Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, drie: Lancia, Abarth en LeapmotorVergeet ik er nog een?
Ik verwacht van wel omdat veel onderdelen gedeeld worden zoals ook de aandrijflijnen. Lijkt wel een stuk groter te worden maar er valt nog weinig te zien. 18 maart 2025 is de grote dag en ben benieuw wat de prijzen worden. Groter is vaak duurder.Voor de specificaties kunnen we oa bij peugeot, opel, fiat, alfa, citroën terecht? Vergeet ik er nog een?
Designtechnisch zal ie weinig met de Avenger te maken hebben. Kan je beter naar de Wagoneer S en Grand Cherokee kijken.
Wat was jouw punt?![]()
Nou, ik zie toch een boel overeenkomsten tussen de twee foto's die ik hierboven heb neergezetDat de Compass designtechnisch (lees: designtaal) niet overeen zal komen met de Avenger die van de 'oude' designtaal is. Ook heeft de nieuwe Compass de doorlopende achterlampen zoals de Wagoneer S. Dan kan Marleen wel twee foto's onder elkaar zetten amar dat zegt niks over de designtaal alleen dat de verhoudingen typisch SUV zijn.
DitoNou tegen zoveel argumentatie en onderbouwing kan ik niet op hoor...!
De Avenger is twee jaar oud, werd begin 2023 gelanceerdDus de nieuwe Compass is een verlengde Avenger, dus in de basis een auto van 6 jaar oud?