Alexdb1988
Startmotor
Goedemiddag Allen,
Ik heb het geluk dat ik vanwege mijn werk een zakelijke auto kan rijden. Ik rijd gemiddeld een 30K per jaar, waarvan 25K zakelijk in Duitsland wordt afgelegd.
Momenteel doe ik dit na volle tevredenheid in een BMW 120i F40 M-sport uit Nov 2020.
Mij is aangegeven dat ik iets nieuws moet gaan uitzoeken omdat de auto in Nov 4 wordt.
Toen ik deze auto uitzocht was ik alleen, maar inmiddels heb ik er een partner en kind bijgekregen. Dit zorgt ervoor dat de BMW voor vakanties aan de krappe kant is.
De leasevoorwaarden zijn.
- Hybride of Benzine.
- 1150 euro pm ex brandstof.
- 4 jaar en 40k per jaar.
- kwa merken en modellen geen beperkingen.
Mij zakelijke reizen zijn gemiddeld 1300 a 1400km per rit, dus daarom ziet mijn werkgeven (en ikzelf ook) een elektrische auto niet zitten.
Wat zijn mijn voorwaarden.
- Station of Sedan.
- Voldoende vermogen.
- Automaat.
- Kwa uitrusting ben ik flexibel.
- Fijne rij eigenschappen.
- Ongeveer 500 euro p/m aan bijtelling.
Wat ik nu zie is dat de prijzen voor auto's echt helemaal over de kop gevlogen zijn en voor iemand die bijtelling betaald is natuurlijk ook niet leuk...
Ben al wezen kijken naar.
- BMW 320E touring. (fijn, maar ontzettend prijzig)
- Mercedes C300E. (idem als BMW.)
- KIA Proceed. (vond ik maar vaag sturen en de motor was ook niet prettig)
- Ford Focus. (Voelt gewoon verouderd aan)
- Skoda Octavia. (Geen mooie auto.)
Welke richting zouden jullie mij nog induwen? Ik vind het ontzettend moeilijk!
Ik heb het geluk dat ik vanwege mijn werk een zakelijke auto kan rijden. Ik rijd gemiddeld een 30K per jaar, waarvan 25K zakelijk in Duitsland wordt afgelegd.
Momenteel doe ik dit na volle tevredenheid in een BMW 120i F40 M-sport uit Nov 2020.
Mij is aangegeven dat ik iets nieuws moet gaan uitzoeken omdat de auto in Nov 4 wordt.
Toen ik deze auto uitzocht was ik alleen, maar inmiddels heb ik er een partner en kind bijgekregen. Dit zorgt ervoor dat de BMW voor vakanties aan de krappe kant is.
De leasevoorwaarden zijn.
- Hybride of Benzine.
- 1150 euro pm ex brandstof.
- 4 jaar en 40k per jaar.
- kwa merken en modellen geen beperkingen.
Mij zakelijke reizen zijn gemiddeld 1300 a 1400km per rit, dus daarom ziet mijn werkgeven (en ikzelf ook) een elektrische auto niet zitten.
Wat zijn mijn voorwaarden.
- Station of Sedan.
- Voldoende vermogen.
- Automaat.
- Kwa uitrusting ben ik flexibel.
- Fijne rij eigenschappen.
- Ongeveer 500 euro p/m aan bijtelling.
Wat ik nu zie is dat de prijzen voor auto's echt helemaal over de kop gevlogen zijn en voor iemand die bijtelling betaald is natuurlijk ook niet leuk...
Ben al wezen kijken naar.
- BMW 320E touring. (fijn, maar ontzettend prijzig)
- Mercedes C300E. (idem als BMW.)
- KIA Proceed. (vond ik maar vaag sturen en de motor was ook niet prettig)
- Ford Focus. (Voelt gewoon verouderd aan)
- Skoda Octavia. (Geen mooie auto.)
Welke richting zouden jullie mij nog induwen? Ik vind het ontzettend moeilijk!