Zijn de vlaggetjes weg?

MWH zei:
Bij mij zijn ze "16px × 16px (geschaald naar 7px × 16px)". En dus ook best aardig zichtbaar.

Die maten die audilovertje noemt lijken dus ook nog eens te verschillen... :confused:
Ik heb ook gewoon deze maten en het is prima te zien op mijn pc scherm. Op mijn mobiel zijn ze was lastiger te zien.

Mijn scherm is 1920x1080 en ik zie echt niets. Ook geen streepje of wat dan ook. Schalen heeft geen zin. Andere (kleinere) resolutie ook niet.

Op 90% zie ik wat Audilovertje ziet, streepjes. Op 100% zie ik ze niet. Dit in Chrome op een 1680 x 1050 scherm.

Daar kan best eens het verschil zitten. Ik gebruik alleen de actieve topics, voor mij is dat 'de normale weg'. Aan audilovertjes screenshot te zien doet hij hetzelfde. Als ik via de index kijk zie ik inderdaad ook helemaal niets.

Ik kijk wel via de index. Dan zie ik dus streepjes op 90%. Ik had even niet in de gaten dat Audilovertje's screenshot van de actieve topics was, die gebruik ik nooit.

Die streepjes zijn hier op 90% inderdaad ook te zien. En blijkt idd dat vlaggetje te zijn wat veel te smal ingesteld is...
Simpele fout die er allang uitgehaald had kunnen worden....

Als ik in de broncode had gekund, had ik dit nog opgelost tijdens het plaatsen van de post...

Nu het zoekveld nog. Die was juist handig om even snel te checken of je nickname ergens genoemd was zodat je eventueel nog op een reactie kan reageren. Dat is nu niet meer te doen (n).

Pobresh zei:
Die streepjes zijn hier op 90% inderdaad ook te zien. En blijkt idd dat vlaggetje te zijn wat veel te smal ingesteld is...
Simpele fout die er allang uitgehaald had kunnen worden....

Als ik in de broncode had gekund, had ik dit nog opgelost tijdens het plaatsen van de post...

Dit dus. Het was me al een keer eerder opgevallen maar nooit gemeld.

Terug
Bovenaan