Guest
Ik zou niet eens metallic lak willen op een Panda, gewoon pure unilak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Clignoteur zei:Ik zou niet eens metallic lak willen op een Panda, gewoon pure unilak.
i4S zei:Clignoteur zei:Ik zou niet eens metallic lak willen op een Panda, gewoon pure unilak.
Wat is daar het nut van?
Clignoteur zei:i4S zei:Clignoteur zei:Ik zou niet eens metallic lak willen op een Panda, gewoon pure unilak.
Wat is daar het nut van?
Wat is het nut van metallic lak? Geen. Bij een praktische en vlotte auto als een Panda moet je gewoon een vlotte kleur kiezen, zoals het rood op de foto's, of fel blauw, geel, etc.
---GT--- zei:11.000 euro is gelijk aan ruim 24.000 ouderwetse Guldens. (...)
---GT--- zei:11.000 euro is gelijk aan ruim 24.000 ouderwetse Guldens.
Voor dat geld kocht je 20 jaar geleden een ruime D-segmenter als een Mazda 626 of een Nissan Bluebird.
Basjc zei:https://cardesigncommunity.com/articles/exclusive/design-story/1783.html
Wel een leuk stukje
autokopen.nl zei:Fiat biedt de nieuwe Panda aan met de inmiddels bekende tweecilindermotor. Deze is er met 65 en 85 pk, maar de productiestart van die eerste, de instapper, is vertraagd. Daardoor zou de vanafprijs van de Panda op 11.290 euro komen te liggen.
Om de instapprijs laag te houden biedt Fiat tot de komst van de TwinAir met 65 pk de versie met 85 pk – die is voorzien van een turbocompressor – aan vanaf 8.995 euro. Dat is dus 1.300 euro minder dan de Panda met deze motor eigenlijk kost
meeuw zei:Vind de Panda zeker geslaagd. Ook de nieuwe, echt de mooiste in deze klassse. Ben alleen wel bang dat het door de matige kwaliteit (eigen ervaring) wel een dure auto wordt.
Daewoo-Chevrolet zei:
Deze review is gesponsord door:
[Fiat dealer]
up! zei:Het is te merken!![]()
i4S zei:Dakrails op een Panda, 't blijft lachwekkend
up! zei:Daewoo-Chevrolet zei:
Deze review is gesponsord door:
[Fiat dealer]
Het is te merken!![]()
gearhead zei:Een advertorial is toch geen rijtest?![]()
Clignoteur zei:(...) Dat ding met die potloden begrijp ik minder, wie heeft er nou een potlood bij zich in de auto tegenwoordig? Iedereen heeft toch een elektronisch apparaat om aantekeningen in op te slaan? En er is niet eens plek voor een gummetje..
Yellow Cab zei:Clignoteur zei:(...) Dat ding met die potloden begrijp ik minder, wie heeft er nou een potlood bij zich in de auto tegenwoordig? Iedereen heeft toch een elektronisch apparaat om aantekeningen in op te slaan? En er is niet eens plek voor een gummetje..
Ik heb - naast een paar elektronische apparaten - altijd een pen op zak. En het liefst heb ik er een aantal onder handbereik. Ik vind zo'n potloden-/pennenhouder dus wel een grappig accessoire.
i4S zei:Skiën en een Panda meenemen is inderdaad wel heel logisch![]()
iDS zei:Inderdaad i4S: Géén skivakantie voor mensen die slechts een Panda kunnen betalen! Unterscheid muss sein! (heb ik dat al niet eens eerder gehoord?)
Clignoteur zei:iDS zei:Inderdaad i4S: Géén skivakantie voor mensen die slechts een Panda kunnen betalen! Unterscheid muss sein! (heb ik dat al niet eens eerder gehoord?)
Sterker nog, ook geen windsurfen, fietsen, kamperen of überhaupt op vakantie gaan voor Panda-rijders! Er mag dus ook geen trekhaak voor Panda's worden geleverd.
Daewoo-Chevrolet zei:De VAG drieling, evenals de TPCA drieling en de Alto/Pixo ogen wat mij betreft veel meer als een koekblik dan zo'n Panda, of een Picanto, Spark, Agila/Splash
up! zei:Daewoo-Chevrolet zei:De VAG drieling, evenals de TPCA drieling en de Alto/Pixo ogen wat mij betreft veel meer als een koekblik dan zo'n Panda, of een Picanto, Spark, Agila/Splash
Tot je plaats neemt in het interieur, daar toont de nieuwe Panda zijn ware koekblikkenkarakter.
[size=x-small]wo 29 aug 2012, 17:10[/size]
[size=medium]Driemaal Fiat Panda 4x4[/size]
AMSTERDAM - De Fiat Panda 4x4 is alweer dertig jaar op de markt. Nu is de derde generatie Fiat Panda 4x4 eindelijk een feit. Echt een geheim is het model niet meer, want door patenttekeningen en spyshots werd het design al eerder bekend.
ZWARTE OPZETSTUKKEN
Het design van de Panda 4x4 kenmerkt zich door de toevoeging van zwarte opzetstukken voor zowel het voor- als achtersteven maar ook voor de sideskirts. Wielen in de maat 15-inch maken het geheel af. De vijfdeurs Panda 4x4 is 368 cm lang, 167 cm breed en 160 cm hoog. De wielbasis bedraagt 230 cm. Op het gebied van kleuren kent het palet twee toevoegingen, te weten Sicilia orange en Toscana green.
TWEE MOTOREN
De Panda 4x4 maakt gebruik van een vierwielaandrijving met zogeheten 'torque on demand' en een elektrische differentieel. Eerstgenoemde systeem bestaat uit permanent vierwielaandrijvingssysteem. Via een elektronisch systeem wordt gekeken naar welke as de aandrijvingkrachten het beste gestuurd kunnen worden. De Panda 4x4 maakt verder gebruik van ESC (Electronic Stability Control) en ELD (Electronic Locking Differential). ELD grijpt in wanneer er geremd word onder slechte gripomstandigheden. Het systeem kan via een knop op het dashboard worden geactiveerd bij snelheden onder de 50 km/h. Er zijn twee motoren leverbaar: een 85 pk sterke 0.9 TwinAir benzinemotor of een 75 pk sterke 1.3 MultiJet dieselmotor. Beide motoren worden gekoppeld aan een manuele zesbak en een stop-/startsysteem.
De Fiat Panda 4x4 debuteert op de Autosalon van Parijs eind september. De auto arriveert nog dit jaar op de Nederlandse markt.