Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap de huidige trend van zwart-op-zwart-op-zwart-op-zwart niet zo. Zwarte dakrails, zwarte raamlijsten, zwarte logo's, Klaas Bruinsma glas en zwarte wielen. Ik vind het fout ogen
Hmmm... dit geeft inspiratie om een vergelijkbare wallpaper te maken. Erg gaaf. Mijn drone is alleen niet zo goed, dus zal creatief moeten zijn.
Wauw! Welke drone heb je? Hier staat ie nog op de shortlist, dan wel een nieuwe spiegelreflex/systeemcamera. Spielerei, maar vanmorgen kreeg ik wederom van de baas te horen waarom de muur achter me op mijn werkkamer nog geen aankleding had. Geen foto, gewoon saai wit. Dan is zo'n gave zelfgemaakte plaat ook wel tof (al mis ik nog een toffe cabrio ;-) )
Als je dan ook nog wat kan waarmee je je echt kan onderscheiden…… Klinkt makkelijker/leuker dan het is.Je hebt nu gezien hoe het moet, garagebox huren, iets van gereedschap er in en, hupsake de weg naar een salaris met 5 nullen is open.
BMW mag zelf oppassen als gebruikers hen gaan aanklagen voor handelingen in strijd met de deze week aangenomen Right to Repair-wet.De man komt aan de verdienmodellen van BMW.... Een lagertje monteren waarvan je zeker weet dat'íe kapot gaat op relatief korte termijn en de hoofdprijs voor het vervangende onderdeel vragen. Komt bij meer merken voor.
Een Citroënstuur zou dit dashboard nogal opfleuren, maar die ventilatieroosters zijn echt tragisch. Wat een A-segmentlook.Kristian
Ventilatieroosters vernaggeld en een (standaard)stuur dat niet misstaat in een Citroën. Wat een treurnis.
Ja, hoogglans zwart kunststof kan mij ook niet altijd bekoren, zeker niet als je het vet en krasvrij moet houden. Ben wel benieuwd geworden nu hoe echte pianolak in een auto er dan uit zou zien.Aanwezig, zeker, maar in ieder geval mooier en vooral duurzamer dan het tegenwoordig zo vaak gebruikte hoogglans-zwarte kunststof. Meer dan eens ook nog onterecht 'pianolak' genoemd. Op het plaatje van MCW hierboven kan het interieur er wel mee door, al begrijp ik niet waarom die ventilatieroosters weg moesten. Ze waren prima.
Het is echt verschrikkelijk. Soms is het na een paar jaar compleet al versleten, maar ik wil helemaal niet weten hoe dat na tien jaar is. Echte pianolak zag ik laatst in de cabriolet van @ketelapper, dat is echt van een hele andere orde. Het geeft ook direct aan hoe zeldzaam dit spul is...Ja, hoogglans zwart kunststof kan mij ook niet altijd bekoren, zeker niet als je het vet en krasvrij moet houden. Ben wel benieuwd geworden nu hoe echte pianolak in een auto er dan uit zou zien.
Vind het eerste interieur toch het mooiste … haha.![]()
![]()
![]()
Bij de Mazda6 pakten ze het een stuk beter aan toen het zijn 3e dashboard kreeg. Denk overigens echt wel dat je aan zo'n scherm went.
![]()
![]()
![]()
Bij de Mazda6 pakten ze het een stuk beter aan toen het zijn 3e dashboard kreeg. Denk overigens echt wel dat je aan zo'n scherm went.
Ik ben niet bekend met die rechtszaken, maar het gaat wel om een levensgevaarlijk stukje techniek. Bij mijn Z4 stuurde de EPS na een lichte aanraking uit zichzelf. Daar wordt een fabrikant dan in eerste instantie op aangekeken en afgerekend. De stuurkolom bleek echter al eens eerder uitgebouwd en gereviseerd te zijn. Ik wil hier niet zeggen dat dit door bedrijf is gedaan, maar ik begrijp dat fabrikanten kritisch zijn. Denk ter vergelijking aan de schuldvraag na reparaties aan zelfrijdende techniek, daar verwacht ik in de toekomst ook nog veel gedoe over...En die man, hij wordt me toch tegengewerkt door BMW. Rechtzaken, claims etc. Dus BMW maakt een fout en deze man heeft de oplossing. In plaats van luisteren en leren werken ze hem tegen. Belachelijk.
Blauwe 330E met trekhaakPrutsen aan de stuurinrichting is natuurlijk niet verstandig. Rotschenk liet me ook wat voorbeelden zien van prutswerk. Gaten boren in stuurkolom om van buitenaf er vet in te kunnen spuiten en het verstellen van de excenterring wat ook onverstandig is.
Mijn G21 zoektocht staat op een laag pitje. Prijzen zijn hoog en ik zie jonge auto’s die veel meer gebruikssporen hebben als mijn huidige van 6 jaar oud. Verder is het vooral wit, grijs en zwart wat de klok slaat en wil ik liefst eentje waar de trekhaak af fabriek onder zit.
Na de zomer maar weer eens wat actiever zoeken. Aandacht gaat nu vooral uit naar de Z4.
Daar heb je gelijk in. Is ook een import. Alhoewel ik daar zelf niet per se problemen mee zo hebben.Lijkt mij niet een bedrijf waar je zo'n auto zou willen kopen, tenzij de volledige historie uit het land van herkomst erbij zit.