Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
V0RQ zei:Er lijkt niks anders te zijn wat een nieuw bericht aangeeft.
En die captcha voor ingelogde gebruikers, kom op zeg..
Ivanov zei:...
Aangezien de spammers die ons forum een tijdje geleden vervuilden met grote hoeveelheden rotzooi, hebben we de captcha moeten activeren. De spammers in kwestie maakten een account aan en waren dus ingelogd. Dat weerhield ze dus niet om de boel vol te gooien. Vandaar de captcha, helaas is die nodig. Het gros van de spammers is nu weg.
Ivanov
AutoWeek Moderator
Ivanov zei:Het gros van de spammers is nu weg.
zombies zei:De vlaggetjes zijn er nog gewoon.
Ivanov zei:
V0RQ zei:Er lijkt niks anders te zijn wat een nieuw bericht aangeeft.
En die captcha voor ingelogde gebruikers, kom op zeg..
Dit is dan ook niet te taak van een moderator.Pobresh zei:Ivanov zei:
Wel hierover een standaard reactie geven. Maar waar het topic daadwerkelijk over gaat gewoonweg negeren??
Begint het hier een doofpotcultuur te worden? Als we maar lang genoeg zwijgen wennen ze er vanzelf aan?
CorZa zei:Het forum heeft wat aanpassingen ondergaan en in sommige onderdelen is het nog 'work in progress' dus daarom zien jullie soms wat verdwijnen en weer terug verschijnen :T
PM xxx zei:CorZa zei:Het forum heeft wat aanpassingen ondergaan en in sommige onderdelen is het nog 'work in progress' dus daarom zien jullie soms wat verdwijnen en weer terug verschijnen :T
Mijn forumnaam is verdwenen, komt deze ook weer terug?
Alleen weet ik niet of dat ook aan Autoweek is, ik heb geen idee van wie het forum is en wie het bijhoud.Micha D zei:Zou een mooi nieuwjaarsvoornemen zijn voor AW, een keer iets doen met de feedback die ze krijgen.
Rutger DC zei:Ivanov zei:Het gros van de spammers is nu weg.
Het gros van de forummers ook.
Sorry, die opmerking moest ik even maken.![]()
zombies zei:Alleen weet ik niet of dat ook aan Autoweek is, ik heb geen idee van wie het forum is en wie het bijhoud.Micha D zei:Zou een mooi nieuwjaarsvoornemen zijn voor AW, een keer iets doen met de feedback die ze krijgen.
Dan lijkt het me aan het Autoweek team om het door te geven aan de juiste persoon. Voor mij is alle lol van het forum er nu wel af, het wordt op elke mogelijke manier lastig gemaakt om het forum te bezoeken.zombies zei:Alleen weet ik niet of dat ook aan Autoweek is, ik heb geen idee van wie het forum is en wie het bijhoud.Micha D zei:Zou een mooi nieuwjaarsvoornemen zijn voor AW, een keer iets doen met de feedback die ze krijgen.
Joe met trema l D met punt zei:Mogen de vlaggetjes weer terug?![]()
De vlaggetjes zijn er nog gewoon.Joe met trema l D met punt zei:Mogen de vlaggetjes weer terug?![]()
zombies zei:De vlaggetjes zijn er nog gewoon.Joe met trema l D met punt zei:Mogen de vlaggetjes weer terug?![]()
@Micha D dat is allang gedaan, voor de rest weet ik niet wat jij lastig vind aan het forum, maar hier werkt het net zoals voor de update.
Ligt het niet aan je instelling of browser? Hier werkt het namelijk primaMicha D zei:zombies zei:De vlaggetjes zijn er nog gewoon.Joe met trema l D met punt zei:Mogen de vlaggetjes weer terug?![]()
@Micha D dat is allang gedaan, voor de rest weet ik niet wat jij lastig vind aan het forum, maar hier werkt het net zoals voor de update.
Leuk voor jou, maar bij mij dus niet. Anders zou ik hier ook niet posten...
En al het andere, zoals inloggen, die kneiter irritante code en dan dat bevestigen van je bericht achteraf nog eens...
PM xxx zei:Is jou bekend wat die upgrade inhoudt?
Moderator
PM xxx zei:PM xxx zei:Is jou bekend wat die upgrade inhoudt?
En ook hier komt geen antwoord op. Triest.
Terence zei:PM xxx zei:PM xxx zei:Is jou bekend wat die upgrade inhoudt?
En ook hier komt geen antwoord op. Triest.
Triest is dat zeggen. Ik volg niet elke topic.
Concreet: nee.
MWH zei:Bij mij zijn ze "16px × 16px (geschaald naar 7px × 16px)". En dus ook best aardig zichtbaar.
Die maten die audilovertje noemt lijken dus ook nog eens te verschillen...![]()
Goede opmerking, maar met precies het tegenovergestelde resultaat.audilovertje zei:MWH zei:Bij mij zijn ze "16px × 16px (geschaald naar 7px × 16px)". En dus ook best aardig zichtbaar.
Die maten die audilovertje noemt lijken dus ook nog eens te verschillen...![]()
Staat jou schermgrootte niet ingezoomd ? (chrome: CTRL+SHIFT+ 0 om weer naar 100% te zetten).
Of heb je een groter scherm/monitor?