij dat die van mij het niet hebben en goedkoop is het ook al niet. Op een MX-5 2.000€ (in BE weliswaar) om een idee te geven.
En 4 uitlaten onder een CX-5 is vrij belachelijk om beleefd te blijven.

• Leuk
Waarderingen: VKG4
Kijk op mikstore, veel leuks, en over aliexpress: als je voordelig koopt geen invoerkosten,

Ik heb o.a. spiegelkappen, achterspoiler en dakrails voor de KF daar besteld.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan