Xela
Startmotor
ik kom er net achter dat het laden van mijn plug in hybride achterhaald is door de alsmaar stijgende kosten van de openbare laadpaal.
Aangezien ik geen eigen laadpaal heb, ben ik genoodzaakt om mijn phev te laden bij de openbare laadpaal.
De accu heeft een capaciteit van 18kw. Ik betaal €0,455 per kw en een start tarief van € 0,28.
Een volle accu kost mij dus € 8,47 en daar kan ik met deze temperaturen 30 kilometer mee rijden.
Voor € 8,47 koop ik ook 4,5 liter benzine, mijn verbruik is ca. 1 liter op 13 kilometer, dus daar kan 58,5 kilometer op rijden.
Keek net terug 4 jaar geleden betaalde ik voor een volle accu nog € 3,45
Dus als je geen eigen laadpaal hebt, is een phev of electrische auto niet interessant.
Aangezien ik geen eigen laadpaal heb, ben ik genoodzaakt om mijn phev te laden bij de openbare laadpaal.
De accu heeft een capaciteit van 18kw. Ik betaal €0,455 per kw en een start tarief van € 0,28.
Een volle accu kost mij dus € 8,47 en daar kan ik met deze temperaturen 30 kilometer mee rijden.
Voor € 8,47 koop ik ook 4,5 liter benzine, mijn verbruik is ca. 1 liter op 13 kilometer, dus daar kan 58,5 kilometer op rijden.
Keek net terug 4 jaar geleden betaalde ik voor een volle accu nog € 3,45
Dus als je geen eigen laadpaal hebt, is een phev of electrische auto niet interessant.