HJ 1426541
Startmotor
Sinds vorige week lijkt er geen data meer mogelijk met het NBT Navigatiesysteem via een 2G verbinding van Vodafone in Nederland. Het gaat om data gebruik icm BMW ConnectedDrive waarbij mijn BMW alleen gebruik kan maken van een 2G/3G verbinding. In Nederland dus alleen 2G icm het NBT navigatiesysteem
In het buitenland werkt de dataverbinding wel. Er is dus geen probleem met de auto, omdat het in het buitenland wel normaal werkt,
BMW Nederland geeft aan dat er geen problemen zijn. Zijn er meer BMW eigenaren die een NBT navigatiesysteem hebben en dit probleem ervaren? Dan graag een reactie zodat we collectief BMW Nederland kunnen informeren over dit probleem
In het buitenland werkt de dataverbinding wel. Er is dus geen probleem met de auto, omdat het in het buitenland wel normaal werkt,
- In Nederland is Vodafone netwerk 2G/4G/5G met voldoende signaal sterkte beschikbaar op Mobiele telefoon
- Bestemmingen die via de BMW App worden gestuurd komen niet aan in Nederland. Zodra ik de gens over ga komen deze bestemmingen alsnog aan
- Geen van de remote diensten van de Auto werken in nederland (Buitenland wel)
- De BMW kan niet in BMW App niet gelocaliseerd worden indien de BMW zich in Nederland bevindt
- De BMW kan niet met de BMW App geopend/gesloten worden indien de BMW zich in Nederland bevindt
- De koelfuntie kan niet worden geactiveerd met de BMW app indien de BMW zich in Nederland bevindt
- Geen van de andere ConnectedDrive diensten werkt meer in Nederland.
- BMW Online: Melding: Geen bereik, probeer het op een andere locatie opnieuw
- TMC ipv RTTI terwijl abonnement actief is
BMW Nederland geeft aan dat er geen problemen zijn. Zijn er meer BMW eigenaren die een NBT navigatiesysteem hebben en dit probleem ervaren? Dan graag een reactie zodat we collectief BMW Nederland kunnen informeren over dit probleem
Laatst bewerkt: