Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen vertrouwen meer in de PSA motoren. Avenger had ik serieus willen overwegen indien met een Italiaanse motor geleverd.die firefly is toch ook veel betrouwbaarder dan die motoren van psa?
Ik kwam de foto's van de Stockalperroute op een ander forum tegen en ik vond ze mooi, vandaar. Meer moet je daar niet achter zoeken (al doen anderen dat wel)Random elke kleur posten om topic levend te houden?
Zeker de foto's zijn mooi maar de reactie van MCW is ergens wel begrijpelijk..Ik kwam de foto's van de Stockalperroute op een ander forum tegen en ik vond ze mooi, vandaar. Meer moet je daar niet achter zoeken (al doen anderen dat wel)
Welkom Jos. En uiteraard je … Tipo!?Landschap is mooier dan de auto. Maar voor dit landschap heb ik geen 4 wielaandrijving nodig. Dat lukt met mijn Fiat Tipo ook met gemak.
We zullen het landschap maar niet vergelijken met jouw Tipo....daarnaast is dit geen Avenger 4xe, maar een voorwielaangedreven benzine versieLandschap is mooier dan de auto. Maar voor dit landschap heb ik geen 4 wielaandrijving nodig. Dat lukt met mijn Fiat Tipo ook met gemak.
Als het van mijn wederhelft afhangt, word het geel. Maar zover zijn we nog niet. Eerst een testrit.Leuk! Ook een gele, of een andere kleur?
Moderator
Jouw wederhelft heeft smaak!Als het van mijn wederhelft afhangt, word het geel. Maar zover zijn we nog niet. Eerst een testrit.
Zeg het haar alsjeblieft niet, want dan gaat ze naast haar schoenen lopen.Jouw wederhelft heeft smaak!![]()
Gefeliciteerd met deze leuke auto. 1 van de weinige leuke auto’s in dit segment binnen Stellantis.We gaan er een bestellen. In het geel. Een EV. Levertijd zou 5 tot maximum 6 maanden zijn.
Leuk, zeker met kleur. Je zou nog kunnen kijken/navragen of er in voorraad zijn. Dan kun je met enkele weken al rijden.We gaan er een bestellen. In het geel. Een EV. Levertijd zou 5 tot maximum 6 maanden zijn.