Peugeot 3008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matt 5069850

Asfaltkampioen
peugeot-3008-new-spy-photo.jpg

Alle foto's: https://www.motor1.com/news/625479/next-gen-peugeot-3008-spied/

Deze e-3008 gaat ook de eerste zijn met de STLA Brain basis met daar op de STLA SmartCockpit. Kijken of Stellantis de software wel op orde heeft itt VW....

Zou het nog mogelijk dat de 408 dezelfde elektrische architectuur en het geupdate interieur krijgt? Dan lijkt mij dat namelijk de betere keuze.

De 408 staat op een ander platform en kan daarom niet dezelfde elektrische architectuur krijgen.
Check. Jammer wel. 86KW in een 408 met beter infotainment zou wel leuk wezen.
Van wat ik nu zie, lijken Renault en Peugeot verder naar elkaar toe te groeien qua design. Herken veel van de Arcana en Rafele in deze Peugeot. En de Rafale heeft veel weg van de laatste Peugeots.

Ik moet het natuurlijk nog zien zonder de camouflage, maar kan van de vormgeving van deze auto nog niet direct enthousiast worden...

(als iemand de foto's kan plaatsen, graag!)

.Version Grande Autonomie : batterie 98kWh, 230 chevaux, 343 Nm de couple, 700 kilomètres d’autonomie annoncés
• Version entrée de gamme : batterie de 73 kWh, 210 chevaux, 343 Nm de couple, 525 kilomètres d’autonomie annoncés
• Version Dual Motor : batterie de 73 kWh, 320 chevaux (210 sur les roues avant, 111 sur les roues arrières), 525 kilomètres d’autonomie

‘t Riekt een beetje naar “de Model Y is een succes, dus moeten wij ook zo’n model hebben”.
Vooral die foto recht van achteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan