Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Laat maar mooi staan dan. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En de liefhebber die er wel is voor zo'n Adamo wordt vervolgens wel afgeschrikt door de prijs.Nog niet eerder gezien zo'n Braziliaanse Adamo GTL.
Een Ferrari 308 GT4 Dino look-a-like met polyester body en kever motor.
Maar ik denk dat er weinig liefhebbers zijn voor dat geld.
Wat een vormgeving
Ja, met een iets andere front- en achterpartij ook wel bekend als Renault Thalia of Symbol in Oost-Europa. Leuk karretje zo en lekker kleurtje.Een Clio sedan?
Tsja, het blijft een Clio II met kont…Wat een vormgeving![]()
Moderator
Moderator
Klopt het dat de 2.0 niet vaak voorkomt in een Scenic I? Ik zie ze volgens mij meestal met 1.6.Luxe en nette Scenic met weinig kilometers. Leuk geprijsd voor zo'n net ding: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/renault/m2142620150-renault-scenic-2-0-16v-dyna-2003-groen
Wat maggie dan trekken?De 2.0 met handbak zal in Nederland vooral, of mogelijk zelfs alleen maar, gekocht zijn om er een sleurhut achter te hangen.
Renault heeft sowieso een bijzondere combi voor wat betreft toegestane gewichten. Trekgewichten relatief hoog maar dan mag je de auto amper beladen.Wat maggie dan trekken?
Best een leuk ding……
Nope. Heb al gekeken….kom tekort. Zo’n 150kg.
Ja dat had ik niet verwacht eigenlijk. Voor 250 gekocht en ook weer voor een kleine prijs verkocht. Vind dit nog een behoorlijke prijs.Ah, oké! Dan heb ik dat verkeerd opgeslagen in mijn hoofd. Mooi dat-ie nog bestaat in ieder geval!![]()
Maar Km stand kan wel kloppen? en zo te zien nog in goede staat, vind prijs in dat geval niet gek.Nee dat is mijn oude Croma!
Die (het was meer een EMW-Croma trouwens) bestaat helaas niet meer.Volgens mij was dit ooit de Forum-Croma! Groepje van hier die ‘m deelden met elkaar…
![]()
≥ Fiat croma . — Fiat — Marktplaats
Zeer goede en mooie croma.Bouwjaar 1990.Heeft 10 jaar in een droge schuur gestaan. Maar heeft wel ieder jaar gelopen.link.marktplaats.nl
Ik denk dat ik degene bedoel waar rzasa op reageert.Die (het was meer een EMW-Croma trouwens) bestaat helaas niet meer.
Luxe en nette Scenic met weinig kilometers. Leuk geprijsd voor zo'n net ding: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/renault/m2142620150-renault-scenic-2-0-16v-dyna-2003-groen