Zuignap zonwering klem

Jelle 2240405

Net ingestapt
Hallo,

Zo juist wat onhandigs gedaan. De autoraam waar een zonwering met zuignappen op zat, per ongeluk naar beneden gedaan... je raad het al, de zonwering kwam klem te zitten en de zuignappen zitten ergens verstopt in het carosserrie. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ben zelf niet erg technisch aangelegd...

Het betreft een Seat Ateca (2016).

Alvast bedankt!

Het deurpaneel aan de binnenkant kan je eraf schroeven, vaak zitten de schroeven verstopt in de handgreep. Zoek even op Youtube want er kan net een klemmetje of palletje zitten dat je voorzichtig moet lostrekken.

Je kan even langsrijden bij een garage en ook een autoschadebedrijf is een goeie optie, die laatste hebben vaker iemand die even meeloopt en handiger is dan de gemiddelde Seat-receptioniste. Ik denk dat het een ervaren persoon 5 minuten kost.

Je kan het ook laten zitten natuurlijk, zijn het van die zachte zuignappen?

Het deurpaneel aan de binnenkant kan je eraf schroeven, vaak zitten de schroeven verstopt in de handgreep. Zoek even op Youtube want er kan net een klemmetje of palletje zitten dat je voorzichtig moet lostrekken.

Je kan even langsrijden bij een garage en ook een autoschadebedrijf is een goeie optie, die laatste hebben vaker iemand die even meeloopt en handiger is dan de gemiddelde Seat-receptioniste. Ik denk dat het een ervaren persoon 5 minuten kost.

Je kan het ook laten zitten natuurlijk, zijn het van die zachte zuignappen?
Dank voor je reactie. Het zijn inderdaad van die zachte zuignappen. Als ik het er uit wil hebben rij ik langs iemand die er genoeg verstand van heeft. Voor nu doet alles het nog gelukkig.

Terug
Bovenaan