Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit. Ook een restauratie die goed vastgelegd is. Nut and bolt. Ben erg benieuwd.@michel1975 de volgende op de lijst is een TR6
Ik heb ze al benaderd maar volgende week even terug bellen voor een afspraak. Ben benieuwd naar het verschil met de TR4.
In ieder geval als deze volledig gerestaureerd in 2012. Zal dus nog wel in goede staat zijn. Het enige optische wat mij opvalt is de gele piping op de stoelen, maar dat is een klein detail wat mij niet zal storen.
Engels is ook niet mijn eerste keus en toch heb ik een aantal Engelsen gehad. Range Rover Classic, jaguar XJ en de Triumph. Tot dusver heeft alleen de Triumph me echt kunnen pakken. Het is gewoon echt een leuke rijdersauto. Nu heb ik de luxe dat ik kan switchen maar als derde auto is die toch wel de leukste. De SL is ook geweldig voor mooie toertochten maar de TR is nog echt autorijden.Ik heb het niet zo met Engelse auto's en geel is een keuze, staat hem zeker niet slecht!
Klopt hier de luxe dat ik beiden heb. Op dit moment lichte voorkeur voor de rijdersauto.Ik vind Engels, Duits en Amerikaans wel mooi. Maar allen compleet verschillend. Een aantal Aziatische klassiekers kan ik ook nog wel waarderen. Ik merk wel, dat ik eens moet gaan nadenken over wat ik nu precies wil. Lekker cruisen en comfortabel rijden, of wat meer sportief en meer betrokken zijn bij het rijden. Twee andere belevenissen.
Nou, dat valt wel mee, zo'n deukje kan doorgaans helemaal geen kwaad. Bulten daarentegen...Maak alsjeblieft geen proefrit met die TR6 met de linker voorband in die staat.
Zie foto 9, bovenkant wang van band...
Jij liever dan ik, banden zien er ook erg oud uit.Nou, dat valt wel mee, zo'n deukje kan doorgaans helemaal geen kwaad. Bulten daarentegen...
Dat is inderdaad wel handig te weten wat je wil. Aan de andere kant moet je ook gewoon een beetje verliefd worden op een auto.Ik vind Engels, Duits en Amerikaans wel mooi. Maar allen compleet verschillend. Een aantal Aziatische klassiekers kan ik ook nog wel waarderen. Ik merk wel, dat ik eens moet gaan nadenken over wat ik nu precies wil. Lekker cruisen en comfortabel rijden, of wat meer sportief en meer betrokken zijn bij het rijden. Twee andere belevenissen.
Prachtig maar wel weer een hele nieuwe invalshoek. De TR6 is overigens niet heel veel ruimer. Maar dat is met mijn 1.73 geen issue.@Geuzert oude sokken genoeg, maar die zijn leeg en vol met gaten. Door dat artikel ben ik weer eens in die richting gaan zoeken!
250 CE
280 CE
Alleen dan heb je geen cabrio![]()
Wat een prachtige auto. Jammer dat ook hier de sokken oud zijn en vol gaten zitten.MERCEDES-BENZ 220 SE Cabriolet, voor als je ergens nog een oude sok vindt.![]()
Ik denk ook dat je daar het meeste van gaat genieten. Het voegt echt iets toe aan je huidige auto. Namelijk open rijden.Het leukste lijkt mij ook wel een cabrio of targa hoor, ik ga toch alleen met mooi weer rijden en dan wil ik met een verbrand voorhoofd weer thuis komen![]()
Klopt en waar je voor moet waken is dat het bezit het einde van het vermaak is.De zoektocht is vaak net zo leuk als het rijden zelf!
Een 300-24?AMG uitgevoerd, 6 cilinder. Zeer netjes.
Ik heb er weinig verstand van, kan je niet aan het kenteken zien?Een 300-24?
Jazeker maar was wat lui en dacht kan de vraag net zo goed stellenIk heb er weinig verstand van, kan je niet aan het kenteken zien?
Weet je toevallig ook de km stand en prijs?Deze is door AMG aangepakt, verlaagd, AMG velgen en nog wat andere zaken.
Heb er zelf in gereden, niks op aan te merken verder. Lak ook heel mooi, zeker geen roest.
Is het vanuit een Europees land wel makkelijker importeren of moet je dan nog steeds door die hele molen. Hier is het als het van buiten Europa komt het makkelijkst via Duitsland. Fahrzeugbrief, TUV en gaan.De zoektocht is vaak net zo leuk als het rijden zelf!
Km stand geloof ik 220k. Prijs, ik heb geen idee. Moet ik aan de eigenaar vragen...Weet je toevallig ook de km stand en prijs?
Dat is niet helemaal mijn ding. Liever wat ouder of wat jonger.Kennis van mij heeft deze te koop staan, is dat niks?
![]()
Het ligt geheel aan de auto’s met CoC is het makkelijk. Een auto, ouder dan 1976 ook wat makkelijker, jonger dan 1976 zonder CoC dan moet ie echt in originele staat zijn, anders krijg je een situatie waar ik mij in begaf… emissie testen, maximale snelheid, geluid etc etc. Bij originele toestand zo’n 800 euro, wanneer niet (in mijn geval) ruim 8.000 euro. Zonder enige garantie dat hij door de testen komt…Is het vanuit een Europees land wel makkelijker importeren of moet je dan nog steeds door die hele molen. Hier is het als het van buiten Europa komt het makkelijkst via Duitsland. Fahrzeugbrief, TUV en gaan.
Dus een TR6 met Nederlandse papieren zou geen probleem moeten zijn? De SL met een RVS uitlaat is dan weer een andere uitdaging?Het ligt geheel aan de auto’s met CoC is het makkelijk. Een auto, ouder dan 1976 ook wat makkelijker, jonger dan 1976 zonder CoC dan moet ie echt in originele staat zijn, anders krijg je een situatie waar ik mij in begaf… emissie testen, maximale snelheid, geluid etc etc. Bij originele toestand zo’n 800 euro, wanneer niet (in mijn geval) ruim 8.000 euro. Zonder enige garantie dat hij door de testen komt…
Prima, je kan hem maar gezien hebben.Dat is niet helemaal mijn ding. Liever wat ouder of wat jonger.
Wat wordt daar mee bedoeld?een auto met veteranen status,
dat is Zwitsers begrip voor oldtimer status, vertaald:Wat wordt daar mee bedoeld?