Hier ook elektrische voorruitverwarming en HUD in de voorruit. (Opel, boujaar 2017) Geen van deze klachten bij mij bekend. (merk ruit Fuyao)
Super heldere HUD en ook geen last van een trillende 'film' in de voorruit. Het is dus zeker niet iets typisch voor deze ruit combinatie met verwarming + HUD en kan mij ook niet voorstellen dat volvo dit zo heeft bedoeld anno 2021.
Wel is het zo dat met elektrische voorruitverwarming de draadjes heel iets ziet, zeker als je er op let. Sommigen zijn daar gevoellig voor, ik zie het amper/niet. Maar dat lijkt mij wat anders dan deze klacht.
In jou andere topic vermeld je dit;
EDIT:
zie nu dit topic weer, had je beter hier in verder kunnen gaan. Het is dus een standaard warmtewerende voorruit, niet goed gelezen. De meeste auto's zijn hier mee uitgerust tegenwoordig, zelfs de oude renault scenic van mijn zusje uit 2006, dus niks bijzonders. m.a.w. als dit normaal zou zijn dan had je ook een enorme berg aan klachten moeten lezen op internet van de afgelopen 20 jaar. Zelfs vroeger onze oude buren met een opel omega uit de jaren 90 hadden zo'n ruit. Dus is zeker niet normaal bij zo'n ruit.
Maar ook het HUD heeft een filmlaag in de voorruit nodig om te projecteren, dat is wat minder gangbaar. Mogelijk dat hier iets niet goed is vanaf productie. Probeer eens een andere volvo te lenen bij de dealer. Die heeft er toch wel eentje staan om een blokje om mee te maken voor vergelijk?
De ruitfabrikant gaat zich niet aan consumentenklachten wagen, die gaat jou gewoon naar de dealer doorverwijzen