Autoreviews  |  Ford Mondeo 2.0 16V Trend (2001)

Impressiefoto - de beschreven auto kan er anders uitzien
Uitvoering4-deurs
Versnellingen4, automaat
Bouwjaar2001
Jaar van aanschaf2007
Km-stand bij aanschaf92.000 km
Km-stand laatst142.000 km
Eerste review-invoer16-10-2010
Laatst gewijzigd17-05-2012

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Prestatiesster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Kostenster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: ja

Vorige autoToyota Starlet
(Gemiddelde lezerswaardering 67%)

goede auto (122.000 km)

16-10-2010: We rijden nu al weer drie jaar in deze auto en hij bevalt ons nog steeds prima. De auto rijdt comfortabel en hij heeft ons nog geen moment in de steek gelaten. De prestaties zijn niet bijzonder maar voor mij goed genoeg (het is ook een automaat). De kosten zijn laag, alleen het gebruikelijke onderhoud zoals banden en onderhoudsbeurten brengen kosten met zich mee, en ook die vallen tot nu toe mee. Het enige wat af en toe hapert is de centrale deurvergrendeling, en dan vooral als het koud is. De dealer heeft er eens iets aan gedaan maar na een maand kwamen de klachten weer terug. Over het geheel genomen is het een hele goede auto.

17-05-2012: Inmiddels staat er 142.000 op de teller. Nog steeds geen bijzonderheden. Het blijft een fijne auto die ons nog nooit in de steek heeft gelaten, ook niet toen het in februari 20 graden onder nul was. Er is verder ook niet veel bijzonders over deze mondeo te vertellen, het is niet de spannendste auto die er is. We zijn er gewoon erg tevreden mee.
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

Winterbandentest 2014 (Advertorial)

Zoek de voordeligste aanbiedingen van alle deelnemers van de AutoWeek Winterbandentest 2014.   Lees verder
  AutoWeek Winterbandentest 2014

ActieAuto

Aanbieding Nieuwe Ford Mondeo First Edition Pack Luxe, comfort en nieuwe technologieën, ...

Verkoop je auto

Binnen 2 minuten je auto te koop zetten?

Verkoop je auto al vanaf Ä 7,75 ťn adverteer op AutoWeek en Auto Trader.
© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep