Autoreviews  |  Mercedes-Benz C 180 BlueEFFICIENCY Avantgarde (2011)

Uitvoering4-deurs
Versnellingen7, sequentiŽle automaat
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011
Km-stand bij aanschaf2 km
Km-stand laatst8.600 km
Eerste review-invoer08-04-2012
Laatst gewijzigd08-04-2012

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Prestatiesster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Kostenster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster vol ster half
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: ja

Vorige autoMitsubishi Outlander 2.4 Scott 4WD automaat
(Gemiddelde lezerswaardering 62%)

Jongensdroom (2 km)

Eerst even wat algemene info (voor niet autoliefhebbers scroll maar door ,andere zullen dit misschien herkennen)
Er is een radio programma daar zit in ---dit is het verhaal van deze plaat---zoiets is ook dit stukje -enja ik ben 45

Vroeger (klinkt heel oud )een W123 300D Automaat gehad ik moet zeggen 1 van de best gebouwde dames van Mercedes deze auto 20 ja geen typ fout 20 jaar gehad eerst als dagelijkse, later had ik deze geschorst om ,sommige gaan dit herkennen op te knappen ,maar helaas na 20 jaar naar de sloop gebracht (geen ruimte om dit te doen ,ik had wel alleplaatdelen al gekocht )maar zo gaat dat soms moet je iets los laten ,maar zelfs toen zij opgehaald werd deed het me wat ,laatste keer de deur dicht doen(leek nog steeds een kluisdeur zo goed sloot zij )
Een einde van een tijdperk

Maar een nieuw tijdperk brak aan na diverse andere merken (veel Sport van SEAT)vond ik dat het tijd was (een mens moet soms dingen doen als men gezond is en niets uitstellen wat je wilt gaan doen ,want er is geen later-is gelijk een leer momentje voor anderen

Dus toen ik wist dat er van de C-klasse een face-lift gepland stond was de keus niet moeilijk ,het was tijd voor mijn jongensdroom --eindelijk weer een auto die Mercedes waardig in elkaar geschroefd was-

Het werd een C- Avantgarde met een nieuwe 7 traps automaat Donker van buiten en licht van binnen ook Comand-online mocht niet ontbreken net als de gedeelde achterbank (blijft raar dat dit een optie is ,maar oke ),verder zit er nog Parktronic op en ook Start/Stop

Zo dat was even de inleiding ,dan weet je ongeveer hoe ik het merk Mercedes Benz beleef

Eerste ervaringen model W204

-Materiaal ziet er mooi uit ,mooi stuur ,mooie bekleding een perfect werkend Comand-online
Heerlijke Automaat
Nog niet terug hoeven gaan naar de dealer voor iets .
Ik vind je hebt niet het idee dat je met een 1.8 (kleinemotor) op weg bent reageert erg vlot
Teller staat nu op 8600 km en ga binnenkort weer naar Stuttgart met haar kijken waar ze vandaan kwam .
Ze had al een ritje Zwitserland gehad en ik kan je zeggen dat is geen straf

Tot zover mijn eerste belevenis met de dame uit Stuttgart
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

ActieAuto

C-Klasse met een klantvoordeel oplopend tot € 3.655,- Verbazingwekkend sportief, rijk uitgerust en 20% ...

Verkoop je auto

Binnen 2 minuten je auto te koop zetten?

Verkoop je auto al vanaf Ä 7,75 ťn adverteer op AutoWeek en Auto Trader.
© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep