Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ben wel benieuwd hoe zoiets rijdt en hoeveel 'herrie' zo'n Abarth maakt. Verbazingwekkend wat voor een geluid ze uit een viercilinder weten te halen.Mooi om her nieuwe schooljaar mee te beginnen!
Dat lijkt zo door de fotobewerking. Ik heb wat minder bewerkte foto's neergezet nu. Zou deze sowieso nog wel met de lakdiktemeter nalopen.Klinkt inderdaad heel goed zo’n 43. Dit exemplaar is aan de zijkant al gedeeltelijk overgespoten gezien het kleurverschil.
Is een C63 dan iets?Het zou best een upgrade kunnen zijn ten opzichte van de A45 AMG, maar ik kijk en spaar eerst nog verder naar iets wat denk ik beter bij mij past. Het is toch net wat teveel een heerlijke reisauto en te weinig een volbloed sportwagen.
Daar zie ik mezelf dan weer niet in rijden. Te opzichtig en lomp denk ik.Is een C63 dan iets?
Met V12!Zo’n S Maybach is ook niet verkeerd…
De lokale pomphouder heeft dit bericht ook gelikedMet V12!
Ja, dat de A45 AMG moeilijk te overtreffen is, met aan de ene kant serieuze snelheid en sportiviteit en aan de andere kant luxe en comfort, is me inmiddels ook wel duidelijk.Gaaf ding die 124 Abarth, heb er ook nog serieus belangstelling voor gehad, maar heel erg krap en motorisch echt niet spannend, en helemaal niet als je een A45 AMG gewend bent.
Sturen/rijden was wel vermakelijk, en echt goed.
Ik denk dat je er heel erg verstandig aan doet om de A45 nog een tijdje te blijven rijden, toch wel een auto die moeilijk te overtreffen is en wat ook nog eens relatief betaalbaar is.
Ja, ik zie het een beetje als een sportief maatpak, alsof Nike een kostuum zou uitbrengen.De C43 en E43 van die bouwjaren zijn erg ingetogen als AMG vind ik zelf. Je ziet dat ze niet standaard zijn en toch spat het er niet direct vanaf dat je te maken hebt met een AMG.
Die C bij jou in de buurt waar je in hebt proefgereden is zeker weten overgespoten en slecht ook. Op de foto's op autowereld is dat ook duidelijk te zien. Vooral de linkerzijde. Nu is zilver sowieso een lastige kleur om over te spuiten, maar dit is echt lelijk kleurverschil.
De C43 en E43 van die bouwjaren zijn erg ingetogen als AMG vind ik zelf. Je ziet dat ze niet standaard zijn en toch spat het er niet direct vanaf dat je te maken hebt met een AMG
Helemaal eens, +100Zou voor mij een heel groot pluspunt zijn daarom vind ik bij Audi de S modellen ook veel mooier dan de RS modellen. Daar spat het er ook niet vanaf. En dat is ook precies de bedoeling
Is wel de facelift en vind hem met het Aero-pakket en wat stickers al snel fout worden.Staat een leuke mijn auto online bij autoblog met de A45 AMG
BMW zou ik zeggen, vanwege de 6 cilinders.Maar wat voor auto is er dan bekeken......
Nog helemaal niet. Het plan was deze, maar de A45 rijdt net zo lekker.Maar wat voor auto is er dan bekeken......
Bijna drie jaar geleden deze nog proef gereden, was wel een gave uitvoering zo.Kun je gelijk voor een 240i in een mooi kleurtje gaan met de nog veel betere B58 motor met enorm tuning potentieel.
Prima dat die er anoniem uit ziet, dat vond ik ook altijd de charme van de C55. De kenner ziet dat het wat bijzonders is en de rest hoort het wellicht alleen of valt het typeplaatje toevallig op.Deze is zo anoniem als wat. Zo op de foto lijkt het heel wat.. maar ik ben 'm nu een paar keer voorbij gereden als ie omgedraaid staat, dus met de kont naar de weg en de neus naar het hek.. en dan zie je weinig meer dan een grijze E-klasse..
Als je een sleeper zoekt.. dán is het misschien een ideale auto voor je.![]()
Ja, dat zag er nogal provisorisch uit op een auto van meer dan 150.000 euro..!Ha! Sta je daar met je dikke Porsche met een 'vuilniszak' eroverheen getrokken.![]()
Dat kan, maar er zijn mooiere opties.Het originele, meegeleverde dak dichtdoen kost wat meer tijd. Dus als je dan 'n auto voor jezelf hebt, en niet voor een ander, dan volstaat zo'n zeiltje ook. Geweldige auto.
Het was inderdaad net na een regenbuitje, maar het zegt wel wat over de bruikbaarheid en praktisch nut van zo'n Spyder.^^ Het gaat toch om de effectiviteit? Als zal dit bij een hagel/stortbui niet voldoen maar dat zal wel uitgeplozen zijn door de eigenaar.
Toch niet kunnen laten om nog even een auto te gaan bekijken, ik heb toch nog vakantie ook. Ditmaal een plugin hybride, deze Audi A3 Sportback 45 TFSI e.
![]()
![]()
Leuk kleurtje, rijdt hartstikke mooi en hybrides hebben zeker hun voordelen, maar deze is het op de één of andere manier toch niet helemaal voor mij. Ik vind moderne Audi's vaak een beetje zenuwachtig en afstandelijk rijden en wat te "gewoontjes".
Op de terugweg een mooi stuk binnendoor gereden over de Veluwe met de in bloei staande heide. Blijft toch een fijne wagen in alle omstandigheden. Een hele goede allrounder en op commando een echte "hot-hatch".
![]()