gast 1613362
Wegverkenner
Mijn huidige Colt wil ik na 263k wegdoen. Motorproblemen mogelijk door LPG en onderzoek zal waarschijnlijk uitwijzen dat er iets met de kleppen is. Dat is een te dure reparatie voor deze auto. Jammer want verder nooit iets mee gehad. Gewoon onderhoud en standaard dingen die slijten. Verder niet, goede auto.
Maar dan nu weer de zoektocht naar een opvolger. Liefst een waar ik weer lpg in kan laten bouwen. Meestal, als er al lpg inzit, heeft de auto ook al veel km gereden. En ook vanwege de kosten tot max 1050 kg incl gewicht lpg instalatie. (Raar dat gewicht haast nooit ter sprake komt als het gaat over autokosten.)
Verdere wensen: veel ruimte, goede stoelen, stil en uiteraard zuinig. Ik heb tot nu altijd japans gereden mazda, toyota, nissan, subaru ...
Picanto e.d. pas ik niet in.
O ja, budget: 6000 zonder lpg.
Maar dan nu weer de zoektocht naar een opvolger. Liefst een waar ik weer lpg in kan laten bouwen. Meestal, als er al lpg inzit, heeft de auto ook al veel km gereden. En ook vanwege de kosten tot max 1050 kg incl gewicht lpg instalatie. (Raar dat gewicht haast nooit ter sprake komt als het gaat over autokosten.)
Verdere wensen: veel ruimte, goede stoelen, stil en uiteraard zuinig. Ik heb tot nu altijd japans gereden mazda, toyota, nissan, subaru ...
Picanto e.d. pas ik niet in.
O ja, budget: 6000 zonder lpg.