Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sjon77 zei:Nieuw vers jasje, dat moet een heerlijk moment zijn.
Tectyl loopt uit 't achterschort: goed bezig. Welke tectyl gebruik je, als ik vragen mag?
Kristian zei:Schitterend zeg. Spuitwerk ziet er ook heel strak uit. Wat is er voor bescherming op de bodemplaat en in de wielkasten gegaan?
Nico GTR zei:Vast al gezegd elders. Maar echt prachtig Dave. Klaar voor de openingsmeeting??![]()
Moderator
Renault15 17 zei:In mijn achterhoofd speelt echter wel mee dat de R15/17 volgend jaar 50 jaar bestaan en dat het wel heel leuk zou zijn om de auto klaar te hebben bij de speciale meetings die er dan georganiseerd zullen gaan worden.
Wouter82 zei:Heel gaaf dit![]()
Renault15 17 zei:In mijn achterhoofd speelt echter wel mee dat de R15/17 volgend jaar 50 jaar bestaan en dat het wel heel leuk zou zijn om de auto klaar te hebben bij de speciale meetings die er dan georganiseerd zullen gaan worden.
En dat is natuurlijk wel een heel mooi doel!![]()
Brent zei:Haha, begrijpelijk dat de opbouw door het weer wat vertraging oploopt, was het niet voor de ritjes dan wel gewoon voor een gezellig avondje buiten. :T.........
Ja, ik ga me daar tzt wel iets verder in verdiepen. Tent opzetten is niet mijn favoriete deel van de vakantie namelijk... Het ligt er ook aan hoeveel je zelf op de hals haalt, een voortent zal altijd meer tijd kosten. Maar voor een nachtje doortrekken wil ik snel klaar zijn. Dan lijkt zo'n Paradiso of een Combi Camp wel fijn. En die zijn ook in leuke oude bruin/oranjetinten te krijgen, ook een voordeel. Het moet wel een beetje bij de BX passen.Renault15 17 zei:@MWH: bij veel vouwwagens wordt ook geclaimd dat ze snel op de zetten zijn, maar als je op een camping eens goed rondkijkt dan blijken dat toch vaak "bouwwagens" te zijn.Ja, het uitklappen gaat snel maar dan alles er rondom heen nog. 's Avonds laat hoor je ze dan nog de haringen in de grond timmeren.
Micha D zei:Heerlijke foto van je vakantie! De R15 ziet er prachtig uit.
Ik keek laatst nog even bij je loods naar binnen, ik was bij je buurman met zijn R15 :T.
Renault15 17 zei:Micha D zei:Heerlijke foto van je vakantie! De R15 ziet er prachtig uit.
Ik keek laatst nog even bij je loods naar binnen, ik was bij je buurman met zijn R15 :T.
O, grappig. Kwam je zijn collectie bekijken? Of een auto afleveren?Hopelijk ben ik er een volgende keer ook.
uwbuurman zei:(..) Op naar nieuwe projecten!
Jay DoubleYou zei:O ja. Het project van de gele "Zandvoort-15" is er ook nog?