Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, nieuwe wiellagers. Gekocht bij een gerenommeerd leverancier van Fiat-onderdelen :/Die wiellagers, waren die nieuw? Die kunnen in 250 km toch niet zodanig stuk gaan dat ze afkeur zijn?
Dat zijn wel de wielen op een Marbella hoor. Erg mooi.
Ook die hebben nu een prijs van minimaal 1000 euro. Destijds kocht je de Waeco MS50 voor 150 euro....Misschien kun je voor de cruise control eens kijken voor lite-on. Geen ervaring mee maar schijnbaar ook systemen voor met een gaskabel.
@MCW
Ik ga er eigenlijk veel te weinig mee weg. Door aanhoudende klachten kan ik eigenlijk niet langer dan een uurtje het gaspedaal intrappen. Nu heb ik gekeken naar cruisecontrol, maar blijkt John Gold gestopt, en worden de resterende sets voor absurde prijzen (1000 euro + ) aangeboden. En dan zit het er nog niet in.
Dus dat verklaart een hoop...
Ik heb het interieur inderdaad gebaseerd op dat van een Danbury. Alleen heb ik geen watertankje ingebouwd. Wel een kookplaatje voor het gemak. Hoewel ik liever gewoon buiten kook als ik kampeer.
En dan de keuze de Escort te verkopen: de Marbella is onverkoopbaar. Ik heb hem indertijd aangeboden, maar de biedingen zijn niet veel hoger dan 500 euro. Dat is natuurlijk absurd. Keuzes maken dus. Mocht er iemand nog eens een redelijk bod doen overweeg ik hem wel te verkopen, stilstand is ook achteruitgang.
In de Dyane zit wel een cruisecontrol-gaskabelvasthouder, waardoor ik daar iets makkelijker mee rijd. Heel misschien dat ik ga proberen ermee naar Frankrijk te gaan van de zomer. Maar dat hangt ook af of dat fysiek lukt.
er zijn meer mensen die ermee experimenteren, de achterkant van de auto wordt enorm snel vuil en het scheelt behoorlijk! Veel mensen monteren ze van een BMW i3, die van mij komen van een Fiesta.De enige Ampera-E met spatlappen achter denk ik?![]()
Je vergeet de mooie groene kleur.Wat is er dan bijzonder aan: …………
![]()
De Ampera-e blijft sowieso. Hij bevalt uitstekend, en zolang ik 65 km enkele reis woon-werkverkeer heb twijfel ik daar niet over.Het is voor de meeste mensen een niksig ding, maar ik vind 'm absoluut leuk en volgens mij heb ik nog nooit een groene gezien! Ben benieuwd naar wat je ermee gaat doen. De Ampera-e vervangen als je 'm technisch op de rit hebt?
Voordeel van de Prius is dat het een automaat is en hij cruisecontrol heeft. Daarmee kan ik dus rijden zonder probleem. (Mits het accupakket weer op orde is )Geef mij de escort maar, maar ik zie de grap wel in van het proberen te fiksen van ddeze prius. Dus veel plezier met je groene aanwinst!