Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vraag me af of hij het echt had gewild. Hij zei dat hij het wilde, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij wel blij is met z'n huidige positie. Lekker achter de vuurlinie.Dat is niet helemaal eerlijk. Volgens mij was de tendens in de formatie dat de andere partijen geen kabinet met premier Wilders hebben gewild.
Wilders zelf had het heel graag gewild.
Dat is niet helemaal eerlijk. Volgens mij was de tendens in de formatie dat de andere partijen geen kabinet met premier Wilders hebben gewild.
Wilders zelf had het heel graag gewild.
Had-ie echt een andere optie? Terug naar het cda was uitgesloten, andere partijen kwamen onvoldoende overeen met zijn ideeën.Ik snap Omtzigt ook niet. Komt uit een burnout, start een politieke partij en verrassing, krijgt weer een mentale opdonder. Terwijl je toch zou moeten weten dat een nieuwe partij starten, wetende dat je wel eens veel stemmen kan gaan halen, geen kleinigheidje is.
Dat valt mij ook op inderdaad. Ze laten PVV, BBB en NSC rustig hun gang gaan. Ik vraag me soms af hoe Rutte hier naar zit te kijken.VVD hoor je weinig overigens. Krijg het idee dat die het uitzingen tot PVV of BBB op de voor hun belangrijke onderwerpen op de mond gaan omdat ze het niet waar kunnen maken.
Ik niet. Als ervaren politicus weet hij waar hij aan begint. Bedenk nu wat er gebeurt als NSC de oorzaak van een breuk is. Dan maak je de PVV nog groter met een beetje pech.Had-ie echt een andere optie? Terug naar het cda was uitgesloten, andere partijen kwamen onvoldoende overeen met zijn ideeën.
En dat-ie nu zich even terugtrekt verbaast me ook niet. Je zult als ervaren politicus met kennis van zaken maar dagelijks moeten dealen met die PVV randdebieltjes. Ik zou er ook een acute burnout van krijgen. Ik snap Omtzigt wel.
Wilders zet Schoof op zijn plaats: premier is absoluut niet de baas: www.rtl.nl/nieuws/politiek/artikel/5472937/wilders-zet-schoof-op-zijn-plaats-premier-absoluut-niet-de-baas
Benieuwd hoe lang dit kabinet het volhoud, als er maar geen kabinet met Groen-Links-Pvda in de toekomst er komt.
Als je een kabinet wilt wat voor de mensen op komt dan moet je er geen Groen-Links en PVDA is stoppen.Dat ben ik niet met je eens. Tijd dat er eens een kabinet opkomt dat echt opkomt voor de mensen.
Maar goed, Wilders blijft hoog scoren in de peilingen, dus ik voel me meer een roepende in de woestijn.
Jawel hoor, zowel qua filosofie als qua gevolgen voor de economie (best doorberekende plan).Als je een kabinet wilt wat voor de mensen op komt dan moet je er geen Groen-Links en PVDA is stoppen.
Alle idiote milieuplannen waardoor we veel meer gaan betalen maar uit eindelijk niks op lost.Jawel hoor, zowel qua filosofie als qua gevolgen voor de economie (best doorberekende plan).
Maar goed, wat is je tegenargument dan?
Opkomen voor mensen? Die helpen de planeet volledig naar de kl*te.... Oorlogen, milieuvervuiling, overbevolking....Dat ben ik niet met je eens. Tijd dat er eens een kabinet opkomt dat echt opkomt voor de mensen.
Maar goed, Wilders blijft hoog scoren in de peilingen, dus ik voel me meer een roepende in de woestijn.
Het eerste hielp in het verleden wel goed tegen het laatste.Opkomen voor mensen? Die helpen de planeet volledig naar de kl*te.... Oorlogen, milieuvervuiling, overbevolking....
Alle idiote milieuplannen waardoor we veel meer gaan betalen maar uit eindelijk niks op lost.
Opkomen voor mensen? Die helpen de planeet volledig naar de kl*te.... Oorlogen, milieuvervuiling, overbevolking....
Dat zijn feiten, de sprookjes die de economen verzinnen kom ook nooit uit.Jawel hoor, economen zijn overtuigd van de plannen van GL-PvdA. Je geeft dus een onderbuikargument, jammer.
Oorlogen? De Groenen zijn overwegend pacifistisch. Overbevolking?
Waar heb jij het in vredesnaam over eigenlijk?
Ik heb geen zin in rekeningrijden, wat die partij, en ook onder andere de D66 wil, voor mij persoonlijk al een reden om nooit op die partijen te stemmen.Bovendien vrees ik dat elektrisch rijden dan verplicht wordt.Dat ben ik niet met je eens. Tijd dat er eens een kabinet opkomt dat echt opkomt voor de mensen.
Ik vind dat soort zaken juist van ondergeschikt belang.Ik heb geen zin in rekeningrijden, wat die partij, en ook onder andere de D66 wil, voor mij persoonlijk al een reden om nooit op die partijen te stemmen.Bovendien vrees ik dat elektrisch rijden dan verplicht wordt.
Die hoop heb ik jaren geleden al opgegeven.Van de politiek verwacht ik juist het goede voorbeeld.
