Dan 3751622
Startmotor
Beste kenners,
Ik heb te maken met gezinsuitbreiding en wil een nieuwe occasion aanschaffen. Graag wil ik jullie advies over hetgeen ik wil aanschaffen.
Ik ben op zoek naar een stationwagen.
Ik ben niet zo veeleisend. Wil dat de volgende zaken er zijn:
- ruime kofferbak van 525l of meer
- opties: cruise control, parkeersensoren achteren, mag handgeschakeld, isofix voor 2 babystoelen, airco/climate controle en dat ik m'n telefoon kan aansluiten op het schermpje voor navigatie googlemaps.
- prijs: 10.000-12.000
- denk aan bouwjaar tussen 2015-2018
Voor de rest moet de auto functioneel zijn, betrouwbaar, en me van a naar b brengen en in mijn budget passen Ik heb zelf geen ervaringen met merken en kilometerstanden etc.
Ik had wel voor me zelf een shortlist staan.
1. Opel Astra Sports tourer
2. Opel Insignia Sports tourer
3. Peugeot 308 sw
4. Peugeot 508 sw
5. Skoda Octavia
6. Ford Focus wagon (twijfel alleen of grote van de kofferbak)
7. Kia Ceed wagon
8. Renault Megane station?
Hebben jullie ervaringen of tips/aanbevelingen over 1 van bovenstaande wagens (of andere evt).
Verder extra vragen:
A. Ik wil proefrijden en een aankoopkeuring laten doen. Hoe kan ik dit het beste aanvliegen? Las wel iets over autocoach.nl, ervaringen?
B. Is vaartland een betrouwbare dealer, ervaringen?
Gr
Dan
Ik heb te maken met gezinsuitbreiding en wil een nieuwe occasion aanschaffen. Graag wil ik jullie advies over hetgeen ik wil aanschaffen.
Ik ben op zoek naar een stationwagen.
Ik ben niet zo veeleisend. Wil dat de volgende zaken er zijn:
- ruime kofferbak van 525l of meer
- opties: cruise control, parkeersensoren achteren, mag handgeschakeld, isofix voor 2 babystoelen, airco/climate controle en dat ik m'n telefoon kan aansluiten op het schermpje voor navigatie googlemaps.
- prijs: 10.000-12.000
- denk aan bouwjaar tussen 2015-2018
Voor de rest moet de auto functioneel zijn, betrouwbaar, en me van a naar b brengen en in mijn budget passen Ik heb zelf geen ervaringen met merken en kilometerstanden etc.
Ik had wel voor me zelf een shortlist staan.
1. Opel Astra Sports tourer
2. Opel Insignia Sports tourer
3. Peugeot 308 sw
4. Peugeot 508 sw
5. Skoda Octavia
6. Ford Focus wagon (twijfel alleen of grote van de kofferbak)
7. Kia Ceed wagon
8. Renault Megane station?
Hebben jullie ervaringen of tips/aanbevelingen over 1 van bovenstaande wagens (of andere evt).
Verder extra vragen:
A. Ik wil proefrijden en een aankoopkeuring laten doen. Hoe kan ik dit het beste aanvliegen? Las wel iets over autocoach.nl, ervaringen?
B. Is vaartland een betrouwbare dealer, ervaringen?
Gr
Dan