Ik had autoverzekeringen in zoverre niet hoog op mijn lijstje staan dat ik eigenlijk alleen de premie checkte als ik een nieuwe auto kocht. Zeker omdat ik leunde op mijn tussenpersoon die redelijk meedacht over de opties. Toen ik dit bericht zag moest ik gelijk daaraan denken, omdat ik op die manier jaren bij dezelfde maatschappij bleef. En daardoor mogelijk meer/te veel betaalde, maar ik hechtte wel aan service/gemak van de tussenpersoon áls er iets aan de hand was (en dat was praktisch nooit).
www.autoweek.nl
De grootste besparing die ik als 'extra' kreeg was toen ik wisselde van een verzekering via tussenpersoon naar de ANWB/.Unigarant omdat ik met intussen platina ledenstatus nog een extra korting kreeg op de schadevrije jaren die ik intussen tot meer dan het maximum had opgebouwd.
Ik ben wél nieuwsgierig naar jullie tactiek of werkwijze in dit opzicht: wat is jullie aanpak voor het slim verzekeren van je auto('s)? Heb je tips voor anderen die je wil delen?

Waakhond AFM eist uitleg: trouwe klant bij verzekeraar,
Waakhond AFM eist uitleg van verzekeraars over hogere premies...

De grootste besparing die ik als 'extra' kreeg was toen ik wisselde van een verzekering via tussenpersoon naar de ANWB/.Unigarant omdat ik met intussen platina ledenstatus nog een extra korting kreeg op de schadevrije jaren die ik intussen tot meer dan het maximum had opgebouwd.
Ik ben wél nieuwsgierig naar jullie tactiek of werkwijze in dit opzicht: wat is jullie aanpak voor het slim verzekeren van je auto('s)? Heb je tips voor anderen die je wil delen?