Een topic terug vinden die ik had geplaatst.

DarioHopman f1698334

Kilometervreter
Hey allemaal.
Ik ben nog erg nieuw op dit forum dus alles is nog niet helemaal duidelijk voor mij.
Nu probeer ik dus een topic terug te vinden die ik een tijdje geleden had geplaatst. Maar helaas kan ik het niet meer terug vinden. Ik had gehoopt dat ik via mijn posthystorie wel op mijn topic zou stuiten maar helaas kan ik maar een deel van mijn posthystorie bekijken. Alleen recente berichten die ik had geplaatst. Maar mijn oude topic kan ik nu niet terug vinden. Heeft iemand een idee hoe ik mijn oude topic terug kan vinden?
Alvast vriendelijk bedankt.

Er is een zoekfunctie die je kan gebruiken.

Ik weet niet meer precies wat de titel van mijn topic was. En sowieso zijn er soortgelijke topics gemaakt dus. Ik denk niet dat ik mijn topic zo terug ga vinden. Waarom zit er bij mijn account geen button waarin ik al mijn gemaakte topics terug kan vinden? Dat zou toch veel handiger zijn? Of dat ik gewoon alle berichten die ik heb geplaats terug kan vinden? Want nu kan ik gewoon mijn topic niet meer terug vinden.

Even naar je eigen profiel, en dan zoeken bij 'laatste bijdragen'. Daar zou ie dan tussen moeten staan.

Als je op je avatar gaat staan kun je klikken op het aantal berichten (nu 98), je krijgt dan de volledige historie te zien, zie de volgende link!

Terug
Bovenaan