Nieuwe profiel berichten

Hi, mocht het je interesseren dan kun je hier nog mijn topic en gekregen adviezen van 1,5j geleden zien. Volgens mij hebben we redelijk vergelijkbare eisen en wensen.
Omdat de C350e gewoon goed beviel (en ik net die luchtbalgen had vervangen) heb ik 'm nog een jaar langer aangehouden.

Groet, Jan Pieter
Z
ZS80085
Thanks! Dat zal zeker helpen. Ben erg benieuwd naar de c klasse komende week, heeft wel de kleinste kofferbak van allemaal door de batterijen heb ik gelezen.

Ga je topic even doorzoeken!
ab 4438906
ab 4438906
Ga je voor een estate kijken? Probeer ook zeker even in een E te zitten als je kunt. Prijzen liggen niet zoveel hoger volgens mij en wel meer ruimte. En hoewel de interieurstijl van de C (w206) wat nieuwer is vind ik het zelf goedkoper overkomen. Ben benieuwd naar je ervaring. Ook omdat je de ruimte van een Octavia/Passat/Mondeo gewend bent. Een C (en zeker een 330e) is dan vrij klein.
Z
ZS80085
Ja ik ga voor een c300e estate. Ik zal ze bellen of ze ook een E hebben staan rond hetzelfde bouwjaar. Hier in de buurt weinig E’s dus dat specifiek model proberen zal wel een uitdaging worden. kan mij voorstellen dat een minder krachtigere uitvoering en zonder batterij toch anders voelt.

Misschien maar een jonger model proefrijden, de rij ervaring zal vast niet erg veel anders zijn zolang het maar een 300e is.
Waarom is het zo onduidelijk wanneer de distributieriem vervangen moet worden van een seat mii uit 2013
Hi RONR,

Waar mag ik mijn foto uploaden?
Of moet dit in het forum zelf?

Thanks!

Bruce
Beste Aydin,

Vandaag heb ik een offerte aangevraagd bij Atm chiptuning voor mijn Dacia Duster 4 x 4 (dec 2020).
Via via kwam ik op autoweek terecht en las ik je bericht . Ik moet je zeggen dat heeft indruk op mij gemaakt.
Nu heb ik een paar vragen. Is ATm een betrouwbaar bedrijf ? Of heb je betere suggesties?
W
w.bauwens f2893490
Kan nl niet zo snel een nieuwe auto permitteren.
Dacia geeft aan om met een aanhangwagen te rijden moet je 4 x 4 rijden
W
w.bauwens f2893490
Ik wil niet mijn motor opblazen, of cardan vernielen, maar meer trekkracht en eventueel brandstofbesparing zou fantastisch zijn
W
w.bauwens f2893490
Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben en dank voor het lezen

Met vriendelijke groet W. Bauwens
Hoi EV6, in het artikel over de 12 cilinders vertel je dat je een 'engine pre heater' hebt geïnstalleerd in jouw voertuig. Vertel mij daar eens wat meer over (Merk en type,...) Ik ben daar geïnteresseerd in.

Alvast bedankt, mvg, Kwabbernoot.
Hi man,

Ik heb een vraag aan je! ik ben bezig met het opknappen van de golf gti met kenteken PH-44-DR en kom graag met je in contact!
Hoor graag van je!

met vriendelijke groet,
Rick
Rick 6435526
Rick 6435526
Hi Ivo,

Goedemorgen, was je er nog aan toe gekomen om wat op te zoeken? ik hoor graag van je! ben echt zo benieuwd naar de info.

met vriendelijke groet,
Rick
Mach1
Mach1
Nog niet, ik denk morgen en anders begin volgende week!
Rick 6435526
Rick 6435526
Hi Ivo,

Top man! We zijn erg benieuwd.
Hallo, ik ben wel geintresseerd in jouw oplossing. Zou je me de foto's kunnen delen aub ? Heb jij ook zetelverwarming ? bedankt alvast, Hans
Sinds kort in bezit van een g30 van 2019 540i x drive. Hiervoor ruim 6 jaar in bezit geweest van een f11 535i. Ik doe al het onderhoud zelf, leuke uitdaging soms. 8
  • Leuk
Waarderingen: Vorq
Mijn Renault Twingo uit 2011 met automaat heeft een kapotte schakelstang. Het onderdeel wordt niet meer gemaakt en is niet meer leverbaar. Ook 2ehands niet te krijgen. Het autootje heeft nog maar 80.000 km gelopen. Wie o wie heeft ideeen om dit op te lossen? Onderdeel 8200 915 406
Terug
Bovenaan