Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij staat nog niet op naam 0/0 op rdw. Ik koop hem nu met recht op btw aftrek (zakelijke auto voor mijn vrouw in de bv).Ik vraag me af wat het verhaal is achter deze auto. Hij staat dus op naam, anders liep de garantieperiode niet. Dat kan, dan zou je zeggen dat het een demo is die er nu met 8 mnd uit gaat. Maar dat klopt weer niet met die kilometers. En als die kilometers wel kloppen (wat vreemd zou zijn) klopt dat weer niet met de prijs. Je haalt geen 20% van een auto af waar niet mee gereden is. Apart verhaal dus.
Wat wel kan, is dat het een auto is met transportschade. Dan is hij met schade afgeleverd bij de dealer, heeft daar gestaan tot het financieel was geregeld, is toen naar een schadebedrijf gereden en later weer terug en gaat nu met korting de deur uit. Dan kunnen kilometers en prijs wel weer kloppen. Maar waarom hij dan op naam staat weet ik dan weer niet tenzij men hem niet als nieuw wil verkopen.
Gewoon vragen. Een Toyotadealer gaat je dat wel vertellen. Ik denk dat er met de auto niets mis is, anders was hij wel de handel ingegaan of retour als men dat niet wilde.
Zou denken: zal wel goed zijn? Maar las laatst iets over fors terug gedraaide auto’s uit DE (1 op 5?). Daarom ff vragen hier. Auto is 10.000 euro goedkoper dan vergelijkbare auto’s. Fiscale waarde en BPM is gelijk, staat al ff op kenteken.Wat denk je zelf?![]()
Ben ik nu heel naief als ik zeg dat een (grote bekende) toyota dealer zijn vingers niet wil branden aan een auto waar echt wat aan mankeert of heeft gemankeerd (ex schade)?Toyota met 30 km op de teller (30, niet 30.000) met 10 jaar garantie. Auto is nu 8 maanden oud, dus 9 jaar en 4 maandjes resterend. Groot risico op issues of lekker kopen? Gaat voor 80% van de nieuwwaarde bij een (grote bekende) toyota dealer.
Dankjewel