Minimaal opleidingsniveau, dan krijg je weer het verwijt dat er alleen maar hoogopgeleide elitairen in de politiek zitten en niet de 'gewone man / vrouw'.Het wordt hoog tijd dat er eens een minimaal opleidingsniveau met 15 jaar praktijkervaring in het bedrijfsleven + een cursus communicatievaardigheden gesteld gaat worden voordat je uberhaupt in aanmerking kan komen voor zo'n verantwoordelijk baantje in de politiek... grote kans dat het landelijke vertrouwen in de politiek dan ook wel weer terug komt.
He verdikkie toch, die vervelende stemmers..... Is Noord Korea toch niet zo'n slecht idee dan?En het ergste is dat de stemmers gewoon meegaan.
Wat heb je tegen rekeningrijden? En tegen een eventuele verplichting om elektrisch te rijden?Ik heb geen zin in rekeningrijden, wat die partij, en ook onder andere de D66 wil, voor mij persoonlijk al een reden om nooit op die partijen te stemmen.Bovendien vrees ik dat elektrisch rijden dan verplicht wordt.
Lees even goed. Trek dan je conclusie.He verdikkie toch, die vervelende stemmers..... Is Noord Korea toch niet zo'n slecht idee dan?
Met rekeningrijden wordt autorijden alleen maar duurder, de wegenbelasting gaat echt niet verdwijnen, dit komt er bovenop.Bovendien wil ik geen kastje in mijn auto.Wat heb je tegen rekeningrijden? En tegen een eventuele verplichting om elektrisch te rijden?
Begin maar met de Balkenende norm. Laat die eens los. We willen wel kwaliteit maar er niet voor betalen simpel gezegd.Politiek....
Het vormen van een beleid waar door het bedrijfsleven en de consument duurzaam op gebouwd kan worden is daar decennia geleden al aan de kant geschoven en vervangen voor een jaarlijkse graaironde waarmee de blunders en het begrotingstekort weer opgevuld moet worden, en de rest van het dagelijkse programma wordt gewoon gevuld door een kudde sterk gepolariseerde clowns die iedereen wel de "juiste" weg willen wijzen maar zelf nooit naar die bestemming toe zullen gaan.
De politiek is een jengelende kleuterklas geworden waarin enige vorm van gezond verstand en teamvaardigheid tegenwoordig ver te zoeken is, zelfs hun kleuterjuf raakt er nog overspannen van.
Het wordt hoog tijd dat er eens een minimaal opleidingsniveau met 15 jaar praktijkervaring in het bedrijfsleven + een cursus communicatievaardigheden gesteld gaat worden voordat je uberhaupt in aanmerking kan komen voor zo'n verantwoordelijk baantje in de politiek... grote kans dat het landelijke vertrouwen in de politiek dan ook wel weer terug komt.
Ah, oké, het gaat je enkel om jezelf. Helder.Met rekeningrijden wordt autorijden alleen maar duurder, de wegenbelasting gaat echt niet verdwijnen, dit komt er bovenop.Bovendien wil ik geen kastje in mijn auto.
Elektrisch rijden heb ik niks mee, prima als andere mensen er blij mee zijn, maar ik vind dat stille van een EV saai en slaapverwekkend, ook al trekken ze hard op, maar dat boeit mij niet zo.
Dat ze hun handen er van af trekken heeft wel voordelen. Alles wat de VS in het buitenland heeft gedaan (zeker op militair gebied) heeft geresulteerd in grote humanitaire rampen. Effectief heeft het vooral veel mensenlevens gekost (zowel bewoners van de landen waar ze hebben huisgehouden, als eigen legerpersoneel, en de veteranen die het hebben overleefd kunnen vervolgens bij terugkeer de tering krijgen van hun eigen land) en ze hebben totaal niets bereikt. Vrijwel alles verloren.^^ die zit nu in een fikse spagaat, denk ik. Trump en Vance trekken handen af van Oekraïne (maar beter ook, denk ik) maar Rutte spreekt ook namens Navo lid Amerika..
Is Starlink al uitgezet voor Oekraïne..?
Afghanistan is een recent voorbeeld.Dat ze hun handen er van af trekken heeft wel voordelen. Alles wat de VS in het buitenland heeft gedaan (zeker op militair gebied) heeft geresulteerd in grote humanitaire rampen. Effectief heeft het vooral veel mensenlevens gekost (zowel bewoners van de landen waar ze hebben huisgehouden, als eigen legerpersoneel, en de veteranen die het hebben overleefd kunnen vervolgens bij terugkeer de tering krijgen van hun eigen land) en ze hebben totaal niets bereikt. Vrijwel alles verloren.
Daar ben ik het mee eens maar dat is geen reden om dit te doen. En dan, je rijdt iemand aan, dacht wel dat diegene niet gewond was en kijkt vervolgens niet om. Doorrijden na een ongeval is strafbaar. Deze man heeft een voorbeeldfunctie.Die asfaltplakkers kunnen ook gewoon op het maliveld gaan staan. Volidioten
Klopt helemaal, maar absoluut geen reden om iemand aan te rijden.Die asfaltplakkers kunnen ook gewoon op het maliveld gaan staan. Volidioten