Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt gelijk, 16 inch versus 15 inch. Ik zou ze wel voor een relatief klein prijsje kunnen kopen.Jammer dat ze waarschijnlijk net een maatje groter zijn dan je huidige setje, anders kon je de banden overzetten.
De Verso heeft trouwens een 2e dashboardkastje. Dat wist ik eerst ook niet, maar het is wel handig. Inderdaad niet heel veel extra vakjes, maar bijvoorbeeld wel een vlakke vloer voor de achterbank. Daar kunnen dus ook weer veel tassen staan. De prijs viel inderdaad niet mee, maar hopelijk zijn de gebruikerskosten laag. En een jaar garantie.Ik zit ook al heel lang te kijken naar een vergelijkbare praktische opvolger voor onze Groendai i20. Mijn aandacht gaat naar de Nissan Note maar naast modellen als de Honda Jazz en Kia Venga, Hyundai ix20 trekt ook deze Verso S de aandacht al zijn de prijzen niet mals ook met hoge km standen. Wat me tegenvalt is het nogal klein uitgevallen dashboardkastje met daarbuiten sowiezo verder weinig opbergvakjes binnen in. Dan is de Note veel praktischer al schat ik de Toyota kwalitatief een stuk hoger in. En al ben ik nog lang geen 65, een automaat lijkt me op den duur ook best prettig en die zijn in de Note zeer schaars.
Niet de meest sexy auto maar vooral een verstandige keuze. De kleur staat hem goed al denk ik dat je vast nog met veel weemoed aan de Fiesta zal terug denken.
Deze blauwe met panoramadak oogt lekker fris maar wat een geld tegenwoordig: dik 10k voor een 10 jaar oude auto!
Ik heb op een gegeven moment inderdaad een kruissleutel standaard in de kofferbak gelegd. Kan goed in de ruimte die je vaak onder de vloer hebt want je hebt 'm gelukkig erg weinig nodig.Gefeliciteerd met de aankoop. Prima keuze, denk ik. Verschuifbare achterbank aanwezig?
Je kan de dealer vragen om de wielsleutel, welke waarschijnlijk ook tegelijk de slinger is voor de krik.
Aan de andere kant blijft het een gebruikte auto en kán zoiets incompleet raken door de jaren heen. Misschien hoort er ook wel een schroevendraaier bij te zitten oid wat nu mist?
Wil je onderweg écht je wielen makkelijk los krijgen dan zou ik een kruissleutel kopen. Heb je meer grip en kan je nog eens een voet op zetten voor meer kracht.
Ook is er een fysieke sportknop op het dashboard. (..)
Stoelen zijn ook beter, zeker in vergelijking met de Suzuki. De Ford had wel iets meer zijdelingse steun.En de stoelen zullen ook wel een stapje achteruit zijn denk ik?
Verder wel prima ding ja! Mooi praktisch ook.
Dan woon je niet verkeerd! En in de buurt van mijn schoonfamilie.Echt een praktische auto dus. Mooi dat ie bevalt!
Die laatste foto is echt op steenworp afstand van mn huis. Grappig!
Het gereedschapssetje is trouwens terecht! Het ligt onder de rechter voorstoel... Nog nooit meegemaakt en een tamelijk vreemde plek, maar goed.Je kan de dealer vragen om de wielsleutel, welke waarschijnlijk ook tegelijk de slinger is voor de krik.
Aan de andere kant blijft het een gebruikte auto en kán zoiets incompleet raken door de jaren heen. Misschien hoort er ook wel een schroevendraaier bij te zitten oid wat nu mist?
Wil je onderweg écht je wielen makkelijk los krijgen dan zou ik een kruissleutel kopen. Heb je meer grip en kan je nog eens een voet op zetten voor meer kracht.
Ik zou ook voor led gaan, maar dan wel eerst de koplampen echt mooi strak maken i.v.m. strooilicht. In de A2 heb ik Philips Ultinon LED. Als ze goed zijn afgesteld heb je een 'moderne' bak licht zonder seinende tegenliggers.Daarnaast ben ik geïnteresseerd in betere H7 lampen. In een ander topic werd led aangeraden. Mochten hiermee meer ervaringen zijn, hoor ik het graag! https://www.autoweek.nl/forum/threads/nut-van-h7-xtreme-vision-nightbreaker-lampen.13541/
Toch maar een spaarpotje voor de snelheidsbelasting aanleggen dan maarIk had het kunnen weten, een rode is sneller.
Dat spaarpotje is nodig voor de APK en onderhoud...Toch maar een spaarpotje voor de snelheidsbelasting aanleggen dan maar![]()